Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Dave Seaman @ Dome 2/5/2006
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BaNgo
tranceaddict in training



Registered: Apr 2006
Location:

לפי מה ששמעתי הולך להיות מסיבה ממש אבל ממש חזקה.

מה שכן הולך להיות המון המון אנשים.

יש מצב אני שם

Old Post May-02-2006 00:13  Israel
Click Here to See the Profile for BaNgo Click here to Send BaNgo a Private Message Visit BaNgo's homepage! Add BaNgo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by BaNgo
לפי מה ששמעתי הולך להיות מסיבה ממש אבל ממש חזקה.

מה שכן הולך להיות המון המון אנשים.

יש מצב אני שם

אדירררררר
אבל.. רגע....
מי אתה?

Old Post May-02-2006 12:01  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אדירררררר
אבל.. רגע....
מי אתה?



http://www.tranceaddict.com/forums/...839#post6089839


___________________

Old Post May-02-2006 13:21  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koby
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2005
Location: Netanya

מי מגיע היום?

Old Post May-02-2006 15:31  Israel
Click Here to See the Profile for Koby Click here to Send Koby a Private Message Add Koby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gErver
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham

quote:
Originally posted by Koby
מי מגיע היום?




אנלא מגיע, איזה זייייין
אין כסף ואין אוטו.. שילוב מנצח ביום העצמאות
אננננננננננלא מאמין עד שיש מסיבה שמעניינת תתחת שלי אני לא מגיעעעעעעע

תעשו חיים.


___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg

Old Post May-02-2006 16:43  Israel
Click Here to See the Profile for gErver Click here to Send gErver a Private Message Add gErver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

הייתיי היה תותחח............
סיכום יבוא אחר כך האלכוהול קצת משפיע עכשיו....
לילה טוב.....

Old Post May-03-2006 04:37  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

