|
| quote: | Originally posted by FredNova
ja... en reken maar op een week werk ginder
+ ethias arena eist x euro per bezoeker (ik dacht 8, ben niet zeker)
+ ethias arena eist 2/3 van alle drankconsumpties (! te zot voor woorden he!)
...
en dan staat de verwarming nog ni aan, want dat is zoveel duizend euro extra en wil je de wc's gebruiken zoveel duizend euro extra... enz enz...
|
En vergeet de verzekering niet, en de vestiaire niet, en de drukkerijen niet ... Fred je komt nog lang nie aan het totaalbedrag van wat ze binnendrijven. Kom af met concrete cijfers anders geloof ik dat nu eenmaal nooit, hehe.
Trouwens, ik had het op TIC, niet op Qlimax... Het feit is da ID&T voor alles 40 euro vraagt; ongeacht wat ze programmeren. Ze doen alsof Tiësto In Concert even duur is als Qlimax... Terwijl TIC uiteindelijk pakken goedkoper was.
Of jullie nu voor sensation al dan niet Paul Van Dyk zouden kunnen boeken (het is nu Marco V geworden) de prijs blijft ongewijzigd en het is dat dat niet kan IMO.
Andere events doen dat wel; ID&T blijbaar niet... Erg betreurenswaardig is dit, en das het enigste dat ik kan vaststellen hoor.
Hierbij wil ik het gerust laten als je moe bent van de commentaar, maar denk er ook maar eens over na...
|