Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Ferry Corsten@Sentrum Scene 16. Mai!!
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
alieu
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

fytti helvete og fett!! sykt bra stemning og masse folk!
både ferry og deepdish rocka!!

The Knife
Trentemøller

Old Post May-17-2006 21:45  Norway
Click Here to See the Profile for alieu Click here to Send alieu a Private Message Add alieu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sjodalf
Mr. Lines

Registered: Dec 2002
Location: Deep down in the forest, where no broadband exist..

Kanon kveld for sure! Ferry eide værre, og det lille jeg fikk med av Deep Dish var skikkelig smooth!

Bra jobb på tracklisten Kriss Noen å fylle inn i ettertid:

02. Luminary - Wasting (Ronski Speed Remix)
11. Filo & Peri feat. Kathleen Fisher - Ordinary Moment

13, var Nitrous Oxide, yepp!

samt at han spillte: Sander van Doorn - Punk'd (Sean Tyas Remix)

Og her er det jeg klarte å få ned av Phynn's set:

01. ID
02. Lange Vs Gareth Emery - Back On Track
03. Johan Gielen - Physical Overdrive
04. ID
05. Perasma - Swing 2 Harmony
06. Phynn - Treasure Island
07. Fictivision Vs C-Quence - Symbols
08. Above & Beyond - Far From In Love (Remix)
09. Phynn - Lucid
10. ID

Old Post May-18-2006 18:35  Norway
Click Here to See the Profile for Sjodalf Click here to Send Sjodalf a Private Message Visit Sjodalf's homepage! Add Sjodalf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KrissO
A boy is a TranceAddict

Registered: Feb 2002

Nice nice Sjodalf! Venta på posten din

Phynn spilte Above & Beyond's San Fransico Mix av Far From In Love
Phynn spilte jo også Back On Track som nr. 2 på Pi den gangen, da aner jeg at nr. 1 også denne gangen var den Leon/Menno-souding saken som jeg må ha navnet på!

Faen at jeg kom for sent til Symbols altså! Og ikke minst originalen av Swing 2 Harmony :/

*se stygt på fozil*

Litt av Jamie:
01. Signum - The Timelord (Spectral Balance Mix)
##. Coldplay - ID
##. Clubbervision - ID
##. Funabashi - Daylight
##. Super8 - Cre8 (Mirco de Govia Remix)

Hvem skal på Menno til helga ?

AvB vs Laura Jansen - Coming Home vs Use Somebody (AvB Mashup)
Jose Amnesia - Louder (AvB Edit)
AvB - Fine Without You + Hold On To Me (Full Ext. 12" Mix)
Ilse Delange - The Great Escape (AvB Remix)

quote:
frostdude1 wrote:
Just because Deadmau5 has no class, you don't have to associate Tijs with him.

Old Post May-18-2006 18:50  Norway
Click Here to See the Profile for KrissO Click here to Send KrissO a Private Message Add KrissO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
itsamemario
Divine Angel

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by KrissO
Hvem skal på Menno til helga ?

vurderer det sterkt...

quote:

ALFI - BOHICA - DJ MIX (Stream+Dropbox)

Old Post May-18-2006 19:16  Norway
Click Here to See the Profile for itsamemario Click here to Send itsamemario a Private Message Visit itsamemario's homepage! Add itsamemario to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
freeloop
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

Kommer nok til å dukke opp på Menno, etter 90års-dagen til bestemor. Hun er veldig glad i å skjenke oss små stakkars barnebarn

Håper noen av dere fra forumet kommer!

Old Post May-19-2006 02:27  Norway
Click Here to See the Profile for freeloop Click here to Send freeloop a Private Message Visit freeloop's homepage! Add freeloop to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kimito
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Menno blir i første etasje...Desverre. Tro meg når vi sier at vi er like interessert i å komme oss opp igjen selv. På dette tidspunktet er det ikke noe vi kan gjøre, når det da pussess opp og diverse oppe i tredje etasjen.

However...Første etasjen denne gangen skal nok bli prydet med litt mer deko en de forrige gangene, så det skal nok bli en kanon aften!
Menno gleder seg vanvittig til å komme tilbake til Tigerstaden, og det blir utrolig hyggelig å ha han over igjen.

This will go down like a BANG!

Kan for øvrig allerede nå avsløre at Leon Bolier gjester Bang! og Oslo i August, men mer info kommer...

Vell møtt til lørdag!

