Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06
Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ozone
tranceaddict



Registered: Apr 2006
Location: jerusalem, israel

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כה. אם אפשר לסביבות 2010 או תאריך כלשהו שאני אוכל להכנס בלי לחץ..


+1

שונא את עיניין חשיבות הגיל במסיבות


___________________
progression - in deep sounds

Old Post Apr-11-2006 20:57  Israel
Click Here to See the Profile for ozone Click here to Send ozone a Private Message Visit ozone's homepage! Add ozone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fusi
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Physically - Israel, Mentally - Ibiza

צו הסגירה הזמני של האומן תל אביב הוסר, וכעת המועדון חזר לעבוד במתכונת הרגילה. הסירו דאגה מליבכם כל החוששים לבואו של הקורסטן


___________________


my FACEBOOK

Old Post Apr-11-2006 23:01  Israel
Click Here to See the Profile for fusi Click here to Send fusi a Private Message Visit fusi's homepage! Add fusi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה יותר דפוק משחשבתי


למה דפוק?
למה שזה יהיה באומן?
בשביל שעוד פעם לא נוכל לזוז?
אני כבר אומר לך שאם זה יהיה באומן אנלא בא
רק בתנאי שחברה שלי תסכים לבוא כי היא רוצה לבוא לשמוע את זה

אם היא לא באה אתה מוזמן ללכת להמחץ בין האנשים באומן אנלא יפריע לך

Old Post Apr-12-2006 01:35 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

לאיפה אתה רוצה שיעבירו את זה?!?!
TLV? DOME? KU?

הצחקת אותי...האומן 17 מועדון בכמה רמות יותר טוב מהנ"ל
סוף סוף סאונד שלא מפוצץ יותר מידי...הרבה בארים

צפיפות תהיה בכל מקום


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Apr-12-2006 09:00 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by m0sh
לאיפה אתה רוצה שיעבירו את זה?!?!
TLV? DOME? KU?

הצחקת אותי...האומן 17 מועדון בכמה רמות יותר טוב מהנ"ל
סוף סוף סאונד שלא מפוצץ יותר מידי...הרבה בארים

צפיפות תהיה בכל מקום


תפסיק לזיין תמוח טוב?
הייתי במסיבות של נקסט ואף פעם לא הייתה צפיפות כזאת
מה קשר לסאונד עכשיו דברתי על הסאונד? דברתי על זה שאתה לא יכול לזוז כי כל לשניה דוחפים ואתה דוחף ועפים עליך אנשים

Old Post Apr-12-2006 10:36 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

וגם אני הייתי והיה צפיפות תאמין לי
והמסיבות של נקטס סאונד זוועה


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Apr-12-2006 11:01 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
shmintz_mix
tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: tel aviv
המסיבה..

אני מקווה מאוד שהמסיבה לא תתקיים במקום המסריח הזה.... אני ממש מסכים עם שחר ועם גולדשלאגר
זה ממש ס י ו ט !! מה שהיה שמה פעם שעברה - אי אפשר לזוז אנשים נמחצים זה פשוט הרס את כל ההנאה - אני לא אומר שהמקום לא צריך ליהיות מלא זה הכי כיף שאתה מוקף אנשים --אבל יש גבול ! אנחנו לא חיות ואפילו חיות לא דוחסים ככה...זה הגיע למצב שלא יכלתי לזוז לא היה לי מנוחה וגם איזה חצי מהסט הייתי צריך לצאת לגינה כי פשוט היה נוראי בפנים!


איפהשהו אני שמח שהאומן קיבל צו סגירה - חבל שזה רק על חשבון ילד שנדקר... הניהול של המקום דפוק לגמרי - עולם תחתון רק רוצים לעשות כסף וכמה שיותר... אני לא יודע כבר אם עדיף ללכת או להישאר.. אני מאוד מקווה שהמסיבה תעבור למקום אחר... אבל אני בטח יבוא בכל זאת כי הרצון חזק ממני :-) אני רק אבוא בידיעה מראש שזה יהיה ככה..!

וכן עדיף כל מקום אחר!!!! על האומן 17 - וזה לא בגלל שהם יהיו יותר גדולים אלא שבגלל שהבעלים לא יסכימו שידחסו כמות מטורפת של אנשים!!


___________________

Old Post Apr-12-2006 12:38  Israel
Click Here to See the Profile for shmintz_mix Click here to Send shmintz_mix a Private Message Add shmintz_mix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltdown
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan

כנראה שחלקכם לא היה או פשוט שכח מה היה בסימפוניה של ארמין ואן ביורן יחד עם ויק בדום, היה שם מפוצץ ברמות כאלה, שפתחו את דלתות החירום ונתנו לאנשים לזרום קצת החוצה, כדי שלא יימחצו שם לגמרי.
גם בסטים של מרקוס ופרי ב טי. אל וי. היה מפוצץ ברמות,
כך שלא רק באומן מפוצץ.
אני הייתי באומן התל אביבי פעם אחת באפטר עצמאות 2005, ועדיין בין כל הצפיפות שהייתה שם, הצלחתי במשך הזמן שהייתי שם למצוא לי תמיד את הפינה הקטנה שלי כדי לרקוד או לנוח בה, כך שהכל יחסי


___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!

Old Post Apr-13-2006 17:57  Israel
Click Here to See the Profile for Meltdown Click here to Send Meltdown a Private Message Add Meltdown to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by m0sh
וגם אני הייתי והיה צפיפות תאמין לי
והמסיבות של נקטס סאונד זוועה


