Registered: Dec 2001
hoppas innerligt att barca går vidare, barcafan sen barnsben (finns bara en klubb jag brinner mer för men det ska vi inte blanda in här )
I andra matchen tycker jag det kvittar vilka som går vidare, Villareal har gjort mycket bra ifrån sig men det har ju Arsenal också. Kanske vore något roligare om Arsenal gick vidare dock pga. svenskintressen samt att dom inte möter Barca i ligan from time to time. Men samtidigt är Riquelme en otroligt intressant spelare så varför inte :P
jag kan inte bestämma mig helt enkelt ^^
batteries not included.
- dave
Apr-18-2006 17:26
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
ja så ere dags för mitt älskade barcelona att spela semin mot milan,, hoppas barca vinner idag men oavgjort går lika bra det med, bara de inte förlorar! synd att vi fortfarande saknar messi, han skulle ha lekt med sege jaap staam annars, tur för honom
aja hoppas barca får igång målmaskinen eto'o på riktigt igen, han har ju varit lite segare på att göra mål på sistone, o så hoppas jag att guily kan visa lite mer denna match och visa vad han verkligen går för, han spelade ju fram eto'o mot racing santander o det såg bra ut. annars är det viktigt att ifall marquez får spela från start att han spelar stablilt och inte begår några onödiga misstag.. ohwelllllll vi får se hur det går ikvll
visca el barca!
Apr-18-2006 17:34
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
Barcelona vann ju mot Villareal i La Liga i Fredags samtidigt som Milan besegrade Inter i derbyt.
En fördel för Barcelona är dock att Inzaghi inte spelar, Inzaghi som har hittat formen någorlunda nu på slutet i Milan. Men å andra sidan saknar ju Barcelona Messi & Larsson.
Giuly och Eto'o spelade bra mot Villareal och Eto'o fick avgöra matchen efter att han vänt bort Peña i Villareal-försvaret.
Ett tänt och vaket Milan på San Siro är ett mycket bra Milan, men å andra sidan har vi sett Barcelona vinna mot alla möjliga topplag på bortaplan
Kommer att bli mycket intressant i alla fall.
Apr-18-2006 17:47
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
yeeeeeeeeeeeees!! ett steg närmre paris
Apr-18-2006 20:41
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Helt okej match igår.
Förhoppningsvis tar The Gunners första steget idag oxo, har redan kikat på flyg & hotell till Paris ! määäktigt !
Registered: Mar 2005
Ska bli intressant att se om Villareal kan spela ut på hemmaplan. Man är nere i en mindre svacka för tillfället och nu tvingas man att vinna mot Arsenal som inte har släppt in ett mål varken mot Juve eller Villareal såhär långt, Imponerande.
Villareal kommer att vara väldigt farliga på de fasta situationerna som ges. Så, man bör täppa till där i Arsenals försvar.
Annars spelar Arsenal sin kontringsfotboll på bortaplan och kommer att försöka rulla ut Villareal på så sätt.
Noterbart är att Campbell är tillbaka i startelvan efter att Senderos blivit skadad. Sol går in direkt och det blir hans första riktiga match på riktigt länge.
barca ikväll, hoppas på en höjdarmatch och att Milan får storstryk, hatar italensk fotboll så inga lag i finalen vore guld
Braxxxen: hur mycke kostar biljetterna till matchen då ? när ja va i London så tänkte jag kolla Arsenal - Real men fan, en biljett kosta över 4000
Apr-26-2006 12:40
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
fan att man inte kan titta
men jag är ganska säker på att berlusconi blir besviken ikväll
Apr-26-2006 12:43
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Grejen e att d går typ inte att få tag i biljetter, tack vare cp sepp blatter så får Arsenal 22,500 biljetter, dom går typ direkt till alla Arsneals säsongskortsinnehavare .. ska man köpa på plats utanför arenan så kommer dom gå på typ 10 lax .. så biljett e ba glömma.
Men ja å 2 polare åker ner å ser matchen på nån pub i närheten, kommer ju strömma arsenalfans över kanalen från UK så själva blir vi inte