Originally posted by djcresto
tja die gast is nu pas 18 en de pers lijkt hem al af te schrijven. We zouden blij moeten zijn dat er zo'n talenten zijn. Welke 18 jarigen staan in de basis bij Anderlecht? Enja hij wordt nu eenmaal ook op de rechtsachter uitgespeeld. Paar weken geleden speelde hij op rechtsmidden en was hij de beste man opt veld. Verdedigend is em zeker nie de beste maar kzie hem alleszins liever spelen dan die blijtkont van nen Deschacht.
deschacht for president
and I quote Deschacht "Ik wil ooit kapitein worden van Anderlecht"
ben trouwens bekke fan van A'lecht ma den diene is toch wel een van de enigen die ik niet zou missen moest hij ergens anders spelen.
Originally posted by 1Million$shot
den diene is toch wel een van de enigen die ik niet zou missen moest hij ergens anders spelen.
kzou der nie teveel op hopen, daar geraken ze volgens mij niet zo heel vlug vanaf. Blijkbaar zijn ze der ook voldoende content van (naar't schijnt heeft em vorig jaar ook geen slecht seizoen gespeeld)
Ik vond het vooral hilarisch dat em laatst in de pers aan't klagen was dat em gene rode duivel meer is, hij begon al te denken dat Vandereyken em nie moest, dat hij werd gestraft voor zn owngoal tegen Lithouwen ...
Aug-08-2006 21:04
1Million$shot
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
dat ze maar rap overschakelen op een driemansverdediging met Juhasz, Pareja en Van Damme. Kwaliteit genoeg op middenveld om aanvallen op te vangen met Leiva en Vanderhaeghe. (of ze samen kunnen spelen is weer een ander paar mouwen natuurlijk) Dan hebben ze blondine niet meer nodig.
___________________
Is god a dj ? Yes she is !
I make things move! On the job and in my room !
Aug-08-2006 21:08
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kzou der nie teveel op hopen, daar geraken ze volgens mij niet zo heel vlug vanaf. Blijkbaar zijn ze der ook voldoende content van (naar't schijnt heeft em vorig jaar ook geen slecht seizoen gespeeld)
Ik vond het vooral hilarisch dat em laatst in de pers aan't klagen was dat em gene rode duivel meer is, hij begon al te denken dat Vandereyken em nie moest, dat hij werd gestraft voor zn owngoal tegen Lithouwen ...
Deschacht is zeker voldoende voor de competitie, maar in de CL komt hij toch een paar stappen te kort. Maarja zijn papa heeft nu eenmaal veel centjes.
Originally posted by djcresto
Maarja zijn papa heeft nu eenmaal veel centjes.
ook al !!
___________________
Is god a dj ? Yes she is !
I make things move! On the job and in my room !
Aug-08-2006 21:12
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium
quote:
Originally posted by 1Million$shot
dat ze maar rap overschakelen op een driemansverdediging met Juhasz, Pareja en Van Damme. Kwaliteit genoeg op middenveld om aanvallen op te vangen met Leiva en Vanderhaeghe. (of ze samen kunnen spelen is weer een ander paar mouwen natuurlijk) Dan hebben ze blondine niet meer nodig.
Akkoord met de driemansverdediging (toch in de Belgische competitie), maar ge kunt kiezen voor namen als Biglia, Tiote, Leiva en eventueel VDB (maar dan moete iemand anders zoeken voor op rechterplek) en toch zou ge nog Vanderhaeghe naast Leiva zetten? Naast een van die 2 zou ik toch een speler met meer technische capaciteiten zetten die ook offensief iets kan lanceren zoals Biglia,Tioté of VDB. VDH heeft zijn diensten bewezen, maar is imo aan zijn 2e jaar te veel bezig.
Aug-08-2006 21:15
krikke
tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Ekeren (Antwerpen)
Anderlecht duidelijk versterkt. Toch hadden ze wat meer moeten investeren in de verdediging. In België voldoet deze misschien, maar Europees gaat ge met ne Van Damme en nen Deschacht problemen krijgen.
Aanvallend hebben ze wel slim en veel aangekocht! Met mannen als nen Biglia, boussoufa, Hassan, Tchité en ook nog Frutos kunt ge veel meer als met ene Wilhelmsson.
Nu hopen dat nen VDB zich kan herpakken en dat Tioté zich verder kan ontwikkelen. Ook benieuwd of Boussoufa's broerke iets kan
___________________
Aug-09-2006 11:15
1Million$shot
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
ze zenden de match enkel uit op BETV, dan hebde al telenet digital ! en dan kunde da nog ni zien ! want da's iet van de walen ofzo
___________________
Is god a dj ? Yes she is !
I make things move! On the job and in my room !
Aug-09-2006 15:44
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
Alle hopen dat standard zich kwalificeert. Zou goed zijn voor het Belgische voetbal.
Originally posted by djcresto
Alle hopen dat standard zich kwalificeert. Zou goed zijn voor het Belgische voetbal.
voor weer ne afgang in de CL mee te maken met 0 punten ?
Fuck standard, met hun vol testosteron gepompte afgedankte portugezen
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Originally posted by djcresto
Alle hopen dat standard zich kwalificeert. Zou goed zijn voor het Belgische voetbal.
Anders kan ik er nog mee leven als de Belgische ploegen het goed doen Europees, omwille van de coëfficient. Maar als er één ploeg is die ik de laatste jaren écht haat dan is het wel dat maffiose clubke uit Luik.. En zeker sinds dit seizoen staan ze torenhoog op nr1 bij m'n meest gehate ploegen..
Hoop dus echt dat ze dit seizoen ferm tegen hun bakkes gaan dit seizoen, te beginnen met vandaag..