טוב סיכום שלי
בואו נתחיל מזה שלא תכננתי כלכך להיות שם בגלל הגילאים

אתמול ערב יום העצמאות
11:35 שוט ווסקי ויוצא לדרך לפגוש חבר שלי ו2 ידידות
בדרך רואה כמה ידידות שלי שותות מצטרף אליהם
אליהם לכמה כוסות
פוגש את חבר ועוד 2 ידידות שלי
והם רוצים שלוותה
אבל אחת מהם שכחה תכסף בבית
00:00 הגענו אליה
לוקחת תדברים איך שיוצאים ראינו שתייה על השיש
אז עצרנו לשתות כמובן
ואני מסטולל כברר.....
00:30 מגעים ככה
לנמל לשלוותה אני מחכה לחינם שלי ונכנסים....
הרבה ערסים הרבה בנות מקום נחמד למסיבה דווקא רק קהל חרא
ומוזיקה על הפנים בדיוק טל כהן ניגן איזה 4 קטעים אחרונים
ופתאום הפתעה
The Egg - Walking Away (Tocadisco's Acid Walk Mix)
Till West & Dj Delicious - Same Man (Original Mix)
שתי קטעים אחרוניםם באמת שעשו לי קצת שמח בלב לשמוע אותם במסיבה ...
שעה כבר 02:15
אוסיי עולה קטע ראשון ניורק מגעיל וערסים שמחים ואיזה יופי תקלה בסאונד
אין מוזיקה הערסים צעוקים על אוסי תחזיר לי ת80 שח שלי ימניאק
אבל זה לא מעניין אותי הסאונד לא חזר אז יצאנו לשתות
02:30 פחות או יותר
חבר שלי מקבל טלפון מאח שלו בוא מהר לדום יש לי חינם
איך ששמעתי אתזההה רצנו חיפשנו מונית
פתאום איזה אחד מובגר תתימני בן איזה 40 עושה שהוא גם צריך לווקס שם
אז אמרנו לו יאללה בו נתחלק הבן אדם היה שיכוורר לגמרי
הוא זיין תשכל שהוא אח של יזהר כהן באותו זמן כיבדתי את עצמי באיזה 10 סיגריות שלו...חח..
בדרך הוא מספר לנו הוא זמר והוא הולך להופיע במועדן דיגיי חחח...
קיצר הוא אמר לנו שהוא ישלם עלינו תמונית כי יש לו רק דולרייםם ...
אז יצאנו התחלנו ללכת
והבן לא עוזב אותנו מתחיל לחבק אותנו חשבתי עוד שניה אונס אותי
אח של חבר שלי בא העיף אותו כמעט היה מכות והזקן נעלם לוו....
קיצר השעה 03:10
באים לוקחים חינם + קונים עוד כרטיס ב100
לא היה תתור אני עוד לא בן 18 והשמור לא שאל אותי בן כמה אני אפילו
אולי בגלל שהיינו עם האח של חבר שלי אבל אפילו במסיבות נעור לא היה לי כלכך קל להכנס...
נכנסים דייב על העמדההה ליידו טוכנר
למרות שהיה מלא היה מספיק מקום לרקוד
מוזיקה מדהיהמה
דייב הפציץ שם בכל קטע וקטע
מיקסוס מעולה מוזיקהה מדהימה
הקהל היה מורכב מהרב אנשים ציערים +21
אבל היו גם חלק לא קטן של מבוגרים אבלל ממש...
ניסתי לחפש פה אנשים מהפורום לא יצא לי לראות אף אחד....
קיצר דייב ממקס אני בסוטולל ומשתגע מהמוזיקה שלו ....
היה קטע מלודיה מדהיםם כל הקהל היה עם הידיים למעלהה אחח איזה יופי זה היה...
בין לבין דייב מנגן
Group Therapy - Thumbsucker
בין הקטעים האהובים עליי של דייב
פשוט השתגעתי בקטע הזה כלכך יפה ומדהים וכמוכן גם הקהל היה בטרוף
Rowan & Jeytech - Tomorrow
קטטע יפייפה
+ הוא מנגן עוד קטע שנוגן אצל מרכוס בתוכנית
עם נגעיות ווקאל חשמלי כזה.....
אחר כך עוד קטע שאני מכיר אבל לא מצליח להזכר בשםם שלו עד עכשיוו
והקטע הזה ממש הטריף תקהלל.....
עוד כמה קטעים לא מוכרים
ואז
16 Bit Lolitas - Sedna
איזה קטע מהמםם פשוט
דייב בריטי נחמד מנסה אולי לתת לישראלים קטע שהם אולי מכירים אז מנגן
Guy Gerber - Stoppage Time (Max Graham Sidechain Mix)
תאמת בשיבלי הוא היה קטע חמוד עד אתמול
דייב ניגן אותו
לפני ברייקדאון הקהל עם הידיים באוויר דייב תופס תמיקרופון ואמור :
You should know this its Israeli - its Guy Gerber
ןאז סוף העלייה וכל הקהל קופץץץ יידיים למעלהה תמונה שלא תשכח בשבילי
Terranova & Austin Leeds - Rock Me (T&L Tribal Miami Mix)
עוד קטע חמוד שדייב ניגן אתמול לאחר סטפייגטיים
הסאונד במועדון היה זוועה היה קשה לי לקלוט איזה קטעים ניגנו שם לא מבינים לתמלודיה ותבייסלין
רק באמצע הקטע מתחילים להבין מה הולך שם
לדוגמא עד שקלטתי שדייב ניגן את סטופג טיים זה היה בדיוק כמה שניות לפני שאמר שזה ישראלי...
עוד איזה 2 קטעים לא מוכרים בינתיים עופר ניסים הגיע עולה לבמה
ואז הגענו לקטע אולי המאכז בשלבילי
בדיוק דייב ניגן קטע אחרון את
Royksopp - What Else Is There (Trentemoller Remix)
קטע אהוב עליי במיוחד גם הקהל רקד והיה באטרף
אבל אז פתאום חצי מהמעודן צועק
"עופר עופר"
סמעעקקק מזדיינים תנו תכבוד שמגיע לדייב קטע אחרון שלו
דייב מסכן שם תיד על האוזן ומנסה להבין מה הקהל אומר אני מקווה שלא הבין
למרות זאת הקהל עדין רקד בקטע הזה והייתה אווירה טובה סה"כ...
אני שהייתי לבד צעקתי אללה דייבב ומוחא לו כייפיםם באותו זמן שהקההל צועק עופר עופר
ואז אני קולט חבר שלי מצטרף אללי ועוד כמה אנשים ועוד כמה אנשים חח..
אני מקווה שדייב שמע אתזה חח....
דייב יורד מהעמדה אבל לפחות הקהל נתן לו כבוד ומחא לו כפיים..
הליצן עולה
פתוח בקטע ניורק מגעיל הקהל משתגע
והליצן רוקד לו ולא נוגע במיקסר לא כלום אפס שכזה ...
יש חלקים של עלייה בקטע שומעים אפקטים והכל והוא רוקד לו בסבבה ולא נוגע במיקסר לא כלום זה משגע אותי שהוא צחוק מהקהל...
משהו אחד שאהבתי אצל עופר זה שהוא ניגן את
Eddie Thoneick & Kurd Maverick - Love Sensation (Eddie Thoneick's Nu Tribe Dub Mix)
קטע חמוד לאללה שלפחות עוד נשמע טוב לעומת כל הזבל שיש בארץ
ןאז עוד קטע
Mylo - In Your Arms
+ הווקאל של הקטע המקורי משנות ה80
הקטע הכי טוב שהיה לו בסט
ואז הליצן העלוב הזה המשיך בניורק יאללה צריך לעוף משם
איך שאני יוצא אני בקושי שומע משהו הסאונד שם
הרס לי תאוזניםם הייתי צריך להביא אטממים רק לא ידעתי שאני יהיה בדום זה הקטע ...
קיצר חזרתי הבית ועד עכשיו האזניים קצת כאובות לי .....

