Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [BE] TomorrowLand 29-30/07/06
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djmanu
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location:

Mmmm nouveautés au lineup:

Samsung Retro Area

13u00 DJ Neon
16u30 Filip Delie
19u30 DJ Elof
23u00 Yves De Ruyter

DJ Elof joue de la très bonne trance, j'y ferai un saut

Old Post Jul-20-2006 10:50  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by djmanu
DJ Elof joue de la très bonne trance, j'y ferai un saut


Oui j'aime bcp ce qu'il fait aussi!


___________________
.

Old Post Jul-20-2006 11:21 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

et il a un nom sympathique...

sinon il aurait pas signé chez Bonzai ?


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Jul-20-2006 12:09  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Liège - Luik - Luttïch

Heps, je viens à l'instant de commander mes tickets, pas moyen d'en trouver gratos cette année

Sinon le Elof est bien le mec de chez Bonzai ...

Et en ce qui concerne l'organisation, vaut mieux être là longtemps à l'avance car ça ne rigole pas avec la fouille à l'entrée et ça prend un temps monstre.


___________________

Old Post Jul-20-2006 18:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance



Registered: May 2002
Location: 1€/j (soldes)

quote:
Originally posted by Steve-Austin
Heps, je viens à l'instant de commander mes tickets, pas moyen d'en trouver gratos cette année

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=358248

Old Post Jul-20-2006 20:59  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

quote:
Originally posted by Steve-Austin
Heps, je viens à l'instant de commander mes tickets, pas moyen d'en trouver gratos cette année


On peut trouver les tickets dans les free record shop/fnac ou c'est obligatoirement via le net??? (j'arrive pas à voir leur site avec mon mac ppour avoir les infos, help!...)

Et j'ai vraiment l'impression de poser tout le temps la mm question ces temps-ci


___________________
.

Old Post Jul-20-2006 22:35 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SL-K
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Strasbourg

Tikets Commandés, départ de Strasbourg avec Chrome67 et ma chérie, ça va bien araché cette teufe je pense avec Armin en Final juste avant un feu d'artifice et squattage toute l'aprème sous la tente Perfecto, y a moyen de passé une bonne journée...
Sinon pour les tikets, y a pas FNAC, y a juste www.teleticketservice.com

See you there Folks,


___________________


www.eternal-music.fr

"A dj set is more than just playing hit after hit. Dance means being hypnotized and being drawn in by the music. Perhaps nowadays that takes more effort. In the sixties and seventies we didn't have mobile phones and there was much stress.
There was probably more room to be open for new music. I'd like to challenge the crowd nevertheless.
With Armin Only I'd like to show that people are open for new and good music."

Armin Van Buuren - Armin Only 12/11/2005

S-Kape every Wednesday on TotaalFM 10h - 11h CET : The Prog Sessions
S-Kape every 4th Friday on TotaalFM : 14h - 16h CET : Trance in France Show

Old Post Jul-21-2006 10:05  France
Click Here to See the Profile for SL-K Click here to Send SL-K a Private Message Visit SL-K's homepage! Add SL-K to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location:

quote:
Originally posted by Steve-Austin
Heps, je viens à l'instant de commander mes tickets, pas moyen d'en trouver gratos cette année

Sinon le Elof est bien le mec de chez Bonzai ...

Et en ce qui concerne l'organisation, vaut mieux être là longtemps à l'avance car ça ne rigole pas avec la fouille à l'entrée et ça prend un temps monstre.


Héhé, sisi yavais moyen, j'ai gagné 2 tickets au concour NEtFM, 2€ investis en sms

Old Post Jul-21-2006 15:31  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxfuns
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2005
Location:

quote:
Originally posted by djmanu
Héhé, sisi yavais moyen, j'ai gagné 2 tickets au concour NEtFM, 2€ investis en sms


je double le prix je te les rachete 4 €

Old Post Jul-21-2006 16:15  France
Click Here to See the Profile for maxfuns Click here to Send maxfuns a Private Message Add maxfuns to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location:

quote:
Originally posted by maxfuns
je double le prix je te les rachete 4 €


Je viens encore de gagner une place sur clubextrem, pareil pour une copine

Old Post Jul-24-2006 10:38  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.



Registered: Sep 2005
Location: Lyon

Ah ben on est plusieurs MDR

Y a même Maxxyme

Dépêchez vous de répondre en privé au monsieur

quote:
Le concours "Concours ID&T BE - Entrées gratuites pour la Tomorrowland le 30/07/2006" est maintenant terminé. Nous sommes donc heureux de vous annoncer la longue liste des gagnants :

acidgirl, alex-d, anais13, anne348, Calvinh, Carbo, catherine, cf357, Ch'manu, Dancefloor_Angel, daniela, Defcon_7, dja-lex, Djails, djcorky, djemel, DJFlow, djgreff, DjManiax, djmanu22, drl9703, FHaubensack, francis51, francois_pignon, Gotri, Josh_Love, JulienK, junkie01, KaiJee, Kartman, kwette_kwette, lastnightadjfuckmywife, le_seminariste, London_Fiesta, lost_in_trance, luju69, magicmushroom, massiveK, maxxyme, midgard, Midji, Music69, ndeep, nerik69, nicanor, NODREY, Nono333, orus8, Piratboard, ptit_tom39, SnowDrop, StarflaM, Steve-Austin, suburban, SuEdE...X, teknosaur, TGP, TItoU39, TrAxX57, ultrasound, vive.l.ol, weload, yoji.be, Z-13, ziouzious

Nous vous prions de nous communiquer avant le 27/07/2006 votre nom et prénom par message privé, soit à Calvin, soit à dj_bob pour que les entrées soient validées et ajoutées à la guestlist ID&T / Clubxtrem.


___________________
.

Old Post Jul-24-2006 10:53 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict



Registered: May 2006
Location: Strasbourg / France

Et vous avez même aussi le droit de compléter votre profil lol


___________________
Matthieu

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Jul-24-2006 11:01  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [BE] TomorrowLand 29-30/07/06
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEars Needed for Unknown Track. I created a soundclip to assist... [2005] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk - "I Can't Feel It" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:59.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!