|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
*pm-tje de deur uit*
Riz, ontzettend gefeliciteerd. Ik vind het echt geweldig dat je alles nu zo lekker voor elkaar hebt, en ik gun het je 1000%. Je bent een topmeid!
Lees voor de rest van het verhaal de PM maar 
| quote: | Originally posted by Little Theseus
2 september draai ik in Leiden, |
GAST! En dat lees ik gewoon nu pas!!! hahaha
Update van Josittosti:
Woon sinds eind mei in Leiden met Erik (vriend sinds 2 jaar, die-hard 'ex'-gabber uit Zutphen). Werkte sinds maart 05 in Zandvoort bij het NH hotel tegenover het circuitpark. Vanaf 1 augustus ben ik gepromoveerd (ofzo) vanuit dat hotel naar het centrale reserveringskantoor van NH Hotels Amsterdam, wat betekent dat ik de groep- en zaalreserveringen doe voor 10 hotels, waaronder het Krasnapolsky en Barbizon Palace. Dus congressen, meetings en af-en-toe een busje uit Azië, Engeland of Duitsland die alleen kamers nodig hebben.
Sluit lekker aan op m'n opleiding, alhoewel het werk mbo+ wordt genoemd, zodat ze me iets lager in kunnen schalen. *zucht*
Lijkt me leuk om op de Sales (hoofdkantoor in Hilversum) terecht te komen, zodat ik in een bepaald gebied de kantoren aan kan doen om contracten af te sluiten voor vergader- en kamertarieven. En dan wel op míjn manier - en niet zoals zo'n salesmiep waar je zo doorheen prikt. Dus down-to-earth, met een hoop menselijkheid, lol en dan een deal sluiten waar iedereen uiteindelijk trots op kan zijn, zonder dat er ellebogenwerk en kontelikkerij heeft plaatsgevonden. hahahaha!!
Het reizen trekt nog steeds erg, maar staat helaas op dit moment op een laag pitje. Denk dat de komende de jaren de jaarlijkse vakantie gebruikt zal worden om een glimp van onbekende gebieden op te doen, en dat er over een aantal jaar geld en tijd vrijgemaakt kan worden voor de Zijderoute. Met lang verblij in Iran - aangezien ik daar aangetrouwde familie heb zitten.
Mits Iran tegen die tijd niet verneukt is door de US ofzo.
In Leiden wonen bevalt me erg goed; we hebben een lekker groot appartement met een tuin van 80 M2 waar de BBQ goed van pas komt. Een extra slaapkamer is ook handig, want de reishonger wordt tegenwoordig alleen gestild door bezoekjes van bijvoorbeeld ex-collega's uit Mexico of een enkele verdwaalde TA. (ja, nog steeds!)
het posten, dat kot er tegenwoordig niet echt meer van: een hele dag achter de PC breekt me toch aardig op!!! maar op een zaterdagavpnd met een lijn wit achter kiezen (of neusslijmvliezen, haha) doet wonderen.
END RANT!!!
Liefde aan iedereen. Ik ben zeker in voor een reünie.
Ook veel sterkte aan Tim. Zou hem graag weer eens spreken. het leven is te kort om door negatieve gevoelens te laten beheersen. (L)
Sep-09-2006 23:09
|
|
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Sep-12-2006 13:35
|
|
|
 |
 |
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
|
|
|
Mja, wat valt er te vertellen over mijn leven. Ik weet niet of ik officieel tot de ouwe TA-garde hoor heb veel van jullie mogen ontmoeten op feesten als Impulz, Mysteryland, leuke Eau feestjes, Kremlin parties etc. Vroegâh toen RareMusicFinder > TranceAddict was zwerfde ik hier soms rond (dankzij Napster en Snuggle+TAiS ), ben pas later geregistreerd.
Anyhow.. heb een hele zware tijd achter de rug, sommige van jullie weten waarom, anderen misschien niet. Heb flink wat maanden depressief rondgelopen, nog lang niet helemaal overheen, maar gelijdelijk aan komt het wel... hoop ik. Ik ga proberen om ergens eerste kwartaal volgend jaar bij de Marine terecht te komen in Den Helder, beetje helikopters vliegen enzo.. dat soort dingen 
Hoop jullie nog eens te mogen ontmoeten, ik ga niet meer zo vaak uit, deels omdat ik er geen zin meer in heb, en deels omdat ik eigenlijk dat volk niet meer kan uitstaan.
Sep-12-2006 18:49
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:27.
Forum Rules: