Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.

Registered: Sep 2005

PETE TONG @ Versuz - Hasselt (BE) - 4 juin 2006

quote:
Résident DJ du Pacha a IBIZA et du Ministry of Sound à LONDRES.

Il vient prester un set de 3 heures au Versuz.

Autres DJ présents: DAVE LAMBERT, TOM LECLERCQ, B.

Old Post May-30-2006 18:30 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tracid
CLAIM YOUR NIGHTLIFE

Registered: Oct 2003

James Zabiela 23/06/06 @ D!CLUB Lausanne (CH)

Old Post May-31-2006 08:56  China
Click Here to See the Profile for tracid Click here to Send tracid a Private Message Visit tracid's homepage! Add tracid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Sinon Tiesto nous revient prochainement

Suis trop paresseux

Allez voir sur BETA ou dans l'agenda de Tijs pour en savoir plus

Old Post Jun-01-2006 21:59  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Quand même c'est pas permis d'être paresseux comme ça

bon j'ai trouvé deux dates (et bons plans) en effet dans les parages.

10/06/06 Tiësto @ open air “Nature Challenge” concert - Rotterdam

Gratuit!!

For the first time in the 30 years of existence of the Volvo Ocean Race the event finally comes to Holland. On Saturday the 10th of June the competitive ships will make their entry in the Veerhaven Rotterdam.

That night the Veerhaven will also be the setting of a unique open air Tiësto concert which is free for public. During this sensational show surrounding buildings like The Cruise Terminal and The Erasmusbrug will be part of the immense decor together with fireworks, lasers and video projections. All these aspects will make this a show Holland has never seen before.

75 minutes DJ-set

et............................

27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (Belgique) - 4h ISOS 5 Set

www.suikerrock.be

--> c'est un festival (orienté rock et pop comme tous les festivals belges mais... le jeudi c'est tijs in da place) dans le centre de la belgique et c'est donc un jeudi

prix: 13 euros (!) - vente à partir du 1er juin via Teleticketservice 070 345.345 ou www.teleticketservice.com

Old Post Jun-02-2006 06:07 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shred'r
St Simonien

Registered: Sep 2004

je sais que c'est loin de ressembler à Tiësto in the mix, mais bon.

Fête de la Zik avec le BPMCLUB à Pau:

Parc Des Expositions Hall A:

NEIL (ex-Scorpia-Loca FM)
Gordy (NON-Lemoa)
Ivan (NON-Lemoa)
Bilout BPM
et moi

de 20h à 5hrs du mat'.

sur 40.000K de son, le triple de lumière, lazers, jeux de flammes etc...

Bref, de quoi s'amuser

http://myspace.com/djshredr

Old Post Jun-02-2006 09:27  France
Click Here to See the Profile for Shred'r Click here to Send Shred'r a Private Message Visit Shred'r's homepage! Add Shred'r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Shred'r
je sais que c'est loin de ressembler à Tiësto in the mix, mais bon.

Fête de la Zik avec le BPMCLUB à Pau:

Parc Des Expositions Hall A:

NEIL (ex-Scorpia-Loca FM)
Gordy (NON-Lemoa)
Ivan (NON-Lemoa)
Bilout BPM
et moi

de 20h à 5hrs du mat'.

sur 40.000K de son, le triple de lumière, lazers, jeux de flammes etc...

Bref, de quoi s'amuser

oué allez... on la note...
ça peut être sympa effectivement... par contre c'est un peu loin...

Old Post Jun-02-2006 09:47  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PvDoBseSSioN
Ibiza Addict

Registered: Feb 2004

im coming to paris from the 17-20 of july, is anything going on??

Old Post Jun-02-2006 23:37  France
Click Here to See the Profile for PvDoBseSSioN Click here to Send PvDoBseSSioN a Private Message Add PvDoBseSSioN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by PvDoBseSSioN

not at the moment, but ask maxxyme for this, he's the AWsy Paris clubber

Et sinon les gars, des infos sur Oakie au Redlight? Je pense que ca sera ma seule sortie clubbing du mois... J'ai vu que le gamin (sic ) revenait sur le devant de la scène, est-on en droit d'espérer un set trance ou un truc tout mou à la parisienne?

Et si vous le connaissez perso, ce dont je ne doute pas, dites lui de prendre un record-bag rempli des trucs qu'il jouait lors de son EM World Tour 1999

Old Post Jun-05-2006 16:53  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by PvDoBseSSioN

sorry mate, but it's too soon to know anything about the parties that could happened those days.

Old Post Jun-05-2006 17:02  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by severnayaprods
est-on en droit d'espérer un set trance ou un truc tout mou à la parisienne?

That's the question

Peut être qu'à l'occas de la Gay Pride, le public du Redlight sera différent et viendra voir Oakenfold pour sa musique et donc il pourra jouer trance. A mon avis il y a un petit espoir (cf PVD@Queen).

Par contre faudrait qu'il évite les vocaux dans tous les tracks parce que là, public cool ou pas, ça va pas le faire chez les pasisiens (et dans ses derniers sets il passe bcp bcp de trance vocale).

Enfin, let's see! Ca peut être une bonne soirée.

Moi vu les prix des billets de train fin juin, et l'incertitude quand à la qualité de cette soirée, je ne serai pas de la partie

Old Post Jun-05-2006 17:12 
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

C'est confirmé alors pour Oakie@Redlight, j'irai très certainment si c'est le cas.

Et j'espère bien qu'il passera de la trance vocal... (plus que de la house en tout cas)

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jun-05-2006 17:58  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

21-06-06 Fête de la Musique: Laurent Wolf Non Stop LIVE Session @ Place du Capitole - Toulouse

gratuit, start 00h00, son et lumière comme tu en as jamais vu, more infos soon...

Ca va le faire, comme pour l'INOX y'a 2 ans, 15.000 personnes sur le capitole

Old Post Jun-06-2006 09:20  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMellow Trax - Outta Space (??? Remix) [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrian Sanhaji - "Nightlife" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:32.

Forum Rules: