Registered: Dec 2005
Geen/Ik ****** op reality tv!
zegt me nieveel... zo af & toe eens een stuksken als ik aant zappen ben... maar echt zitten volgen t e m niet nee...
Apr-29-2006 20:17
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Temptation Island en Paradise Hotel voor zowat dezelfde redenen als die van Jasper, keer 5 mins kijken tijdens het zappen, voor de rest niks van de bovenvermelde series. T'is voor het grootste deel allemaal opgezet spel en voorgeschotelden brol dat ze uitkramen dus ja
De Topmanager vind ik wel 1 van de betere reality tv-shows.
Apr-29-2006 20:20
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Xilver
Godverdomme mens pak toch alles zo persoonlijk eens ni op.
je zou het gvd niet persoonlijk mogen opnemen, het is wel telkens bij dezelfde dat je het doet
Originally posted by Synthesia
Temptation Island en Paradise Hotel voor zowat dezelfde redenen als die van Jasper, keer 5 mins kijken tijdens het zappen, voor de rest niks van de bovenvermelde series. T'is voor het grootste deel allemaal opgezet spel en voorgeschotelden brol dat ze uitkramen dus ja
De Topmanager vind ik wel 1 van de betere reality tv-shows.
Die topmanager vind ik niet echt goed ... dienen bureau: zo grijs en donker... Diene baas denkt ook datem kweetni wa is. Zou onder zone baas ni kunnen werken vrees ik. Raar vind ik dat er mensen aan mee doen en echt geloven dat dat hun droomjob zal worden. Ze lijken mij wat naief. Heb trouwens ergens gehoord dat dat bedrijf in slechte cijfers zit.
Apr-30-2006 13:51
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by domineesje
dat heet ik niet meer "teasen" sorry
noemt
Apr-30-2006 14:38
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Bertn
noemt
ja meester
Apr-30-2006 14:40
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by diddi
Die topmanager vind ik niet echt goed ... dienen bureau: zo grijs en donker... Diene baas denkt ook datem kweetni wa is. Zou onder zone baas ni kunnen werken vrees ik. Raar vind ik dat er mensen aan mee doen en echt geloven dat dat hun droomjob zal worden. Ze lijken mij wat naief. Heb trouwens ergens gehoord dat dat bedrijf in slechte cijfers zit.
lol, dat bedrijf maakt al 4 of 5 jaar na elkaar verlies. Verschrikkelijke klucht dat programma
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'