Registered: Dec 2001
för att vara helt ärlig så tror jag tiden kring midsommar är väldigt dum nu när jag tänker efter.
Väldigt många som är bortresta till landställen, utomlands etc.
Tanken är väl ändå att så många som möjligt ska ha möjlighet att njuta av det här?
batteries not included.
- dave
Jun-05-2006 09:35
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Det är väl mig veterligen bara deadlinen som är satt runt midsommar? Inget som tvingar folk till att vänta ända in i det sista med att skicka in sin mix (även om jag oftast brukar göra det )
Det fina med detta är ju att man lyssnar online så även om folk är på charter så kan de lyssna
Bara att dra till ett internetcafé och så fixar vi fler kanaler så man kan ex. lyssna på 128 / 96 /24 kbps
Registered: Dec 2001
för att jag e allsmäktig å bäst så klart!
nä men seriöst, de förstår jag givetvis att det inte kan passa alla men jag tipsar fortfarande om att många är borta på sina landställen på just midsommar, inte helt ovanligt. Bättre å lägga det en eller två veckor innan industrisemestern
batteries not included.
- dave
Jun-05-2006 19:24
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
det lär ju inte bli runt midsommar ändå eftersom det är om två veckor, styvt..
Jun-05-2006 21:31
anuga
Cuesheet Biatch
Registered: Jul 2004
stör mig på att TA inte mailar mig om uppdateringar på trådar och forum's...
Jag som har gått och spånat på en stor fet Svensk Internet Mixing Festival.
Fick till och med ETN att sneggla mot lilla Sverige för att få sända det om det blev av
Oavsett vad... detta är ett måste, min mix till förra året försvann i det stora vimmelet av tid som inte existerade.
En Mix hit, en till Da Cruise detta kan bli intressant
Registered: Nov 2004
hmmm... vad hände med planerna för en "Pre-Summer edition 2006"?
Det är snart mitten av juli och om alla ska hinna skicka in sina bidrag så är det nog i högsta laget att besluta en deadline om vi ska hinna med något denna sommar.
Har "mixfestivalansvariga" glömmt bort föreställningen eller vad händer?
*nyfiken*