Een kakigroene zou ik wel zien zitten. Een kleur die mij de laatste tijd wel wreed aanstaat Maar ze zijn niet allemaal 1 maat toch?
Jul-10-2006 07:39
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Nee, Kariban tshirts zijn normaal in alle maten te krijgen, bij elke kleur. Tis nog niet de bedoeling dat er besteld wordt nu. Deze thread dient om naar de interesse te peilen en als er meer dan 20 geïnteresseerden zijn, dan gaan we over tot de actie. Er komt dan een duidelijker overzicht met wat wel en niet mogelijk is.
Jul-10-2006 10:11
kokkenmaster
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2005
quote:
Originally posted by FredNova
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB
Shifty
FCB_Fanatic
Obssession
FredNova (voor kameraad)
zet mij ook maar al in het lijstje, zal morgen ofzo wel maat en kleur doorsturen. nu we toch echt met veel zijn zal het wel niet teveel meer kosten zeker?
Jul-13-2006 10:32
Den Backer
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
zet mij ook maar al in het lijstje, zal morgen ofzo wel maat en kleur doorsturen. nu we toch echt met veel zijn zal het wel niet teveel meer kosten zeker?
Zoééntje voor Antony graag:
Jul-13-2006 10:57
CygnusX
Ex-moderator
quote:
Originally posted by Den Backer
Hoe gaan we dit aanpakken? Gwn iedereen zijn maat & het type t-shirt met kleur achter zijn naam zetten?
Ik wacht nog op antwoord van de winkel waar we ze de vorige 2x besteld hebben. Daarna maak ik een nieuw threadje voor de bestellingen.
Jul-13-2006 11:10
DJ Zetski
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
Hoeveel zal zo'n t-shirt kosten?
Jul-13-2006 11:12
CygnusX
Ex-moderator
Ik heb daarnet gebeld naar de winkel en het aanbod is nog hetzelfde. De prijzen verschillen misschien een beetje, maar dat zien we wel als alle bestellingen gedaan zijn. Vanavond maak ik een bestelthread.
@DJ Zetski: Dat zal afhangen van het aantal effectieve bestellingen. In de eerste post staat een grafiek die een beeld geeft van hoeveel het ongeveer zal kosten. Als alle 21 geïnteresseerden er eentje bestellen, dan ligt het rond de 15€/tshirt.