Old Post May-19-2006 06:01  Norway
Click Here to See the Profile for Kimito Click here to Send Kimito a Private Message Visit Kimito's homepage! Add Kimito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sjodalf
Mr. Lines

Registered: Dec 2002
Location: Deep down in the forest, where no broadband exist..

update på Phynn tracklisten:

01. Aspekt - Hi Jack (Vocal Mix)
02. Lange Vs Gareth Emery - Back On Track
03. Johan Gielen - Physical Overdrive
04. ID
05. Perasma - Swing 2 Harmony
06. Phynn - Treasure Island
07. Fictivision Vs C-Quence - Symbols
08. Above & Beyond - Far From In Love (Remix)
09. Phynn - Lucid
10. ID

KrissO', tror det ikke var San Francisco Mixen han spillte, da må det ihvertfall ha vært en Dub version, siden SF mixen er full vocal on, mens den mixen Phynn spillte hadde minimalt med vocals..hum.

Old Post May-19-2006 14:03  Norway
Click Here to See the Profile for Sjodalf Click here to Send Sjodalf a Private Message Visit Sjodalf's homepage! Add Sjodalf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KrissO
A boy is a TranceAddict

Registered: Feb 2002

Visst faen. Rart, ante ikke at det fantes San Francisco Dub selv. Er da ganske sikker på det var den ? Men men.

Fuck, inviterte noen kamerater med ut på byen i morra jeg... deretter kom jeg på at det var Menno! :/ Grr. Jaja.

AvB vs Laura Jansen - Coming Home vs Use Somebody (AvB Mashup)
Jose Amnesia - Louder (AvB Edit)
AvB - Fine Without You + Hold On To Me (Full Ext. 12" Mix)
Ilse Delange - The Great Escape (AvB Remix)

quote:
frostdude1 wrote:
Just because Deadmau5 has no class, you don't have to associate Tijs with him.

Old Post May-19-2006 15:43  Norway
Click Here to See the Profile for KrissO Click here to Send KrissO a Private Message Add KrissO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kimito
Supreme tranceaddict

Da får du dra med deg gjengen på Pi Kriss0... Du har å stille opp

Old Post May-19-2006 18:17  Norway
Click Here to See the Profile for Kimito Click here to Send Kimito a Private Message Visit Kimito's homepage! Add Kimito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Locazor
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by moore
Møtte enellerannen Tønsberg TA i køen utenfor der..

Det var nok meg det ja

Old Post May-19-2006 23:01  Norway
Click Here to See the Profile for Locazor Click here to Send Locazor a Private Message Add Locazor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kimito
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by dj_palm
btw kimito det er ikke mulig å bruke et annet lokale fram til PI er pusset opp da? jeg syns den nederste etagen der er kansje oslos dårligste lokale (sorry at jeg er litt negativ), kansje det hadde vært mulig å få ting opp på sica eller noe mens vi venter? sica er fett lokale syns jeg. mener ikke å være krass.

Det er desverre fysisk umulig. Greia er at når Pi ankom så åpnet dette muligheter for kvelder av alle sjangre av EDM for de under 20.
Grunnen til at ting har eksplodert litt og vært inne i en god periode med bookings på Pi er rett og slett muligheten klubben har foran de andre klubbene. Sika for eksempel er 20 års ID uannsett, og trance + 20 års er en bad combo. Derfor også Sika ikke kjører trance

However...tro meg når jeg sier at jeg ønsker meg tilbake opp i tredje etasje ASAP selv, da det er knall lokaler fremfor første, men man må nesten ta det man har

Da Menno debuterte i Norge i fjor spillte han på gamle Cube Club, og jeg vil ikke påstå det er noe supert lokale det heller.

Anyways i kveld blir nok en bra kveld. Menno gleder seg og har med en hel del snacks etter at han nå har vært på ferie i 3 uker i det siste.

Be there...This will be a Bang!

Old Post May-20-2006 06:48  Norway
Ariah
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

jeg møter opp med et par kompiser i hvertfalll, skal bli kos. har ikke smakt alkohol på en måned

best han spiller solar express - magma

Old Post May-20-2006 08:52  Norway
Click Here to See the Profile for Ariah Click here to Send Ariah a Private Message Add Ariah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Ferry Corsten@Sentrum Scene 16. Mai!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2003 Tune ==== HELP ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCandy Shop - To Be Free Again (Club Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:07.

Forum Rules: