Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
The Groove
Senior tranceaddict

Registered: May 2001

Hoe we het ook wenden of keren Pim is best populair in dit kleine landje. Ik las ergens dat als hij een nieuwe partij opricht dat hij op 10 zetels kan rekenen met een max van 20. En 10 hiervan haald hij dan bij LN weg. Ik weet overigens niet waar dit opgebasseerd is, maar het is interessant om te zien waar dit heen gaat.

Voor alle duidelijkheid: ik ben een neutraal toeschouwer die zijn beslissing voor het kiezen van een partij nog moet nemen.

Old Post Feb-12-2002 15:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Gekhous

en ja, als je het hem hoort uitleggen klinkt het allemaal heel logisch, en zelfs heel aantrekkelijk, en dat is nou juist het erge, die man weet alles zo te formuleren dat het goed klinkt, net als een zekere man die Hitler heette... maar in tegenstelling tot Hitler ging ons Pimmetje de fout in door VOOR de verkiezingen het al te bont te maken

euhm.... fout... nou.... euhm....

peilingen atm: minsten 10, maximaal 23 ofzo...blijkbaar leven wij in een community die dommer is dan de average TA-er (nee, ik kweek hier geen EGO, das niet de bedoeling iig), want WAKE UP PEOPLE!!!
hijs gewoon NEO!!

en idd, hij brengt het allemaal heel logisch, en ik kan me voorstellen dat zoals hij het brengt dit een boel mensen aanspreekt... vraag me alleen wel af of het die mensen nog steeds aanspreekt als je het ff anders uitlegt (die man is echt GOED in propaganda maken zeg!!sjies, word je niet goed van )

greetz kolkiewolkie

ps: denk wel dat LN zichzelf ook wel aan kant maken... staan op best wel een groot verlies....(from what I've heard..)

Hard = goed

Old Post Feb-12-2002 15:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by LightForce
Excuse Moi lady, maar volgens mij staan die quote's toch goed?? of ben ik nou scheel??? (is namelijk ook optie).
Wat jij hebt gezegd is gequote en onder jou naam, tenzij wat ik onder henkie's naam heb geplaatst ooit door jou gezegd is, maar kon dat niet terug vinden.
Maar ja als dit wel zo is mijn excuses

stel dat het wél henkie's quote was dan zou hij OOK naar Zuid-Afrika gaan, en dan ga ik dus never nooit niet meer...tenzij er dooien moeten vallen

ok....delete dit maar weeer Henkie of Blik.....daar zijn jullie toch zo goed in

Old Post Feb-12-2002 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

stel dat het wél henkie's quote was dan zou hij OOK naar Zuid-Afrika gaan, en dan ga ik dus never nooit niet meer...tenzij er dooien moeten vallen

ok....delete dit maar weeer Henkie of Blik.....daar zijn jullie toch zo goed in

mwah, ik delete bijna nooit posts, alleen posts die mij totaal niet aanstaan.... (zoals die van petrus ja, ik hou niet zo van mensen die mij commanderen iets te doen) dus deze blijft lekker staan, hoe stom ik je opmerking eigenlijk ook vind.

en jij neemt dat internet gebeuren iets te serieus vind ik, als henkie naar leeuwarden zou verhuizen zou jij spontaan naar maastricht verhuizen....

Old Post Feb-12-2002 17:09 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

want WAKE UP PEOPLE!!!
hijs gewoon NEO!!

om dit even te benadrukken, een plaatje dat ik via een DOORSTUURMAILTJE (ik krijg ze nog steeds Jukx )kreeg, dus zekers niet zelf gemaakt hoor Maar goed.......dit is mijn standpunt

ow ja, als jullie hem te ver vinden gaan, zeg het maar, dan delete ik um wel.....heb hem trouwens niet hier in het forum gezet, anders kon ik nog wel s gedonder krijgen, dus het is op je eigen verantwoording dat je um gaat bekijken:

Plaatje mr. Fortuyn

GreetZ RubDub

Old Post Feb-12-2002 17:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Blik

mwah, ik delete bijna nooit posts, alleen posts die mij totaal niet aanstaan.... (zoals die van petrus ja, ik hou niet zo van mensen die mij commanderen iets te doen) dus deze blijft lekker staan, hoe stom ik je opmerking eigenlijk ook vind.

en jij neemt dat internet gebeuren iets te serieus vind ik, als henkie naar leeuwarden zou verhuizen zou jij spontaan naar maastricht verhuizen....

tjong! Leeuwarden is wel ff MIJN stad jongetje Dus dat vind ik een beetje een verkeerd statement.

ik lees ook zovaak posts die mij niet aanstaan, en veel anderen vast ook, maar daar kunnen wij niks aan doen!! misbruik van je positie???

