|
כנראה שחלקכם לא היה או פשוט שכח מה היה בסימפוניה של ארמין ואן ביורן יחד עם ויק בדום, היה שם מפוצץ ברמות כאלה, שפתחו את דלתות החירום ונתנו לאנשים לזרום קצת החוצה, כדי שלא יימחצו שם לגמרי.
גם בסטים של מרקוס ופרי ב טי. אל וי. היה מפוצץ ברמות,
כך שלא רק באומן מפוצץ.
אני הייתי באומן התל אביבי פעם אחת באפטר עצמאות 2005, ועדיין בין כל הצפיפות שהייתה שם, הצלחתי במשך הזמן שהייתי שם למצוא לי תמיד את הפינה הקטנה שלי כדי לרקוד או לנוח בה, כך שהכל יחסי
___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!
|