ja såg den också, den är ok, men jag ladda ner den för ett tag sen, den är typ som vilken annan trance video (alltså massa dans), den är ok, plus at jes (hon som sjunger) ser sjysst ut.
Dec-30-2003 19:07
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by montana
ja såg den också, den är ok, men jag ladda ner den för ett tag sen, den är typ som vilken annan trance video (alltså massa dans), den är ok, plus at jes (hon som sjunger) ser sjysst ut.
Jag missade det mesta ur den så du får hemskt gärna uppa den på min FTP
sure thing boss, jag lägger upp den i min mapp, jag lägger upp nåra andra videor också
Dec-31-2003 10:00
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
har nu sett den (tack montana) o jo den var rätt kass, dom borde ju ha tagit lite klipps ifrån alla feta fester den spelats på istället omg vad fett det hade vart =)
Dec-31-2003 13:31
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Jag tycker mtv får in riktiga fullträffar ibland.. Som tillexempel Partyzone.
Fast Partyzone var bättre innan, då de mixade videorna.. Kommer ihåg att de hade nån cool mix på Apollo 440 - Stop the run eller vad fan den heter... och sen en brud som sjunger från Soulsearcher - cant get enough
Iallafall.. ZTV Klub är bra.. Det är ju Tony Zulias eller vadfan han heter som väljer där
Jan-01-2004 13:16
swe_Trancer
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2003
blä jag tycker trance videos suger pung efter att sett motorcycle as the rush comes lät det så "cheesy"
House videos brukar va rätt bra
Jan-01-2004 15:08
Versace
Senior tranceaddict
Registered: May 2003
TMF sände ganska mycket trance förut, speciellt på fredag- o lördagkvällarna...
Sände från diverse stora trancefester i holland...
hur ligger det till med de nu för tiden?
Jan-05-2004 15:06
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Versace
TMF sände ganska mycket trance förut, speciellt på fredag- o lördagkvällarna...
Sände från diverse stora trancefester i holland...
hur ligger det till med de nu för tiden?
inte så särskilt mycket.
de enda reportager de sänder är från Sensation, Mysteryland och en lite report från the Loveparade.
men angåenda singlar/clips.. ibland spelar de PvD, Tiësto och Motorcycle... Men för övrigt inte så mycket. Bara de vanliga Hitlist-låtar och R&B osv..
när man har en digitalmottageren och en parabol som är riktad till Astra 19.2Ö är det inte inte så svårt att få in TMF förresten
man behöver bara en lämpligt CAM-kort lr en mottagaren som kör linux som en DM7000-S (375€) (den har jag) .. Viva och Viva2 kan man få in gratis fÖrresten.