|
| quote: | Originally posted by christina
TiC in hasselt da was het dubbel ofzo? |
Op TIC na, wat een volledig event rond hem was, is dit toch de langste set tot nu toe denk ik. Al heeft hij vorig jaar in Versuz toch ook bijna 3,5 uur gedraaid.
Heb zonet nog eens de tracklists van zijn sets van de jongste weken bekeken, en als hij in Tienen ook zo'n set neerzet, wordt het toch wel één van zn sterkste sets in Belgie tot nu toe 
Op de website van Donna (bij Programma's - Summerclub) loopt er overigens een wedstrijd om een meet & greet met Tiesto te winnen. Ge moet zes fragmenten van nummers herkennen (ongelofelijk moeilijk ) en ook nog de reden opgeven waarom gij en niemand anders Tiesto zou moeten ontmoeten. Enfin, heb ook maar meegedaan. Veel deelnemers herkennen wsl het zesde fragment niet + vele mensen zullen als reden niet verder komen dan "Omdat Tiestoooo the best is!!!!!!", dus schat ik mijn overwinningskansen toch redelijk hoog in 
Last edited by FenixStyle on Jul-19-2006 at 10:50
|