Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by vic7orius
mais pr l'instant je sais pas encore si j'y vais
j'hesite avec dimanche (steve angello), d'ailleurs les 2 blondes aussi

alors j'hésite aussi...
(nan mais comme je me connais je vais faire les 2 soirées... )

tiens à propos de Mix Club, allez écouter la musique en fond... http://www.mixclub.fr/

hey quand même...

Old Post May-02-2006 20:51  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

voila voila

je te tiens au courant Maxx, si d'autres veulent se joindre n'hésitez pas ^^

Old Post May-02-2006 21:09  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
slaash
tranceaddict

Registered: Apr 2006

yves deruyter @ stromboli le 06-05-2006

bon voila pour les amateurs de ce style => yves deruyter viens faire un tour dans la petite boite de la region centre qui s'appelle le stromboli (c'est dans l'indre dep. 36)

soiree sympa en perspective

pour plus d'info stromboli

Old Post May-03-2006 08:27  France
Click Here to See the Profile for slaash Click here to Send slaash a Private Message Visit slaash's homepage! Add slaash to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Ok, pour Steve Angelo, je reste à l'écoute

pour YDR, un certain DJ Mace m'a envoyé un message pour que je mette la soirée (il était inscrit mais pas encore validé, donc il pouvait pas poster )
par contre, j'ai trouvé ça un peu "short", c'est le WE prochain...

tiens d'ailleurs, qui était allé à la dernière soirée trance du stromboli annoncée ici même (c'était Fred Baker si je me souviens bien) ?
c'est un nouveau TA je crois...

Old Post May-03-2006 08:33  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Sander Kleinenberg @ La Rocca (BE) - 14/05/2006

Old Post May-03-2006 09:26 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Plus d'infos:

A STATE OF TRANCE 250 at ASTA, The HAGUE, 25th of MAY 2006

Be sure to be there early, cause before midnight, the entrance is free!

Line up looks like this for now:

Armin van Buuren
John Askew
Piet Bervoets – Rank 1
Jonas Steur
Menno de Jong
More names to be confirmed!

Live from the Asta: Radioshow & 5th Anniversary Party
Free Entrance till 00.00 hrs

www.armadamusic.com
Price : 10,00
Open : 20.00 - 04.00 hrs

Old Post May-04-2006 06:34 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by anne348
Plus d'infos:

A STATE OF TRANCE 250 at ASTA, The HAGUE, 25th of MAY 2006

[...]

Live from the Asta: Radioshow & 5th Anniversary Party

ouaip donc c'est un peu une confirmation de la soirée des "3" ans qui était déjà annoncée (sauf que là ça passe bizarrement à 5... )

quote:
Open : 20.00 - 04.00 hrs

malheureusement, une soirée où je ne pourrais être (de toute façon, j'ai comme l'impression que ça va être blindé )

Old Post May-04-2006 11:53  France
anne348
.

J'y serai pas non plus.

Quand même l'Asta c'est LE bon plan budgétairement parlant. Ils ont toujours un line-up de malade et c'est 10 euros l'entrée. Et là c'est mm gratuit de 20h à minuit!!

J'adore cette boite

Old Post May-04-2006 12:13 
maxxyme
Mr. Discogs

Old Post May-04-2006 22:27  France
vic7orius
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

dimanche 7/05/06 : Leeroy thornhill @ Rex

c'était le danseur de Prodigy
il est devenu dj depuis qu'il a quitté le groupe en 2000 par la
je me tate

Old Post May-04-2006 22:28  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by maxxyme

Rhalala, là, je me tate.
C'est que c'est po n'importe qui....
Tu te la fais Max celle-ci?

Old Post May-05-2006 09:46  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dangerous007
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005

Petite info demandé:
Les passes affiché dans ce forum seront valable si je les imprimais?

Sinon bien que j'ai commencé un thread sur ce topique, vu que celui-ci est dédié aux futur événements je vous indique que PvD revient sur Paris en juillet. Alors même jours que G&D.

PvD - Back in Paris

A vous à choisir

Old Post May-05-2006 13:11  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNo trance (summer music) [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tatana - "Crystal Minds" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:39.

Forum Rules: