quote:Originally posted by Vizay wattafakk, jag går ju alltid in i dörren nu för tiden Hahahahaha... drar du dem åt fel håll jämt också ? Sorry OT
___________________ www.Steveheden.se
quote:Originally posted by SteveTranz4ever Hahahahaha... drar du dem åt fel håll jämt också ? Sorry OT MOGET!
Vilka ser jag ikväll ???? Förköpet var slut idag iaf ! iof bara 100st men jag tror det blir grymt bra ! Första biran redan sänkt... så om inte annat om ni inte gillar Nic Chagal så får ni skratta åt en full Steve
steve jag kommer se dig iaf, frågan är om du kommer se tillräckligt bra för att se mig när jag väl kommer dit
Vilka kommer på måndag när Rank-1 spelar?
___________________ www.myspace.com/christianohman
quote:Originally posted by Christian Ö. Vilka kommer på måndag när Rank-1 spelar? Förmodligen, första dan på jobbet efter semestern!
ska pallra mig till min första Monday Bar kväll den 28e på J00F.
___________________ My new oldskool TRANCE mix!
quote:Originally posted by Christian Ö. Vilka kommer på måndag när Rank-1 spelar? i'll be there
quote:Originally posted by trancedanne i'll be there fan vad kul Vi får se till att träffas då, tärnan ska också med
quote:Originally posted by RebeL9 ska pallra mig till min första Monday Bar kväll den 28e på J00F. Kan vara värt att ta en titt på.
quote:Originally posted by Christian Ö. fan vad kul Vi får se till att träffas då, tärnan ska också med ahhh fan va nice, förhoppnigsvis så ses vi där då, ska hålla utkik
quote:Originally posted by Christian Ö. Vilka kommer på måndag när Rank-1 spelar? Jo men visst. jag dyker upp! Med mina fluffy ears =) =) Mvh Snowave