Bah! finns inga ursäkter att inte åka på Ace, 100:-, inom skåne, och jag hinner precis bli mer eller mindre sommarledig innan.
Hur kommer man nu till hålan anuga bor i?
May-09-2006 18:51
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by mjz
Ja, han får nog styra upp en bra vägbeskrivning med karta å grejjer om man ska hitta dit
May-09-2006 19:06
Andreas.H
Junior tranceaddict
Registered: Apr 2004
Hejsan
Klaga klaga
Det är ju röd dag efter.
Biljettinformationen är lite luddig. Det ska jag se till att fixa. Även den nya informationen om att förskottsbetalning inte längre är nödvändig.
Det lär finnas biljetter ett ganska bra tag till men vänta inte för länge. De 4000 platserna tog nästan slut förra året och trycket är bra mycket större i år. Drygt 2000 biljetter är redan bokade.
För er som bor i Lund så letar vi efter ett bra ställe att sälja på. Folk & Rock har blivit lite svårare att sälja på än innan. Har ni bra förslag så maila mig gärna på ah (at) aceevent.se
Andreas
May-10-2006 04:35
Smeagol
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2003
Säljer de inte biljetter på glerups ibland? Till typ spex och sånt? Minns inte riktigt...
May-10-2006 20:34
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Skrev ett mail till dig Andreas om Ingrossos booking info... lite bekanta nere i Budapest som vill boka honom hoppas på svar! Om någon annan har Ingrossos booking info så skicka gärna PM!
Originally posted by mjz
Bah! finns inga ursäkter att inte åka på Ace, 100:-, inom skåne, och jag hinner precis bli mer eller mindre sommarledig innan.
Tar ni er till Lund, tar man sig till Genarp (där jag bor) via Bussarna :
162 (direkt buss till Genarp som slut station.)(sista 16.30)
166 till Staffanstorp (varje timme kl. XX:13 minuter över)
där man bytar till 172 som har Genarp som slutstation.
Antar att ni kommer komma nångång mitt på dagen, så om det kommer många samtidigt, kan jag möta er där
För er som kör bil, Åk mot Lund, Sen Staffanstorp, Därefter Genarp. http://www.anuga.se/locate/ där kan ni se vägen Staffanstorp/Lund ligger väst/nordväst från Genarp.
Huset är det första på Slånbärstigen (det till vänster när man kommer in)
Om det är så bra väder som det har varit de senaste dagarna kan vi ju sitta ute på eftermiddagen. Spela kubb eller nåt. Synd att inte mindshooter kommer, skulle vi kunna poia/jonglera
Jag hjälper gärna till med lite mat ooch så till alla stackarna som kommer från norr... Kan fixa lite quiche eller så. Kakor kanske till eftermiddagen.
Fan, har varit på nation idag, och det får mig bara att räkna ner till 24:e... Ok, att gå ut och dansa till typ schlager med polarna, men det är ju ändå inte på ritktigt liksom. w/e, jag är nog lite full nu med. Ses 24:e!