Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > City Parade 2006
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
massiveK
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2006
Location: Brussels

OFF TOPIC


Ja over koninglijke familie mag je je eigen opinie te hebben natuurlijk.. maar de manifesten zijn niet alleen manifesten vs koninglijke familie.. ze zeggen belgie barst enz.. ok dat is toch niet het zwaare punt of VB (je mag inderdaan independantist of nationalist te zijn) maar toch klopt het niet met een "unity boodschap" zoals het boodschap en het Spirit van de City parade..

En ja, je neem deze extract of mijn woorden maar het was niet de Keypunt.. t'is alleen het expressie van een grote intolerante sfeer in antwerpen (hoop toch niet merderheid maar toch groot)

Maar ok Koning Beatrix was misschien niet het beste voorbeeld.. maar er zijn veel anderen... net als Van Temsche enz..

Ook persoonlijk heb ik dat gevoel @ Illusion at the beach uit een clubber uit antwerpen.

Il was daar met vrienden proberen Trance te promoteren in franstalige part of belgie. Het was een goeie party met een leuke sfeer.

Maar op een moment gingen we outside. En we starten met praten met een jongen.
Als hij heeft gehoord dat we frans spreken, start hij met frans te spreken.
Na 5 minuten of een goeie chat, zeg ik "C'est bien, tu parles bien francais, bravo" Maar op dit moment werd hij agressief...

Hij start zeggen dat hij spreek te wel voor ons.. dat franstaligen komen in vlaamse party zonder nederlands te spreken enz..

Ik zegde dat ik kan een gesprek in nederlands hebben, misschien niet perfect maar toch kan ik spreken. En ik zeg ook dat Hij starte met ons in frans te spreken zodat het gesprek was in frans.

Hij zegde dat we moeten vlaams spreken als we in vlaanderen zijn..

Ik antwoorde, ok stop met dit bullshit, ik ben niet hier om politiek te maken maar om naar muziek te luisteren en dat muziek spreek hetzelfde zonder rekening houden met je taal..

het was niet alleen wat hij zegde maar ok zijn houding dat was agressief.. hij was menacant zeggen dat we domme franstaligen zouden uit het feest vluchten als we geen problemen met hem en zijn vrienden te hebben..

Dat was het enige bad punt van deze nacht... ik ben niet dom genoeg om te zeggen dat elke antwerpenaars zijn zoals hem.. maar toch is er een sfeer die niet top is..

Om te einden heb ik een poll gezien waar Veel vlaamse zeggen dat zij durven niet naart Charleroi airport te gaan coz zij denken dat hun auto zal gestolen zijn enz..
Maar de nummer of vlaamse denken dat was veel minder en bijna nul waneer ze alweer naar de airport geweest.
Dit klein verhaal alleen om te zeggen dat vooroordelen vaak domme zijn..
En dus vonde ik echt dom de reactie dat zegde "Charleroi

" Ik ben bijna zeker dan de man zelfs nooit naar charleroi is gegaan... (zoals ik apart om de vliegtuig te nemen) Mijn reactie is meer die van een "Wait and See" attitude... We zouden niet het stad oordelen voordat de parade... misschien zal het top zijn (hoop ik)

Eind of OFF TOPIC

Old Post Jun-21-2006 09:48  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME



Registered: Mar 2004
Location: Leuven

Verander Vlaanderen door wallonië, Antwerpen door charleroi en Vlaams Belang door PS. Dat is ook een reden voor geen shity parade in charleroi.


___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1

Old Post Jun-21-2006 09:55  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2006
Location: Brussels

Vlaams belang door PS? K ben niet socialist maar toch ga ik nie akkoord.. PS was nooit ordeelt voor racistish boodschap..

