Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Armin only @ Ahoy Rotterdam 11.11.06
Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
allen scott
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

ba en fait c'est juste que moi j'connais personne qui aime la Trance sur Lille (à part mon ex, mais bon... ).
Mes potes sont dans le sud, donc pas facile de les motiver pour chaque event (surtout financièrement LOL).
Donc j'vais monter tout seul sur Roter, comme un sans amis .

Si yen a d'autre dans ce cas, ça peut etre sympa de se retrouver...

Old Post Oct-15-2006 12:25  France
Click Here to See the Profile for allen scott Click here to Send allen scott a Private Message Add allen scott to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by allen scott
(à part mon ex, mais bon... )

PIC or STFU...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-15-2006 17:50  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
allen scott
Supreme tranceaddict

lol...
nan j'peux pas faire ça. Ceux qui viendront à Armin Only la verront peut etre si elle m'accompagne.

Elle est blonde aux yeux bleus, elle est hotesse de l'air pour la compagnie nationnale (c'est d'ailleur pour ça que je peux pas publier sa photo), elle adore Tiesto et autres dj du genre et elle a fait déjà pas mal d'events.

Et là , j'me dis, j'suis trop con de l'avoir laissé partir!!

Mais bon, maintenant au moins j'ai plus besoin de faire le garde du corps en event et je profite enfin des soirées!

Old Post Oct-15-2006 20:46  France
Click Here to See the Profile for allen scott Click here to Send allen scott a Private Message Add allen scott to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by allen scott
Et là , j'me dis, j'suis trop con de l'avoir laissé partir!!

tu m'étonnes
J'ai pas compris le coup de pas avoir le droit de publier sa photo mais bon dtf, c'était pour rire
Enfin j'fais gaffe maintenat à ce que je dis, y en a des jeunes avec des casques sur les oreilles, ils comprennent pas le second degré

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-16-2006 04:08  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by stanymi
Enfin j'fais gaffe maintenat à ce que je dis, y en a des jeunes avec des casques sur les oreilles, ils comprennent pas le second degré

Old Post Oct-16-2006 06:44 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by stanymi
tu m'étonnes
J'ai pas compris le coup de pas avoir le droit de publier sa photo mais bon dtf, c'était pour rire

ben apparament t'as pas le droit de filer des fotos ou de prendre en foto (sauf en famille bien sur je suppose) des personnes bossant dans les aeroports

je me rappelle à amsterdam y'avait un pire troupeau de bonna.. charmantes hotesses (une 20ene) je leur avais demandé si je pouvais les prendre en foto de groupe, mais leur chef (ce connard) m'avait expliqué que je n'avais pas le droit (alors que elles etaient d'accord )

Old Post Oct-16-2006 10:50  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SL-K
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

Billet Reçut. Départ de Strasbourg le 11/11/06 en Espace avec 4 places de libre si y a des intéressé(e)s

www.eternal-music.fr

"A dj set is more than just playing hit after hit. Dance means being hypnotized and being drawn in by the music. Perhaps nowadays that takes more effort. In the sixties and seventies we didn't have mobile phones and there was much stress.
There was probably more room to be open for new music. I'd like to challenge the crowd nevertheless.
With Armin Only I'd like to show that people are open for new and good music."

Armin Van Buuren - Armin Only 12/11/2005

S-Kape every Wednesday on TotaalFM 10h - 11h CET : The Prog Sessions
S-Kape every 4th Friday on TotaalFM : 14h - 16h CET : Trance in France Show

Old Post Oct-16-2006 13:36  France
Click Here to See the Profile for SL-K Click here to Send SL-K a Private Message Visit SL-K's homepage! Add SL-K to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
allen scott
Supreme tranceaddict

idem pour moi.

Départ le 11 dans l'aprem depuis Lille avec 3 places de libres...

Old Post Oct-25-2006 21:02  France
fanatic
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2006

salut,

je serais vraiment intéresser "sl-k" pour venir si ces encore possible, je participe biensure au frais ya aucun soucis J'ai decouvert la trance récemment et depuis jy suis tomber amoureux armin van buuren,markus schulz,above and beyond ce sont mes dj préféré.

Tiens moi au courant

Last edited by fanatic on Oct-26-2006 at 16:07

Old Post Oct-26-2006 16:01  France
Click Here to See the Profile for fanatic Click here to Send fanatic a Private Message Add fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KisSCoOl
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005

bon, visiblement la rumeur n'est pas arrivée jusqu'ici, donc je la propage (merci à defcon pour l'infos ) :

il se pourrait que Rank 1 fasse un live en guest à Armin Only

> http://forum.arminvanbuuren.com/viewtopic.php?id=7510

si c'est le cas, mais comment je vais être trop

Summer Mix 2013 : From Paris To KaZantip Z:21

eicko.net // mixcloud.com/eicko // soundcloud.com/eicko

Old Post Nov-02-2006 16:20  France
Click Here to See the Profile for KisSCoOl Click here to Send KisSCoOl a Private Message Visit KisSCoOl's homepage! Add KisSCoOl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZöR
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2005

Est ce que quelqu'un a une place à vendre ??

je viens de me réveiller un peu trop tard et je peux pu commander sur le net maintenant

Old Post Nov-03-2006 09:43  France
Click Here to See the Profile for ZöR Click here to Send ZöR a Private Message Add ZöR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

t'as été voir chez le Fromager du coin

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Nov-03-2006 12:37  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Armin only @ Ahoy Rotterdam 11.11.06
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId#2 [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMatt Hardwick vs Smith & Pledger - Connected [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:22.

Forum Rules: