|
| quote: | Originally posted by Scorchio
כמו שאילן אמר
זה באמת מה שהתכוונתי אליו
סאשה היה הראשון שהתחיל לנגן קטעי טראנס בפיץ' נמוך הרבה יותר
אתה טוען שאלו אותם קטעים שטייסטו ניגן?!
אוקיי
תראה לי מתי טייסטו ניגן את
Bluefish - One
Aquilia - Dreamstate
Orbital - Nothing Left [Breeder Remix]
BT - Fibonacci Sequence
Breeder - The Chain
Natious - Amber
אני יכול להמשיך ולהמשיך...
לשם השוואה, קח את הגלובאל הראשון של ג'ון דיגוויד
באוסטרליה - 006
ותראה איזה מהיר הוא, עכשיו קח את שני הגלובאלים של סאשה, שהם סגנון מאוד דומה למה שדיגוויד ניגן ותשווה ביניהם.
של דיגוויד נשמע כמו טראנס ואילו שני הגלובאלים של סאשה נשמעים כמיקסים של האוס, מכאן נתבע הביטוי
Deep Trance
וסאשה היה הראשון שהתחיל את זה - ניגון קטעי טראנס בפיץ' נמוך
יצר להם משמעות מוזיקלית אחרת. |
אני חושב שזה קצת מעליב את המוזיקה האלקטרונית להגיד שאם משחקים בפיצ" של הטראקים זה משנה אותם ברמה שאתה טוען,תחשוב מה אדם מחוץ למוזיקה הזאת יגיד על אמירה שכזו??, אבל זו רק דעתי...
ניראה לי שאוקנפולד עשה את הדבר שאתה מדבר עליו ב
VOYAGE INTO TRANCE אבל אני לא בטוח...
אם פיוידי ניגן הטראקים האלה או טיאסטו או מישו אחר אתה יודע למה התכוונתי,הטראקים הטובים שם כבר הוצגו.
לא יודע לא הרגשתי והדיסק של סאשה חידש לי כל כך הרבה מבחינת המוזיקה עצמה כמו הגלובאל של אוקנפולד
ואם כבר להשוות בין הסטים של שניהם,איכותם והשינוי שהם מכניסים בטראקים עלינו לתהות למה כל חבר בפורום הרחב הזה מחזיק ב
של אוקנפולד EM TOUR
מ99-2000 לעומת מיעוט שמחזיק בסטים שסאשה עשה באותה תקופה מחוץ לגלובאל אנדרגראונד שאף פעם לא שמעתי עליהם אפילו
|