סה"כ

מוזיקה - 8.5 לדייב
3.5 לליצן
קהל - 7 - לא היה קהל יפה יחסית היו ערסים והיה קצת בנות
אווירה - 9 - הייתה אווירה מדהימה הקהל רקד כל הזמן ידיים באוויר והכל
סופי - 8
מסיבה טובה יחסית יצא לי לשמוע עוד דיגיי טוב ובינלאומי
מוזיקה איכותית וטובה ואווירה טובה
אחלה מסיבה מאוד אהבתיי...

Old Post May-03-2006 14:25  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

בן אדם אני שמח שהיית שם חבל שלא ידעתי מי אתה
אני וקובי גם היינו קלטתי את קובי בשלב די מוקדם שם והנה הסיכום שלי

סט אחד הטובים ששמעתי בארץ שלא זכה להערכה הראויה לו מהקהל
התמונה של קהל עם ידיים באוויר לא הופיע מספיק חבל
דייב הוא קודם כל די גיי מצוין
למצוא פאשלות בסט שלו היה בלתי אפשרי
הוא גם מאוד נינוח על העמדה בזמן המקסוס אבל יותר מהכל הוא פשוט פרפורמר שבא לתת שואו בנוסף למוזיקה

מכיר מצוין את הקטעים שהוא מנגן ותנועות הידיים שלו לאורך רגעים רבים בסט נתנו אינדיקציה טובה לכך

אבל בפעם הראשונה ראיתי במו עיני די גיי שמשלב בין שתי סגנונות (פרוגרסיב ואלקטרו שנתנו את הטון כל אחד בתורו בסט)
שהדבר האופייני לדי גיים של כל אחד מהסגנונות האלה הוא באים לתקלט פה ושם זורקים חיוך לוחצים יד והולכים הביתה - אז זהו שאתמול ראיתי משהו אחר לחלוטין
דייב הוא משלהב קהל שלא מסתפק רק במוזיקה מצוינת ומקסוס מושלם
אני יכול להגיד כמעט בוודאות שהבן אדם שהכי התפרע אתמול היה דייב בעצמו
אם זה תנועות ידיים לקהל שיתחילו לרקוד
אם זה שאגות לעבר הקהל
ואם זה הדבר שהכי שעשע אותי
בקטע האחרון שברח לי שמו שהוא השתיק את המוזיקה בבת אחד עמד עם ידיים משולבות עשה פרצוף לקהל ואז הסתכל כזה על הקהל ועשה תנועה של אדם שחושב ממממ מעניין מה קרה למוזיקה ואז התחיל לצעוק לקהל
come on!!
אחרי כמה פעמים כאלה זה התחיל לעבוד והקהל איכשהו שיתף פעולה

לדייב סימן ראוי קהל יותר טוב מאתמול
דייב סימן פרץ דרך אל תוך רשימת המועמדים שלי לקראת סוף השנה לדי גיי מאג
הוא ראוי לזה

ולגבי עופר ניסים
אין ספק שהוא פרפורמר מצוין על העמדה
רק לא הבנתי מה בדיוק הוא עושה על העמדה מצישהו מוכן להזכיר לי?