Vlaanderen voor wallonie : K heb geen problemen in gent gehebt ook heb ik gevonden een leuke sfeer in Luik.. voor charleroi we will see maar ik zeg dat het een beetjs dom is om zeggen dat het shit zal zijn alleen omdat het in charleroi zal plaats vinden... (Ja Charleroi is lelijk maar ook was het parcours in gent niet echt mooi, maar we zijn niet daar om architecture te studeren)

Ik ben de eerste te zeggen dat we veel problemen in wallonie hebben, dat er zijn problemen in de PS en in het charelroi gebied, dat het is een schande dat alleen 10 pct van de walen, nederlands praten, dat veel walen moesten hun oversteunen mentaliteit veranderen

Het is niet de vraag om te weten wie is het best tussen franstaligen en vlaams.. maar ik heb de indruk dat lot of vlaams mensen ofwel denken zoals het VB ofwel zoeken excuus daarvoor.. en dat is jamer in een stad zoals antwerpen..

En toch was mijn persoonlijke verhaal @ illusion een beetje onvereenigbaar met een partysfeer...

Old Post Jun-21-2006 10:44  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

Tja, je hebt altijd mensen die moeilijk doen omwille van die taalkwesties hé. Als je uitgaat in Vlaanderen en je praat frans en ze maken daar problemen van dan zijn zij in fout en gij niet hé
Op tomorrowland vroeg er ook eens een waal iets vriendelijks aan mij int frans en dan doeje dat gewoon terug; als je begint te zagen over talen op parties met wat ben je dan eigenlijk bezig...

Laat de taalkwesties maar op een hoger niveau gebeuren

En Chareleroi, kweetniet, ik ben er nog nooit geweest ... Ik weet alleen dat het een probleemstad is omwille van de armoede en verloedering; en toch wel véél meer dan Antwerpen.

Old Post Jun-21-2006 11:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

tis allemaal al lang ok, dont care.

quote:
En Chareleroi, kweetniet, ik ben er nog nooit geweest

Ja, de lokatie remt mij eerlijk gezegd ook wel wat... ik ben er ooit een keertje geweest en ik dacht dat ik toen alleen de achterbuurten gezien had wat blijkbaar niet het geval was

Maar die uplifting banging trance mix daar, dat zegt mij lichjes toch wel iets


___________________

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jun-21-2006 11:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict



Registered: Sep 2002
Location:

Hmmm, veel politiek gezever precies over Charleroi. Who cares dat het daar is, ge zult heus ni doodgestoken worde zenne. Het zal in ieder geval een feestje worden


___________________
"I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals."

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Jun-21-2006 11:41 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

charleroi is gewoon... vuil en smerig


___________________

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jun-21-2006 13:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2006
Location: Brussels

Ja dat vind ik ook maar we zullen zien als het het feest zal verspillen..

Ik hoop dat het weer zal mooi zijn ook



Anyway, see u there dude en vergeet nie de trance set tussen 17u30 en 18u30 on the NRJ truck



Hebben iemand info over the dj's and truck @ the parade? Welke dj zullen draaien at the Illusion, or id&t or Zillion Truck (als deze trucks aanwezig zijn)??

Old Post Jun-21-2006 15:55  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

In welke stad de Cityparade ook is, het blijft een marginale bedoeling natuurlijk.


___________________

Old Post Jun-21-2006 16:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

Cityparade is zoals carnaval... GRATIS

En daar komt altijd een hoop soep op af, idioten die niks van elektronische muziek kennen en daar dan strontzat wat staan springen aan de camion van La Rocca

Old Post Jun-21-2006 18:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

correctie

aan de 2 camions van La rocca


___________________
Is god a dj ? Yes she is !

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Jun-21-2006 20:15  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

quote:
Originally posted by Bertn
In welke stad de Cityparade ook is, het blijft een marginale bedoeling natuurlijk.


pre party met armin was twee jaar geleden was anders niet slecht ...


___________________

Old Post Jun-21-2006 22:29  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > City Parade 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacknice chill track [2004] [13]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSisko - Light Over Me (Gate Of Light Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!