Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [27-08-2006] Dancetour - Zuiderpark, Den Haag !!!GRATIS!!!
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Markus goed, foto's komen nog.

Waren weer rellen hoorde ik, net nadat Armin begon

Van Buuren weer naar huis

Old Post Aug-27-2006 19:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Enrico
Senior tranceaddict



Registered: May 2001
Location: The Hague

Het feest werd jammer genoeg abrupt beeindigd door een echte haagse vechtpartij............Armin had net z`n 3e plaatje opgezet, erg jammer weer

Maar daarvoor draaide Markuz Schulz en zelfs in de regen, draaide hij de ene vette plaat na de andere. Air for life (Markus Schulz mix)

Old Post Aug-27-2006 20:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Enrico Click here to Send Enrico a Private Message Add Enrico to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rubenderonde
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Rotterdam,Netherlands

Was echt de hele dag een top feest! Alleen jammer dat het dan zo moet aflopen.. Rennen voor je leven gevoel... Leuk om JP met de camera in actie te zien


___________________
http://www.rubenderonde.nl
http://www.myspace.com.rubender

Last edited by Rubenderonde on Aug-27-2006 at 21:04

Old Post Aug-27-2006 20:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rubenderonde Click here to Send Rubenderonde a Private Message Visit Rubenderonde's homepage! Add Rubenderonde to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Mark norman draaide onverwacht lekker! Muv van de eerste plaat en alles na Lethal Industry dan... Zelfs nog een Ozgur Can plaatje voorbij gekomen.

Markus, ja... Wat je van m gewend bent. En idd de kortste set van Armin ooit. Jammer dat t drie kutplaten waren

Regenbuitje viel alles mee. Kwartietje een poncho op je hoofd, die opeens gratis waren trouwens. Alleen vooraan was t een beetje modderig.

En waar die knokpartij nou op sloeg. Pas nadat Armin ermee gekapt was zag ik wat hekken omver gaan. Daarna werd er wel weer een CDtje opgezet (traffic, dj jean... daarna toch maar een ander cdtje) en de drankverkoop ging ook nog een tijdje door.

Wat ik alleen niet zo goed snap is dat ze zo abrupt Armin van het podium trekken, daar los je toch niet echt iets mee op of wel? Typisch een geval van een paar paupers die t verzieken voor de rest iig. Zo rond een uur of vijf was het prima vertoeven in t zuiderpark. Zonnetje, gemoedelijk sfeertje...

Old Post Aug-27-2006 21:22 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica



Registered: Oct 2004
Location: A'dorp

Saar en ik arriveerden net toen Schulz zijn laatste track draaide en toen we Ei en One-Ei gevonden hadden, was Armin na de volgende track alweer naar een New Level vertrokken. Kon de pret niet drukken; hebben gewoon een onvervalst NLTA dinner genoten bij de Luxor

Old Post Aug-27-2006 21:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

ja, lekker lekker

Old Post Aug-27-2006 21:57 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica



Registered: Oct 2004
Location: A'dorp

Videootje vanaf 20h

Old Post Aug-27-2006 22:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Rubenderonde
Was echt de hele dag een top feest! Alleen jammer dat het dan zo moet aflopen.. Rennen voor je leven gevoel... Leuk om JP met de camera in actie te zien


En wat voor plaatjes krijg je dan...



Old Post Aug-27-2006 22:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Donna
Ik dacht ook dat t een kerel was hoor,en de rest van die homo's ook,week zeker


quote:
Originally posted by eieregooie
Ik twijfelde, maar na een blik op t profiel en de myspace van Sonja Mulder weet je genoeg... (zelfs haar adres )


LoL dit lees ik nu pas!
Kusje voor Anja & Ei!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Aug-28-2006 04:45 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Hoe laat is Armin ermee gekapt dan ?


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-28-2006 05:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rubenderonde
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Rotterdam,Netherlands

Hmm half 9 ofzo denk ik?

Mooie foto JP wanneer komt de rest?


___________________
http://www.rubenderonde.nl
http://www.myspace.com.rubender

Old Post Aug-28-2006 07:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rubenderonde Click here to Send Rubenderonde a Private Message Visit Rubenderonde's homepage! Add Rubenderonde to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

DEN HAAG - Het evenement Dance Tour in het Haagse Zuiderpark is zondagavond afgelast, na een vechtpartij ...

waarbij zeker zestig personen betrokken waren.

Volgens ooggetuigen ging het om een grote groep ADO Den Haag-fans. Een politiewoordvoerder spreekt dit tegen en zegt dat er wel ‘enkele ADO-shirts tussenzaten, maar wij gaan uit van een ongeorganiseerde groep’.

Ooggetuigen stellen dat de groep al de hele avond op een kans aasde om de medewerkers van World Wide Security (WWS), die onder andere de beveiliging in de Amsterdam Arena verzorgt, te ‘grazen te nemen’. Bij de knokpartij vielen twee lichtgewonden.

De ongeregeldheden ontstonden nadat beveiligers ADO Den Haag-aanhangers toegang tot het terrein weigerden. ,,De hele week circuleerden berichten op het internet dat Ajax- en ADO-fans elkaar op het dancefeest zouden treffen,’’ aldus een beveiligingsmedewerker die anoniem wil blijven. ,,Het aantal beveiligers was daarom al opgevoerd tot 38.’’ De medewerkers van WWS hadden vanwege de dreiging opdracht bezoekers in ADO-kleding te weigeren. Dat veroorzaakte een gespannen sfeer.

De beveiligers wilden rond half negen, een half uur nadat slotact Armin van Buuren was begonnen, één man uit de groep halen. Daarop keerde de groep zich massaal tegen de beveiliging en braken zij dwars door de hekken voor het podium. Daarbij vielen rake klappen. DJ Van Buuren wachtte de groep niet af en sprintte van het podium. ,,In al die vijftien jaar dat ik op grote evenementen draai, heb ik zoiets nog nooit meegemaakt’’, aldus de dj.

In februari van dit jaar staken Ajax-aanhangers het ADO-honk in brand. De rechter legde vijftien Ajax-hooligans straffen op van één tot vier jaar cel.

Zucht waarom kennen dit soort feessies nou nooit goed verlopen in Den Haag


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-28-2006 07:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [27-08-2006] Dancetour - Zuiderpark, Den Haag !!!GRATIS!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother beautiful track to identify (#10) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCygnus X - The Orange Theme (Moonmans Orange Juice Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:54.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!