|
EINDELIJK!!! hier is ie dan!!
de beste producer volgens het Hollandforum is geworden:
1. Laurent Veronnez
met maar liefst 75 punten. Opgemerkt dient te worden dat de heer L. veronnez door maar liefst 5 mensen op de eerste plaats is gezegd, en dan gaat het hard
op de tweede plaats, op 5 punten achterstand (70 dus):
2. DJ Tiesto .. wat opvalt is dat deze man genoemd is door maar liefst 19(!) mensen, tegen 10 bij laurent.. hij heb dus echt puntjes aan het sprokkelen geweest...
plaats 3 is voor armin van buuren.. vraag me niet waarom
3. armin van buuren
op plaats 4 mijn persoonlijke favoriet:
4. Dirk Diercksen (39 punten)
de top 5 word gecomplementeerd door
5. scot project
scot project vergaarde 25 punten, net zoals rank 1. Verschil met rank 1 is dat scot project 2x eerste werd en rank 1 weer aan het sprokkelen was... and the winner takes it all
6. rank 1
7. cosmic gate
8. mauro picotto (evenveel punten als cosmic gate)
9. marco V (vind ik persoonlijk tegenvaller)
10. ferry corsten
producers die net buiten de boot vallen zijn SHOKK, dumonde en sander kleinenberg.
In principe vinden wij de top blijkbaar ERG smal, getuige de puntenverdeling... maar er werden wel maarliefst 42 (!!!!!) verschillende producers genoemd... TAKE THAT!!!
verder wil ik iedereen hartelijk bedanken die een meeltje gestuurd heb. in mindere mate geldt dit voor de mensen die ge-pmd hebben, en in nog mindere mate voor mensen die de top 6 alleen gepost hebben en niet doorgestuurd hebben.. ik ben, met het oog op vanavond in een goede bui en heb die ook maar ff meegepakt.
voor de rest: screw you . ik vind iig dat iedereen die zijn top 6 niet genoemd heb nou zijn klep maar moet houden......
tot zover...