חלאס לדבר שטויות
"המסיבות של נקסט סאונד חרא"
למה נקסט זה מועדון?
הם מביאים תהגברה?
תגיד שמסיבות בטיאלוי סאונד חרא סבבה
תגיד שבדום סאונד חרא
אבל מה קשור נקסט?
אני לא חושב שהיה סאונד חרא בארמין בפארק

ובכל מקרה
מה זה עוזר לך שיש סאונד טוב אם אתה עסוק בלמצוא לך מקום שתוכל לעמוד בו בלי שיעופו עליך אנשים?

quote:
Originally posted by Meltdown
כנראה שחלקכם לא היה או פשוט שכח מה היה בסימפוניה של ארמין ואן ביורן יחד עם ויק בדום, היה שם מפוצץ ברמות כאלה, שפתחו את דלתות החירום ונתנו לאנשים לזרום קצת החוצה, כדי שלא יימחצו שם לגמרי.
גם בסטים של מרקוס ופרי ב טי. אל וי. היה מפוצץ ברמות,
כך שלא רק באומן מפוצץ.
אני הייתי באומן התל אביבי פעם אחת באפטר עצמאות 2005, ועדיין בין כל הצפיפות שהייתה שם, הצלחתי במשך הזמן שהייתי שם למצוא לי תמיד את הפינה הקטנה שלי כדי לרקוד או לנוח בה, כך שהכל יחסי


דיי דיי לדבר באוויר נו
נקסט לא דחסו ככה אנשים
בכל המסיבות שהייתי בנקסט היה לי תמיד אוויר ואף פעם אנשים לא עפו עלי
המקסימום לחץ היה עד שעה 1-2
ובאומן הלחץ מתחיל להסתיים רק ב 5

אף אחת מהמסיבות של נקסט לא הגיעה לרמה מטורפת כמו שהיה בפול ואן דייק באומן או בארמין
כי נקסט ידעו מתי לעצור את זה ולא לעשות שוק תאילנדים בתוך המועדון
מה שהיה בנקסט זה גן עדן מול מה שהיה בארמין באומן

Old Post Apr-14-2006 02:30 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
shmintz_mix
tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: tel aviv
ג

אני נאלץ להסכים עם שחר - הייתי גם בכל המסיבות של נקסט
אף לא היה כזה מצב כמו בארמין ופול ואן דייק באומן!!!!!
ביחוד ארמין באומן 17 זה היה ממממממממממממממש צפוף הם צריכים להתבייש להם מי שהיה אחראי להכנסה של האנשים!


___________________

Old Post Apr-14-2006 09:13  Israel
Click Here to See the Profile for shmintz_mix Click here to Send shmintz_mix a Private Message Add shmintz_mix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by Shahar
חלאס לדבר שטויות
"המסיבות של נקסט סאונד חרא"
למה נקסט זה מועדון?
הם מביאים תהגברה?
תגיד שמסיבות בטיאלוי סאונד חרא סבבה
תגיד שבדום סאונד חרא
אבל מה קשור נקסט?
אני לא חושב שהיה סאונד חרא בארמין בפארק

ובכל מקרה
מה זה עוזר לך שיש סאונד טוב אם אתה עסוק בלמצוא לך מקום שתוכל לעמוד בו בלי שיעופו עליך אנשים?



דיי דיי לדבר באוויר נו
נקסט לא דחסו ככה אנשים
בכל המסיבות שהייתי בנקסט היה לי תמיד אוויר ואף פעם אנשים לא עפו עלי
המקסימום לחץ היה עד שעה 1-2
ובאומן הלחץ מתחיל להסתיים רק ב 5

אף אחת מהמסיבות של נקסט לא הגיעה לרמה מטורפת כמו שהיה בפול ואן דייק באומן או בארמין
כי נקסט ידעו מתי לעצור את זה ולא לעשות שוק תאילנדים בתוך המועדון
מה שהיה בנקסט זה גן עדן מול מה שהיה בארמין באומן


אז ככה,קודם כל בכל מסיבה של נקטס שהייתי היה חרא סאונד כי מי שמכוון להם הסאונד עושה עבודה פשוט נוראית
אני לא חושב שהסאונד בTLV
הוא כל כך גרוע כמו שהם מצליחים לעשות אותו
בקו זה לא משנה ...המקומות האלו הרסו לי את האוזניים


וואללה אני זוכר שהייתי בTLV
שארמין תיקלט וואלה היה צפוף כמו באומן
אז יאללה יאללה...


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Apr-14-2006 13:57 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by m0sh
אז ככה,קודם כל בכל מסיבה של נקטס שהייתי היה חרא סאונד כי מי שמכוון להם הסאונד עושה עבודה פשוט נוראית
אני לא חושב שהסאונד בTLV
הוא כל כך גרוע כמו שהם מצליחים לעשות אותו
בקו זה לא משנה ...המקומות האלו הרסו לי את האוזניים


וואללה אני זוכר שהייתי בTLV
שארמין תיקלט וואלה היה צפוף כמו באומן
אז יאללה יאללה...


בונא מה תדפוק? מי מדבר על סאונד עכשיו חלאס
מה עוזר לך סאונד טוב אם אתה לא יכול לזוז וכל הזמן עפים עליו???.
אני הייתי בארמין בטיאלוי ולא היה צפוף
אתה מוזמן לשאול פה תאנשים אחד אחד

Old Post Apr-14-2006 14:26 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknow track from a Mauro Picotto live set @ Privilege [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTopmodelz - "Strings Of Infinity" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!