15-09-06 P3P Sweet'N Candy Live and Lee Van Dowski @ K-nal
Was weer een clubavondje om te onthouden gisteren 
| quote: | Eerst keer K_nal gisteren en dus ook P3P,om het kort en bondig te houden, I had a blast . Enorm genoten van live-act van Sweet'n Candi, bij momenten miss iets of wat repititef, maar still thumbs thumbs up en respect, het is en blijft live-act.
van Dowski was wat meer hit 'n mis, heerlijk diep bij momenten afgewisseld met wa minder platen, still very enjoyable set thou. Tssdoor nog uurtje in VIP op eerste verdiep gezeten, lekkere inrichting toch wel, enige wat ze nog missen is misschien hangmatten :lol:
Geen idee wanneer we weer naar beneden zijn gegaan, normaal is Pierre echt niet mijn ding ma gisteren rond 6 was het toch wel knallen @ k_nal !! ondermeer Reinard Voight - Supertiel dacht ik gehoord te hebben, soit twas echt wel nog is in 6de versnelling schakelen, vooral met de encore platen ging het dak er nog eens goed af. Geweldige sfeer en dat om 6.30 in de morgen
Conclusie: K_nal toch wel zware toplocatie, ook plaatsing van dj-booth dik pluspunt, booth staat niet op een verhoog zoals in meeste clubs, komt de sfeer alleen maar ten goede imo, de dj staat echt nog "tussen" het volk bij wijze van spreken. Anyhow om af te ronden hier zien ze me zeker nog weer, 27 oktober staat bij deze met stip genoteerd !
edit: En thx @ Ann uit Mechelen voor de ijsblokken & appelsap, verfrissend is een kleine understatement 
|
Last edited by Eagle` on Sep-16-2006 at 13:06
|