|
| quote: | Originally posted by Phortastic
een van ouderdom gestorven kiek?
moet lekker zijn in da geval |
Zot, een spontaan gestorven beest eten, da's ni te vreten omdat da nog vol bloed zit.
Ik denk dat ik heb menu wel ga omschakelen van kiek me kroket naar vol au vent. Het beestje was wel anderhalf jaar oud, dus... mja, dat zal een taai stuk vlees zijn... dus, misschien best vol au vent van maken 
___________________

| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|