|
|
|
|
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Gekhous
en ja, als je het hem hoort uitleggen klinkt het allemaal heel logisch, en zelfs heel aantrekkelijk, en dat is nou juist het erge, die man weet alles zo te formuleren dat het goed klinkt, net als een zekere man die Hitler heette... maar in tegenstelling tot Hitler ging ons Pimmetje de fout in door VOOR de verkiezingen het al te bont te maken |
euhm.... fout... nou.... euhm....
peilingen atm: minsten 10, maximaal 23 ofzo...blijkbaar leven wij in een community die dommer is dan de average TA-er (nee, ik kweek hier geen EGO, das niet de bedoeling iig), want WAKE UP PEOPLE!!!
hijs gewoon NEO!!
en idd, hij brengt het allemaal heel logisch, en ik kan me voorstellen dat zoals hij het brengt dit een boel mensen aanspreekt... vraag me alleen wel af of het die mensen nog steeds aanspreekt als je het ff anders uitlegt (die man is echt GOED in propaganda maken zeg!!sjies, word je niet goed van )
greetz kolkiewolkie
ps: denk wel dat LN zichzelf ook wel aan kant maken... staan op best wel een groot verlies....(from what I've heard..)
|
Feb-12-2002 15:27
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Feb-12-2002 16:04
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Feb-12-2002 17:09
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Feb-12-2002 19:18
|
|
|
 |
 |
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001
|
|
|
Ik wou ook nog even mijn zegje doen over dit hele Pim gebeuren:
Ik moet zeggen dat die gozer alles behalve dom is. Hij heeft echt wel nagedacht over de dingen die hij zegt. Dat afschaffen van artikel 1 slaat op het feit dat hij vindt dat je in Nederland veel te snel discrimineert. Het is trouwens ook maar een symbolisch artikel, er zijn weinig dingen gebeurt (denk aan rechtszaken) die echt iets te maken hebben met dit artikel. Pimmetje gelooft in een betere politiek door meer vrijheid van meningsuiting, en de andere partijen hebben dit helemaal als het andere uiterste opgevat. Leefbaar Nederland zelf is trouwens ook niet Pim he, vergeet dat niet. De uitspraken die hij heeft gedaan heeft ie op eigen houtje bedacht.
Kortom, die Pim is geen domme jongen, een beetje excentriek en niet een neonazi (nog niet). Het is dat iedereen die tegen is het meteen zo ver aangrijpt.
Ik wil wel zeggen dat ik het totaal niet eens ben met Pim en LN, ik vind het een klote partij en ik sta totaal niet achter ze. Wel typisch om te noemen is een voorbeeld van een nieuwspoll op sbs6, "ja, ik stem op Pim als hij alleen verder gaat", 90%!!!! v/d 4000 bellers was het hier mee eens. Dat zegt wel weer wat over deze kijkers, nietwaar? Ik probeer in deze post niemand af te kraken ofzo hoor, iedereen z'n eigen mening. Ik wil alleen maar uitleggen dat het hele verhaal wat genuanceerder is en vaak ontzettend overdreven.
Maar goed, de groeten van Kamaya
(P.S. ik stem op PvdA)
Mar-01-2002 12:10
|
|
|
 |
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Kamaya
Ik wil wel zeggen dat ik het totaal niet eens ben met Pim en LN, ik vind het een klote partij en ik sta totaal niet achter ze. Wel typisch om te noemen is een voorbeeld van een nieuwspoll op sbs6, "ja, ik stem op Pim als hij alleen verder gaat", 90%!!!! v/d 4000 bellers was het hier mee eens. Dat zegt wel weer wat over deze kijkers, nietwaar? Ik probeer in deze post niemand af te kraken ofzo hoor, iedereen z'n eigen mening. Ik wil alleen maar uitleggen dat het hele verhaal wat genuanceerder is en vaak ontzettend overdreven.
|
Pim heb nu gewoon 34,7% van alle stemmen in R'dam gekregen
Dat wil zeggen 1 op de 3 mensen
dan wonen er wel zoveel belachelijk domme en stomme mensen daar. SBS6, telegraaf lezend (als ze al kunnen lezen)
Hij heeft gewoon letterlijk gezegd dat de islam een achterlijk godsdiens is... nee daar los je wat mee op!
Ik baal er wel van, ik kom er iedere dag en zie het somber in!
Mar-06-2002 23:09
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:22.
Forum Rules: