bob sinclar
אניי מאמין שהוא יזכה לראות את הארץ דרך הפקה כלשהי......אז לא חושב על להביא אותו.....
Marco V
יהיה טוב לשמוע אותו סחטייןן על הרעיון ועל היוזמה
אבל בימי חמישי יש שם ליין...
אז לשכור תאומן לא כלכך סגור עלזה תברר פרטים משהו אחד 18+ לא יזיק.....
Gabriel & Dresden
זה בין האומנים שהכי הייתי רוצה לראותת המפיקים האהובים עללייי וגם הם מקווה שיבאו לארץ......
Mar-19-2006 19:52
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
בעקרון ברגע שמביאים אמן שנחשב די גדול ועושים את זה במקום גדול והיחצון נחשב ברמה אין סיבה שחברה גדולה לא תרצה לעשות לנו ספונסר..
___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk
Mar-20-2006 08:39
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Black Dragon
פה אתה טועה שחרוני
הפירסום על ארמין היה ממש קטן לעומת אירועים אחרים של האומן
והם עשו בחוכמה ולא פירסמו בסכומים גבוהים כי ארמין כן מוכר בארץ וארמין כן מושך קהל ולא צריך איזה דיג'יי מתוסכל שלא בטוח במיניות שלו העונה לשם עופר שימשוך אנשים לרחבה.
אז ארמין עצמו עשה את העבודה יפה מאוד וכמובן הצוות היחצנים הרחב שעבד על ההפקה.
אל תחשוב שדיג'יי לא מושך קהל...
דיג'יי מושך קהל אין ספק..אם זה במועדון טוב אז האירוע יהיה יותר מלא ועם יש לצידך צוות יחצנים טובים שמריצים את ההפקה אז יש לך סיבה טובה לחייך
אחי עם כל הכבוד
ארמין לא מוכר פה..
תראה בכניסה ראינו חבר של יגאל
שאפילו לא ידע להגיד תשם של ארמין
והוא עדיין בא למסיבה ורקד...זה לא אומר שהוא מכיר את ארמין
Mar-20-2006 11:50
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Shahar
אחי עם כל הכבוד
ארמין לא מוכר פה..
תראה בכניסה ראינו חבר של יגאל
שאפילו לא ידע להגיד תשם של ארמין
והוא עדיין בא למסיבה ורקד...זה לא אומר שהוא מכיר את ארמין
לא חבר שלי
אלא חבר של חבר שלי
והוא מהצפון
אני מסכים עם אלי
ארמין אולי לא מוכר כמו טיאסטו אבל הוא מוכר
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Mar-20-2006 12:09
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא חבר שלי
אלא חבר של חבר שלי
והוא מהצפון
אני מסכים עם אלי
ארמין אולי לא מוכר כמו טיאסטו אבל הוא מוכר
שמע אחי כמה שאני אוהב את ארמין
הוא לא כזה מוכר
אי אפשר להגיד שארמין ואן ביורן זה שם בארץ
גם לא פול ואן דייק
חוץ מטייסטו לא נראה לי שיותר מדי אנשים בארץ מכירים את שאר הדיג'יים שאנחנו אוהבים
Mar-20-2006 12:18
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
אההההה חזרתי מאבטש :P
טוב ממש לא בראש לקרוא את כל ההודעות אני רק אגיד את שלי.......
וואלה כתבתי פה הודעה איזה 5-7 דקות? - בסוף מחקתי את כולה ומכמה מילים: למה לא? כי אף אחד לא אוהב פה טראנס וזהו...
Mar-20-2006 17:32
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com
Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono
טוב כמה דברים להוציא מהפה
שחר אתה לא מבין כמה שארמין מוכר בארץ ותאמין לי שאני יודע איך הפירסום על המסיבה הלך ולא הפירסום הוא זה שהביא את הקהל.
ארמין מוכר ועוד איך והשם שלו רק מתעצם בארץ..נכון שהוא לא כמו טיאסטו פה אבל הוא עושה את שלו
ובקשר להבאת דיג'ייז לארץ... 6000 יורו למרקו וי זה 33,600 שח
+ טיסות מחלקה ראשונה ואירוח
עכשיו בשביל לארח את מרקו וי צריך מועדון שגם יהיה מכובד בשבילו ולא איזה מועדון מסכן של 70 איש מה שאומר מועדון מוכר.
מועדון מוכר לוקח 30,000 שח להשכרה מינימום לערב ביום פעיל..אם זה חמישי או שישי בעיקר
אם מדברים על האומן..אתם יכולים דיי להכפיל את המחיר.
כרטיס צריך לעלות לפחות 80 שח ולהכניס לפחות 800 איש במקרה של האומן רק בשביל כיסוי הוצאות
לגבי ספונסר, לא כל אחד ירוץ לתת חסות בגלל שזה במועדון כלשהו ועם דיג'יי כלשהו אלה אם כן אתם מוכרים בתחום חיי הלילה.
סך הכל הספונסר רוצה פירסום והוא לא יכול לבטוח במישהו שיתרום בפירסום אם הוא לא בטוח יכול להביא אנשים
זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה רק בשביל להכניס אתכם למציאות
ועזבו את כל זה... וואלה אם יש מישהו מליונר שיקח את זה על עצמו אז בכיף..
הבעיה היא יחצנים..אין פה יחצנים שיכולים להביא הרבה אנשים
אני מדבר על יחצנים שלא עובדים בליין מסויים או מועדון מסויים
להביא 800 איש זה לא פשוט כשזה רק המינימום שצריך..
אמרתי לעוזי כבר..אני יכול לעזור עם מועדון ולגבש צוות יחצנים..יותר מזה אולי יהיה מה לספר אחר כך
Last edited by Black Dragon on Mar-20-2006 at 18:52
Mar-20-2006 18:45
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
מה שבטוח זה שאם אני זוכה בלוטו אני מארגן מסיבה רצינית!!
___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk
Mar-20-2006 20:50
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
חחחח אנלא מבין איך זה שגיידמאק עשה מסיבה ובאו אנשים וחלק שילמו 5000 שקל לכניסה...
Mar-20-2006 21:45
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by Shahar
חחחח אנלא מבין איך זה שגיידמאק עשה מסיבה ובאו אנשים וחלק שילמו 5000 שקל לכניסה...
מישהו האכיל אותך בזבל...
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Mar-20-2006 21:49
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
חחחח מי ניגן שם שעלה כל כך הרבה כסף כניסה?
god?
או שחילקו שם חשיש חינם או משהו..
___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk
Mar-20-2006 22:04
DvJ
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel
כל הכסף מהמסיבות האלו הולך לתרומות....
כמו שבוע שעבר היה לשרון סטון יומהולדת חגגו לה בארץ אז כניסה היה משהו כמו
1000$
והכל לתרומות.........