|
Hade inte ens orkat kolla på den här tråden innan, värsta moderat-haket här ju
Blir nog moderaterna här också, skulle röstat på piratpartiet om det fanns någon garanti att dom inte gick åt vänster, upphovsrätts och integritetsfrågor är ju visserligen viktiga, men känns mer viktigt att få bort sossarna innan vi har 60% arbetslöshet, medelåldern på en anställd person är 48½ år och dom som har jobb jobbar på allmänna sysselsättningsverket för stämpling av frimärken och kommunikation med bävrar.
|