Old Post Feb-12-2002 19:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

Ik wou ook nog even mijn zegje doen over dit hele Pim gebeuren:
Ik moet zeggen dat die gozer alles behalve dom is. Hij heeft echt wel nagedacht over de dingen die hij zegt. Dat afschaffen van artikel 1 slaat op het feit dat hij vindt dat je in Nederland veel te snel discrimineert. Het is trouwens ook maar een symbolisch artikel, er zijn weinig dingen gebeurt (denk aan rechtszaken) die echt iets te maken hebben met dit artikel. Pimmetje gelooft in een betere politiek door meer vrijheid van meningsuiting, en de andere partijen hebben dit helemaal als het andere uiterste opgevat. Leefbaar Nederland zelf is trouwens ook niet Pim he, vergeet dat niet. De uitspraken die hij heeft gedaan heeft ie op eigen houtje bedacht.
Kortom, die Pim is geen domme jongen, een beetje excentriek en niet een neonazi (nog niet). Het is dat iedereen die tegen is het meteen zo ver aangrijpt.
Ik wil wel zeggen dat ik het totaal niet eens ben met Pim en LN, ik vind het een klote partij en ik sta totaal niet achter ze. Wel typisch om te noemen is een voorbeeld van een nieuwspoll op sbs6, "ja, ik stem op Pim als hij alleen verder gaat", 90%!!!! v/d 4000 bellers was het hier mee eens. Dat zegt wel weer wat over deze kijkers, nietwaar? Ik probeer in deze post niemand af te kraken ofzo hoor, iedereen z'n eigen mening. Ik wil alleen maar uitleggen dat het hele verhaal wat genuanceerder is en vaak ontzettend overdreven.

Maar goed, de groeten van Kamaya

(P.S. ik stem op PvdA)

Old Post Mar-01-2002 12:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

ik zit nogmaar opblz 1 van deze thread, maar sluit me gewoon volledig aan bij Jukx. Heb geen zin dit verder te lezen, ik zou gewoon Jukx' woorden kunnen knippen en plakken in mijn reply. (maar ook daaar ben ik te lui voor).

Old Post Mar-02-2002 12:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

Smirnoff, At your service !

hehehe

Old Post Mar-03-2002 19:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Kamaya

Ik wil wel zeggen dat ik het totaal niet eens ben met Pim en LN, ik vind het een klote partij en ik sta totaal niet achter ze. Wel typisch om te noemen is een voorbeeld van een nieuwspoll op sbs6, "ja, ik stem op Pim als hij alleen verder gaat", 90%!!!! v/d 4000 bellers was het hier mee eens. Dat zegt wel weer wat over deze kijkers, nietwaar? Ik probeer in deze post niemand af te kraken ofzo hoor, iedereen z'n eigen mening. Ik wil alleen maar uitleggen dat het hele verhaal wat genuanceerder is en vaak ontzettend overdreven.

Pim heb nu gewoon 34,7% van alle stemmen in R'dam gekregen

Dat wil zeggen 1 op de 3 mensen

dan wonen er wel zoveel belachelijk domme en stomme mensen daar. SBS6, telegraaf lezend (als ze al kunnen lezen)
Hij heeft gewoon letterlijk gezegd dat de islam een achterlijk godsdiens is... nee daar los je wat mee op!
Ik baal er wel van, ik kom er iedere dag en zie het somber in!

Old Post Mar-06-2002 23:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by tijs08

Pim heb nu gewoon 34,7% van alle stemmen in R'dam gekregen

Dat wil zeggen 1 op de 3 mensen

dan wonen er wel zoveel belachelijk domme en stomme mensen daar. SBS6, telegraaf lezend (als ze al kunnen lezen)
Hij heeft gewoon letterlijk gezegd dat de islam een achterlijk godsdiens is... nee daar los je wat mee op!
Ik baal er wel van, ik kom er iedere dag en zie het somber in!

NOu ja dom???ik vind van niet...
waarom zouden de mensen toch allemaal op PIm stemmen ??nou waarschijnlijk omdat de partij waar ze de vorige keer(en) op hebben gestemd totaal geen fuck heeft gedaan...het vertrouwen is weg in de andere partijen en ze willen gewoon iemand anders...en ja ik geef ze groot gelijk.

Old Post Mar-06-2002 23:26  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Akira

NOu ja dom???ik vind van niet...
waarom zouden de mensen toch allemaal op PIm stemmen ??nou waarschijnlijk omdat de partij waar ze de vorige keer(en) op hebben gestemd totaal geen fuck heeft gedaan...het vertrouwen is weg in de andere partijen en ze willen gewoon iemand anders...en ja ik geef ze groot gelijk.

Sorry maar ik vind ze toch dom...
er zijn zat andere partijen waar ze dan op kunnen stemmen.
Ik vind het zoieso dom om op een party --> Pim te stemmen die alleen maar dingen roept....maar oplossingen heeft hij niet.
Ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Dit moet anders dat moet anders... ja maar hoe

Old Post Mar-06-2002 23:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId#2 [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMatt Hardwick vs Smith & Pledger - Connected [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:22.

Forum Rules: