Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Astrid live @ my bedroom
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Raymond

Allemaal leuk en aardig, maarre hij heeft er wel voor betaald!!!

Jah?? goh dat wist ik zelf niet eens, maareh dat zal toch echt nog moeten gebeuren

quote:
Astrid bezoekt regelmatig dit forum en ze is totaal niet te spreken over de manier waarop jij over haar praat mannetje!

dan zal die ene poll vast wel ff hebben gelezen waarin ik op haar heb gestemd voor beste DJ, maar goed ze zou dan vast wel ff een berichtje hebben geplaatst hiero

Old Post Apr-14-2002 19:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Mja ze leest hier dus wel degelijk,we hebben r idd zaterdag gesproken in kremlin,hadden t met r over basicbeats en van daaruit dus over internet en trance-sites enzo.
Ze leest hier t forum en ik geloof trance.nu (weet niet zeker of t die was maar dagget wel)
En zo kregen we t dus ook over jouw thread bazz:P

Old Post Apr-14-2002 20:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Donna
Mja ze leest hier dus wel degelijk,we hebben r idd zaterdag gesproken in kremlin,hadden t met r over basicbeats en van daaruit dus over internet en trance-sites enzo.
Ze leest hier t forum en ik geloof trance.nu (weet niet zeker of t die was maar dagget wel)
En zo kregen we t dus ook over jouw thread bazz:P

oeps bij deze neem ik ff alle foute replies van mij zelf weg en bied ik je excuses aan en wil je alsblieft komen?

Old Post Apr-14-2002 20:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

mietje!

Old Post Apr-14-2002 20:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

lol,ik denk t en jij zegt t w00tman:P

Old Post Apr-14-2002 21:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by DJ Bazz

oeps bij deze neem ik ff alle foute replies van mij zelf weg en bied ik je excuses aan en wil je alsblieft komen?

Ok, ik mag nie flamen maar...

Uber Knuppel!!

Wat lache dit. Astrid is waarschijnlijk een heel lieve meis, uhum, een hele lieve vrouw.

Dis wel erg slecht van je.

Old Post Apr-14-2002 21:31 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

Lieve Astrid,

Als je ooit naar DJ Bazz gaat in Groningen en je krijgt last van zijn hormonen dan mag je gerust bij mij langs komen, een drankje en een hapje staat klaar.
Je kunt dan rustig een setje draaien zonder puberaal gedrag en andere onnozelheden.

Met vriendelijke groeten,

aphex

Ps. Gaarna zou ik een foto met uw verschijning willen vast leggen voor het nageslacht en de heren van her forum (en Donna).

Old Post Apr-14-2002 21:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
Exclamation

lol Aphex

Old Post Apr-14-2002 22:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

quote:

Ok, ik mag nie flamen maar...

Uber Knuppel!!

Wat lache dit. Astrid is waarschijnlijk een heel lieve meis, uhum, een hele lieve vrouw.

Dis wel erg slecht van je.

tja ik weet et van me zelf, maarja je excuses aanbieden is toch het minste wat je kunt doen

[offtopic]
aphex, was jij vrijdag bij de dj-shop?
[/offtopic]

Old Post Apr-15-2002 08:50  Netherlands
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

OK, ik moet zeggen dat het een beetje goedkoop is om ineens excuses e.d. aan te bieden, ondanks dat ze gemeend lijken...

.. anywayz, ik persoonlijk zou het zwak vinden van astrid als ze niet kwam, puur omdat ze de denkwijze van heer bazz niet waardeerd... wat als hij nou nooit op forums kwam en datzelfde bod gedaan had.... astrid had dan waarschijnlijk gewoon naar groningen afgereisd en die jongen de avond van zijn leven gegeven (muziektechnisch bekeken dan ).... maar omdat hij wat gekker van trance is dan de gemiddelde nederlander en daardoor ook op tranceforums komt en zijn mening over dingetjes geeft, zou het feest niet doorgaan!!

krom krom krom... (bedenk wel dat bovenstaande alleen geldt als het gelees van astrid de ENIGE reden is.... mocht er ook een andere reden zijn dan lijkt het mij toch wel zo netjes hem te meelen, of beter nog, hier aanmelden en ff 1 en ander clearen )

anywayz, ben benieuwd (over 1 hoe het afloopt en 2 (offtopic) hoe ze uberhaupt draait (QONTACT!QONTACT!QONTACT!))

Hard = goed

Old Post Apr-15-2002 11:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlaiR.WitcH
tranceaddict

Registered: May 2001
Smile Tongue

Zorg dat ze het niet te leuk gaat krijgen, anders gaat ze misschien
denken aan een nieuwe baan

have fun

Old Post Apr-15-2002 13:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for BlaiR.WitcH Click here to Send BlaiR.WitcH a Private Message Visit BlaiR.WitcH's homepage! Add BlaiR.WitcH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Hahahaha, wat een lachtertje deze thread! Ik lach me ziek.
Het is heel erg logisch als Astrid nu niet meer komt, die meid is ook niet gek! Je bent gewoon dom bezig geweest DJ Bazz.

Ik geloof het wel dat ze een relaxed persoontje is RV. Je vertelde me zoiets al op de chat ja, dat ze veel interesse enzo in je draaien had.
Kan je niet even een keer vragen of ze nog een deel 4 van de reeks Positive Energy gaat mixen?

[offtopic] Sjeez, nu moet ik weer denken aan die knallende set die ze 3 jaar geleden draaide ergens in een studentensocieteit in Tilburg, tijdens de Tilburgse kermis. Damn, dat was echt de beste set ooit. Wat toen de eerste keer dat ik van het 'fenomeen' DJ Astrid hoorde. Maar daardoor vergeet ik d'r dus nooit meer [/offtopic]

Greetz,
SnuggLe

Old Post Apr-15-2002 14:16 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Astrid live @ my bedroom
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Sasha set [2011] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChopper - "7 Hours In A Bathroom" (Instrumental Version) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:25.

Forum Rules: