Originally posted by SteveTranz4ever
DJ PA... tycker du ska va här lite oftare och kramas med oss !
Inte sett dig på ett tag!
Steve. Har varit på semester i sommar och varit bortrest. Har inte varit inne och surfat alls på ett tag. Men jag skall försöka bättra mig. Men om saken är den att man inte heller har något särkilt att skriva så kan man ju inte skriva. Så enkelt är det ju.
Men vi kanske kan ses och kramas på kryssningen istället....:-)
Hur som helst så har jag snickrat ihop en Silja Trance (igen) inför kryssningen. Där har jag gjort en dubbel CD med CD 1 Markus style och CD 2 Armin style. Där får icke invigda en bra inblick om hur det kan tänkas låta på kryssningen på torsdag. Om intresse finns så kan jag starta upp en tråd och lägga ut mixarna så att man kan ladda ner.
Aug-07-2006 13:00
Akia
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Re: Re: Re: SweTA mixfestival Summer 2006
Hur som helst så har jag snickrat ihop en Silja Trance (igen) inför kryssningen. Där har jag gjort en dubbel CD med CD 1 Markus style och CD 2 Armin style. Där får icke invigda en bra inblick om hur det kan tänkas låta på kryssningen på torsdag. Om intresse finns så kan jag starta upp en tråd och lägga ut mixarna så att man kan ladda ner. [/QUOTE]
Ja tack, gärna!
Aug-07-2006 13:40
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Re: Re: Re: SweTA mixfestival Summer 2006
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Hur som helst så har jag snickrat ihop en Silja Trance (igen) inför kryssningen. Där har jag gjort en dubbel CD med CD 1 Markus style och CD 2 Armin style. Där får icke invigda en bra inblick om hur det kan tänkas låta på kryssningen på torsdag. Om intresse finns så kan jag starta upp en tråd och lägga ut mixarna så att man kan ladda ner.
Ja tack.. jag behöver nått att lyssna på i bilen upp på onsdag
Aug-07-2006 13:51
Dj P.A!
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by zoric
Jag gillar din gamla mix "The Golden Years of Trance" eller vad den nu hette, Har dock tappat bort den, Har du lust att ladda upp den om du fortfarande har den?
OK - jag uppar den gamla mixen lite senare. Om en vecka kanske. För er som vill höra Silja trance så sitter jag och uppar den just nu på Yousendit så jag lägger upp en tråd om detta strax.
Aug-07-2006 18:21
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
hörrni.. kan inte nån göra denna sticky under fototävlingen?
Aug-08-2006 23:12
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by Dj P.A!
OK - jag uppar den gamla mixen lite senare. Om en vecka kanske. För er som vill höra Silja trance så sitter jag och uppar den just nu på Yousendit så jag lägger upp en tråd om detta strax.
Allrighty!
Tackar
Aug-09-2006 12:27
Christian Ö.
Make U Mine
Registered: Nov 2004
Har velat ett bra tag nu på vad jag ska köra för stil men har nu bestämt mig
Jag blev frälst av Rank-1 i måndags som öste så sjukt mycket techså jag har bestämt att även jag ska spela in ett lite hårdare set Ska försöka recca ikväll