Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (144): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
1Million$shot
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
tja die gast is nu pas 18 en de pers lijkt hem al af te schrijven. We zouden blij moeten zijn dat er zo'n talenten zijn. Welke 18 jarigen staan in de basis bij Anderlecht? Enja hij wordt nu eenmaal ook op de rechtsachter uitgespeeld. Paar weken geleden speelde hij op rechtsmidden en was hij de beste man opt veld. Verdedigend is em zeker nie de beste maar kzie hem alleszins liever spelen dan die blijtkont van nen Deschacht.


deschacht for president

and I quote Deschacht "Ik wil ooit kapitein worden van Anderlecht"

ben trouwens bekke fan van A'lecht ma den diene is toch wel een van de enigen die ik niet zou missen moest hij ergens anders spelen.


___________________
Is god a dj ? Yes she is !

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Aug-08-2006 20:59  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by 1Million$shot
den diene is toch wel een van de enigen die ik niet zou missen moest hij ergens anders spelen.


kzou der nie teveel op hopen, daar geraken ze volgens mij niet zo heel vlug vanaf. Blijkbaar zijn ze der ook voldoende content van (naar't schijnt heeft em vorig jaar ook geen slecht seizoen gespeeld)

Ik vond het vooral hilarisch dat em laatst in de pers aan't klagen was dat em gene rode duivel meer is, hij begon al te denken dat Vandereyken em nie moest, dat hij werd gestraft voor zn owngoal tegen Lithouwen ...

Old Post Aug-08-2006 21:04  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

dat ze maar rap overschakelen op een driemansverdediging met Juhasz, Pareja en Van Damme. Kwaliteit genoeg op middenveld om aanvallen op te vangen met Leiva en Vanderhaeghe. (of ze samen kunnen spelen is weer een ander paar mouwen natuurlijk) Dan hebben ze blondine niet meer nodig.


___________________
Is god a dj ? Yes she is !

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Aug-08-2006 21:08  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kzou der nie teveel op hopen, daar geraken ze volgens mij niet zo heel vlug vanaf. Blijkbaar zijn ze der ook voldoende content van (naar't schijnt heeft em vorig jaar ook geen slecht seizoen gespeeld)

Ik vond het vooral hilarisch dat em laatst in de pers aan't klagen was dat em gene rode duivel meer is, hij begon al te denken dat Vandereyken em nie moest, dat hij werd gestraft voor zn owngoal tegen Lithouwen ...


Deschacht is zeker voldoende voor de competitie, maar in de CL komt hij toch een paar stappen te kort. Maarja zijn papa heeft nu eenmaal veel centjes.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Aug-08-2006 21:10  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
Maarja zijn papa heeft nu eenmaal veel centjes.


ook al !!


___________________
Is god a dj ? Yes she is !

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Aug-08-2006 21:12  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri



Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium

quote:
Originally posted by 1Million$shot
dat ze maar rap overschakelen op een driemansverdediging met Juhasz, Pareja en Van Damme. Kwaliteit genoeg op middenveld om aanvallen op te vangen met Leiva en Vanderhaeghe. (of ze samen kunnen spelen is weer een ander paar mouwen natuurlijk) Dan hebben ze blondine niet meer nodig.


Akkoord met de driemansverdediging (toch in de Belgische competitie), maar ge kunt kiezen voor namen als Biglia, Tiote, Leiva en eventueel VDB (maar dan moete iemand anders zoeken voor op rechterplek) en toch zou ge nog Vanderhaeghe naast Leiva zetten? Naast een van die 2 zou ik toch een speler met meer technische capaciteiten zetten die ook offensief iets kan lanceren zoals Biglia,Tioté of VDB. VDH heeft zijn diensten bewezen, maar is imo aan zijn 2e jaar te veel bezig.

Old Post Aug-08-2006 21:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
krikke
tranceaddict



Registered: Mar 2006
Location: Ekeren (Antwerpen)

Anderlecht duidelijk versterkt. Toch hadden ze wat meer moeten investeren in de verdediging. In België voldoet deze misschien, maar Europees gaat ge met ne Van Damme en nen Deschacht problemen krijgen.

Aanvallend hebben ze wel slim en veel aangekocht! Met mannen als nen Biglia, boussoufa, Hassan, Tchité en ook nog Frutos kunt ge veel meer als met ene Wilhelmsson.

Nu hopen dat nen VDB zich kan herpakken en dat Tioté zich verder kan ontwikkelen. Ook benieuwd of Boussoufa's broerke iets kan


___________________

Old Post Aug-09-2006 11:15  Belgium
Click Here to See the Profile for krikke Click here to Send krikke a Private Message Add krikke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium



ze zenden de match enkel uit op BETV, dan hebde al telenet digital ! en dan kunde da nog ni zien ! want da's iet van de walen ofzo


___________________
Is god a dj ? Yes she is !

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Aug-09-2006 15:44  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

Alle hopen dat standard zich kwalificeert. Zou goed zijn voor het Belgische voetbal.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Aug-09-2006 15:51  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !



Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
Alle hopen dat standard zich kwalificeert. Zou goed zijn voor het Belgische voetbal.


voor weer ne afgang in de CL mee te maken met 0 punten ?
Fuck standard, met hun vol testosteron gepompte afgedankte portugezen


___________________
Albums of the year:
1. Hybrid - I Choose Noise
2. Liberto - Lullaby
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Aug-09-2006 16:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You



Registered: Aug 2004
Location: Tongeren, Belgium

Argh ik wil die match zien! Fucking Telenet nes!


___________________

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Aug-09-2006 17:37 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by djcresto
Alle hopen dat standard zich kwalificeert. Zou goed zijn voor het Belgische voetbal.


Anders kan ik er nog mee leven als de Belgische ploegen het goed doen Europees, omwille van de coëfficient. Maar als er één ploeg is die ik de laatste jaren écht haat dan is het wel dat maffiose clubke uit Luik.. En zeker sinds dit seizoen staan ze torenhoog op nr1 bij m'n meest gehate ploegen..

Hoop dus echt dat ze dit seizoen ferm tegen hun bakkes gaan dit seizoen, te beginnen met vandaag..

Old Post Aug-09-2006 18:23  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (144): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID...UNREAL Song from Sasha Live @ Athens !!!!!!! ID [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSultan & TommyBoy - Extacy (YR118) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:14.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!