over duitse degelijkheid gesproken. De mercedessen van tegenwoordig hebben ook superveel problemen met de electronica.
Ikzelf rij al een jaar en 3 maand met ne corrola van 14 jaar oud. Gekocht voor 200 euro, radio van 200 euro. Had toen 70000 km, nu 88000. Buiten een lekke band enkel nog maar onderhoudskosten gehad. Aan de degelijkheid en betrouwbaarheid van de Jappen kan niemand tippen.
Originally posted by djcresto
over duitse degelijkheid gesproken. De mercedessen van tegenwoordig hebben ook superveel problemen met de electronica.
Ikzelf rij al een jaar en 3 maand met ne corrola van 14 jaar oud. Gekocht voor 200 euro, radio van 200 euro. Had toen 70000 km, nu 88000. Buiten een lekke band enkel nog maar onderhoudskosten gehad. Aan de degelijkheid en betrouwbaarheid van de Jappen kan niemand tippen.
Ik denk dat je daar zeker een punt hebt... Toyota is zeker één van de betere merken, ik vind zelf de Toyota Avensis wagon een schitterende wagen Alleen vind ik de afwerking van het dashboard misschien toch iets wat minder, te veel platiek naar m'n goesting Enfin, het zijn deze mannekes denk ik die het gaan maken in de toekomst en niet de europese wagens...
Mar-26-2006 16:00
Haroddin
tranceaddict
Registered: Jan 2005
quote:
Originally posted by Meltoz
Enfin, het zijn deze mannekes denk ik die het gaan maken in de toekomst en niet de europese wagens...
En da's imo een spijtige zaak, vooral omdat zonder europese wagens er heel wat minder sprake geweest zou zijn van aziatische... Om maar een vb te geven, de allereerste lexus, als ge een klein beetje weet hoe de europese wagens uit dezelfde tijd eruit zagen kunt ge zo zeggen van welk merk en type hij gekopieerd is. Sebiet es googlen om te zien of ik foto's kan vinden om da te staven.
Naja, 't kunnen deftige auto's zijn, de jappen, den dezen blijft toch zweren bij de Deutsche Grundigkeit waarda'k af en toe mee mag rijden (ook al is de mijnen nen italiaan )