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post May-03-2006 15:36 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koby
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2005
Location: Netanya

מסיבה מעוולהה...למרות שהיה חסר איכות בקהל..דייב היה ענק..ידע לתת אווירה בסט שלו..נתן אנרגיות מטורפות לרקוד גם בפרוג וגם באלקטרו שהפתיע אותי..אבל כנראה שכל די ג'יי בעולם מנגן היום אלקטרו..ואם כבר לעשות את זה..אז הכי טוב שאפשר..וזה מה שדייב עשה אתמול..הוא בא לעבוד ולהנות מזה..הוא ניסה להלהיב את הקהל שלא החזיר לו כל כך.קהל של מסיבות חג..של מסחרה ועופר ניסים..לי אישית זה לא הפריע כי באתי במטרה שלמוע מוסיקה איכותית וכל מה שקורה מסביב לא עניין אותי..גם לא רוסיות =]..היו הרבה קטעים מוכרים שלא זכרתי את שמם גם בגלל שבבית הם נשמעים אחרת..יצאתי בהרגשה שדייב התאכזב מהקהל הלא קשור הזה..והיה חשוב לי לחכות לו ולהגיד לו תודה פור דה וונדרפול נייט..
היה כייף לראות את אילן ואנשים נוספים שלא היה מזיק להביא לפורום הזה...
היעד הבא..ניצנים..

Old Post May-03-2006 16:04  Israel
Click Here to See the Profile for Koby Click here to Send Koby a Private Message Add Koby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

איןן היה מדהים אתמול מבחינה מוזיקליתת
דייב ממש הפציץ...
הקהל עיצבן אותיי לשמוע אנשים שאומרים
אני לא מבין למה מביאים מישהו מחול שיש את עופר....??
WTF ? נסגר אם האנשים האלו...
נכון שלא נתנו לו מספיק כבוד ועוד לצעוק לו עופר עופר בקטעים האחרונים שלו...
השאלה מה הבנאדם הבין מזה בסהכ אני מקווה שהוא נהנה ויחזור לפה .....
בשבילי זה הייתה בין המסיבות הטובות שהייתי בה בגלל המוזיקה שהוא ניגןן
פשוט תענוג לשמוע במסיבה את סטופייג טיים של גיא
או וואט אלס אין דר....
ואת שאר הקטעים שזה כלכך חסר לי לשמוע בגיל כזה במסיבות בארץ....

מממ...אילן אני יודע פחות או יותר איך תנראה לפי התמונה פה חח....
אז ניסיתי לפחות למצוא אותך אבל ללא הצלחה היייתי הרבה לייד העמדה של הדיגייי חשבתי שבטוח אנשים מהפורום שהלכו יהיו שם ...אבל לא יצא לי לראות אףאחד...לצעריי...
אם זה עוזר היה שם איזה אחד זקןן עם משקפיים ושיער מחומצן סתם התחלתי לשאול אותו מתי דייב עלה ומה הוא מנגן וכאלו חשבתי הוא מבין אבל לא הבנתי כלום ממה שענה לי חח...

Old Post May-03-2006 17:44  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by DvJ
איןן היה מדהים אתמול מבחינה מוזיקליתת
דייב ממש הפציץ...
הקהל עיצבן אותיי לשמוע אנשים שאומרים
אני לא מבין למה מביאים מישהו מחול שיש את עופר....??
WTF ? נסגר אם האנשים האלו...
נכון שלא נתנו לו מספיק כבוד ועוד לצעוק לו עופר עופר בקטעים האחרונים שלו...
השאלה מה הבנאדם הבין מזה בסהכ אני מקווה שהוא נהנה ויחזור לפה .....
בשבילי זה הייתה בין המסיבות הטובות שהייתי בה בגלל המוזיקה שהוא ניגןן
פשוט תענוג לשמוע במסיבה את סטופייג טיים של גיא
או וואט אלס אין דר....
ואת שאר הקטעים שזה כלכך חסר לי לשמוע בגיל כזה במסיבות בארץ....

מממ...אילן אני יודע פחות או יותר איך תנראה לפי התמונה פה חח....
אז ניסיתי לפחות למצוא אותך אבל ללא הצלחה היייתי הרבה לייד העמדה של הדיגייי חשבתי שבטוח אנשים מהפורום שהלכו יהיו שם ...אבל לא יצא לי לראות אףאחד...לצעריי...
אם זה עוזר היה שם איזה אחד זקןן עם משקפיים ושיער מחומצן סתם התחלתי לשאול אותו מתי דייב עלה ומה הוא מנגן וכאלו חשבתי הוא מבין אבל לא הבנתי כלום ממה שענה לי חח...


חחחחח אני מכיר אותו ממסיבות במקסים

וקובי
נתראה בניצנים!!!

הציפיות בשמיים הפתוחים של ניצנים כרגע


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post May-03-2006 19:31 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

לא קשור לדייב סימאן, אבל תראו מה די ג'יי הולנדי אחד עושה לקהל מעריצים...


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post May-05-2006 13:22  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Dave Seaman @ Dome 2/5/2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease, help id this sample [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHystereo - "Winters In The City" (Sebastien Legers Dubvision Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:57.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!