Allemaal leuk en aardig, maarre hij heeft er wel voor betaald!!!
Jah?? goh dat wist ik zelf niet eens, maareh dat zal toch echt nog moeten gebeuren
quote:
Astrid bezoekt regelmatig dit forum en ze is totaal niet te spreken over de manier waarop jij over haar praat mannetje!
dan zal die ene poll vast wel ff hebben gelezen waarin ik op haar heb gestemd voor beste DJ, maar goed ze zou dan vast wel ff een berichtje hebben geplaatst hiero
Apr-14-2002 19:36
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Mja ze leest hier dus wel degelijk,we hebben r idd zaterdag gesproken in kremlin,hadden t met r over basicbeats en van daaruit dus over internet en trance-sites enzo.
Ze leest hier t forum en ik geloof trance.nu (weet niet zeker of t die was maar dagget wel)
En zo kregen we t dus ook over jouw thread bazz:P
Apr-14-2002 20:20
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by Donna
Mja ze leest hier dus wel degelijk,we hebben r idd zaterdag gesproken in kremlin,hadden t met r over basicbeats en van daaruit dus over internet en trance-sites enzo.
Ze leest hier t forum en ik geloof trance.nu (weet niet zeker of t die was maar dagget wel)
En zo kregen we t dus ook over jouw thread bazz:P
oeps bij deze neem ik ff alle foute replies van mij zelf weg en bied ik je excuses aan en wil je alsblieft komen?
Apr-14-2002 20:29
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
mietje!
Apr-14-2002 20:35
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
lol,ik denk t en jij zegt t w00tman:P
Apr-14-2002 21:00
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by DJ Bazz
oeps bij deze neem ik ff alle foute replies van mij zelf weg en bied ik je excuses aan en wil je alsblieft komen?
Ok, ik mag nie flamen maar...
Uber Knuppel!!
Wat lache dit. Astrid is waarschijnlijk een heel lieve meis, uhum, een hele lieve vrouw.
Dis wel erg slecht van je.
Apr-14-2002 21:31
aphex
Het luie zakje mens, enzo
Registered: Jun 2001
Lieve Astrid,
Als je ooit naar DJ Bazz gaat in Groningen en je krijgt last van zijn hormonen dan mag je gerust bij mij langs komen, een drankje en een hapje staat klaar.
Je kunt dan rustig een setje draaien zonder puberaal gedrag en andere onnozelheden.
Met vriendelijke groeten,
aphex
Ps. Gaarna zou ik een foto met uw verschijning willen vast leggen voor het nageslacht en de heren van her forum (en Donna).
Apr-14-2002 21:51
Gekhous
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
lol Aphex
Apr-14-2002 22:05
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
quote:
Ok, ik mag nie flamen maar...
Uber Knuppel!!
Wat lache dit. Astrid is waarschijnlijk een heel lieve meis, uhum, een hele lieve vrouw.
Dis wel erg slecht van je.
tja ik weet et van me zelf, maarja je excuses aanbieden is toch het minste wat je kunt doen
[offtopic]
aphex, was jij vrijdag bij de dj-shop?
[/offtopic]
Apr-15-2002 08:50
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
OK, ik moet zeggen dat het een beetje goedkoop is om ineens excuses e.d. aan te bieden, ondanks dat ze gemeend lijken...
.. anywayz, ik persoonlijk zou het zwak vinden van astrid als ze niet kwam, puur omdat ze de denkwijze van heer bazz niet waardeerd... wat als hij nou nooit op forums kwam en datzelfde bod gedaan had.... astrid had dan waarschijnlijk gewoon naar groningen afgereisd en die jongen de avond van zijn leven gegeven (muziektechnisch bekeken dan ).... maar omdat hij wat gekker van trance is dan de gemiddelde nederlander en daardoor ook op tranceforums komt en zijn mening over dingetjes geeft, zou het feest niet doorgaan!!
krom krom krom... (bedenk wel dat bovenstaande alleen geldt als het gelees van astrid de ENIGE reden is.... mocht er ook een andere reden zijn dan lijkt het mij toch wel zo netjes hem te meelen, of beter nog, hier aanmelden en ff 1 en ander clearen )
anywayz, ben benieuwd (over 1 hoe het afloopt en 2 (offtopic) hoe ze uberhaupt draait (QONTACT!QONTACT!QONTACT!))
Apr-15-2002 11:45
BlaiR.WitcH
tranceaddict
Registered: May 2001
Zorg dat ze het niet te leuk gaat krijgen, anders gaat ze misschien
denken aan een nieuwe baan
have fun
Apr-15-2002 13:24
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Hahahaha, wat een lachtertje deze thread! Ik lach me ziek.
Het is heel erg logisch als Astrid nu niet meer komt, die meid is ook niet gek! Je bent gewoon dom bezig geweest DJ Bazz.
Ik geloof het wel dat ze een relaxed persoontje is RV. Je vertelde me zoiets al op de chat ja, dat ze veel interesse enzo in je draaien had.
Kan je niet even een keer vragen of ze nog een deel 4 van de reeks Positive Energy gaat mixen?
[offtopic] Sjeez, nu moet ik weer denken aan die knallende set die ze 3 jaar geleden draaide ergens in een studentensocieteit in Tilburg, tijdens de Tilburgse kermis. Damn, dat was echt de beste set ooit. Wat toen de eerste keer dat ik van het 'fenomeen' DJ Astrid hoorde. Maar daardoor vergeet ik d'r dus nooit meer [/offtopic]
Greetz,
SnuggLe