Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Hoe belangrijk is een goede job?
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Loraine
Former Trance Chica



Registered: Oct 2004
Location: A'dorp

quote:
Originally posted by diddi Dat gaat gij nooit verdienen als verpleegster hoor

Klopt..als verpleegkundige kun je je hoogstens specialiseren, maar het (intellectueel beperkende) plafond is al gauw bereikt als je binnen je vak blijft. Een ambulance-verpleegkundige of Physician Assistant (ongeveer het hoogst haalbare binnen de verpleegkunde) verdient in de maximale uitloop na ongeveer 10 jaar ervaring in Nederland maximaal zo'n 21 euro bruto per uur exclusief toeslagen....

quote:
Originally posted by diddi
Verder vind ik een carri�re wel vrij belangrijk. Het is gewoon plezant je intellectuele grens telkens wat te verleggen, meer verantwoordelijkheid te krijgen, er wordt meer rekening gehouden met je mening, meer geld verdienen (of course)... Vooral het groeien in je mogelijkheden, daarvoor werk ik. Sociale contacten, da weet ik niet echt... bazen blijven bazen en op mijn huidige werk wordt sociaal contact niet echt gestimuleerd (wat me wel mateloos stoort hier )

Same here, vandaar mijn switch van de (non-profit) zorg naar de commerciele sector. Ik moet me in een job echt intellectueel en qua vaardigheden kunnen ontwikkelen. Stilstand trek ik echt niet...dan stomp ik echt af hoor!
In tegenstelling tot uw ervaring op de werkvloer zijn wij juist erg sociaal, maar goed...wij zitten met z'n drietjes op een vestiging, hebben erg veel lol...Maar goed dan is Saar naast collega ook nog een vriendin..dat scheelt hoe dan ook. Wat onze baas betreft mogen wij echt in onze handjes knijpen: jonge gast waar we veel lol mee hebben en die ons mateloos support en stimuleert. Ben nog nooit zo content geweest met een baan iig
Wat salaris en winstdeling komt dat ook wel goed...als we wat langer in de organisatie zitten plus als we per januari aan onze nieuwe functie gaan beginnen Al zou ik met 50 euro per uur helemaal in mijn nopjes zijn

Old Post Sep-27-2006 17:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

35 stielen en 256 ongelukken


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Sep-27-2006 19:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

quote:
Originally posted by Xilver
Werken doe je toch 8u per dag, dus het staat sowieso redelijk centraal, en het is dus belangrijk dat je het graag doet. Natuurlijk moet je er een goei centje aan overhouden, anders heeft het geen nut.

Ik werk bvb ook buiten mijn uren freelance, maar het is zeker niet dat ik constant werk. Dat is eigenlijk om bij te leren, en een klein centje bij te verdienen. Het is niet dat ik ooit wil uitgroeien tot een grote firma ofzo. Ik wil genoeg vrije tijd blijven hebben om nog andere dingen te doen.

niet iedereen denkt zo.
je moet jezelf goed voelen en niet werken voor het geld want ook al verdient ge als " freelance" een extra centje bij. rijk gaat ge ws niet worden. tenzij je als fils de papa bent geboren.
uiteindelijk gaat ge meer werken dan dat goed is, en voor je het weet lig je op het sterfbed u eigen te beklagen wat voor lullig leven er is voorbij gegaan.
ik leef nu! het geld dat ik nu verdien doe ik op aan dingen die ik nu nodig heb om mijn leven plezanter te maken.
ik maak liever dingen mee/ zie liever dingen en ga liever met een smile op men gezicht werken. dan elke dag in een sleur zitten en maar zitten zweten in de hoop ooit rijk(tevergeefs ws).


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Sep-27-2006 20:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever



Registered: Aug 2003
Location: Antwaarpe

quote:
Originally posted by TOR
Mooi gezegd.


@ diddi: Vanwaar de obsessie met geld?


Ik heb geen obsessie voor geld. Zoals ik in de vorige reply had uitgelegd over het uitbouwen van je intellectuele kennis: geld hangt daar aan vast. Hoe meer ervaring en kennis, hoe meer je normaliter zal verdienen. En ja ik moet het toegeven, ik kan enkele eurokes meer vandaag wel gebruiken hoor!

Kwou eigenlijk ook nog iets kwijt ivm met die bijkomende opleidingen. Enkele master diploma's kan werkgevers afschrikken je aan te nemen. Waarom? Gewoon omdat je makkelijker kan veranderen van job en de WG je in principe meer moet betalen. Beste oplossing als je toch wil verdere studeren is een MBA te halen, je verder te specialiseren of een ander aanvullend diploma te behalen. Ga je dan toch werken, kijk dan eens op je werk naar opleidingen.

Old Post Sep-28-2006 07:46  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

Hetzelfde met mensen die hun kapot werken en heel hun leven sparen om dan op hun 50e te bezwijken aan een hartinfarct of dergelijke, ge moet kunnen profiteren en genieten van elke dag die komt.

Old Post Sep-28-2006 07:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

quote:
Originally posted by Kaidreas
niet iedereen denkt zo.
je moet jezelf goed voelen en niet werken voor het geld want ook al verdient ge als " freelance" een extra centje bij. rijk gaat ge ws niet worden. tenzij je als fils de papa bent geboren.
uiteindelijk gaat ge meer werken dan dat goed is, en voor je het weet lig je op het sterfbed u eigen te beklagen wat voor lullig leven er is voorbij gegaan.
ik leef nu! het geld dat ik nu verdien doe ik op aan dingen die ik nu nodig heb om mijn leven plezanter te maken.
ik maak liever dingen mee/ zie liever dingen en ga liever met een smile op men gezicht werken. dan elke dag in een sleur zitten en maar zitten zweten in de hoop ooit rijk(tevergeefs ws).


Awel ja dat zeg ik ook. Ik doe dat bijberoep gewoon om een beetje bij te verdienen, om wa luxueuzer te kunnen leven. Maar gij weet evengoe als mij da ik daar ook ni alle dagen tot 's nachts voor zit te werken . Als ik geld zou kunnen verdienen door niks te doen, zou'k ook ni twijfelen

Maar ik vind toch, hoe goed ge u ook voelt in uw job, dat ge er toch iets of wa moet aan overhouden, anders hebt ge na al uw rekeningen te hebben betaald, niks meer over om de dingen te doen om uw leven plezanter te maken.

Rijk zal ik er idd nooit van worden, maar da's ook niet de bedoeling. Als ik maar een beetje comfortabel kan leven. En de sleur is eigenlijk een van de hoofdredenen waarom ik wegga bij Skynet.


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Sep-28-2006 08:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

ik hoop gewoon dat ik later genoeg verdien om op het gemak te kunnen leven, zonder mij teveel zorgen te moeten maken over te betalen rekeningen, enzovoort.
Maar daarnaast hoop ik toch ook genoeg te verdienen om maandelijks wat opzij te zetten. stel dat de kinderen later allemaal op kot willen en zo, da kost handenvol geld. en stel da ge dan ziek wordt op uw 45ste en dure operaties en zo moet gaan ondergaan, dan kunt ge maar beter een spaarpotje bijhebben natuurlijk. daarnaast wa pensioensparen ook, voor het geval da we toch langer gaan leven dan de vooropgestelde 75


___________________

Old Post Sep-28-2006 08:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Hoe belangrijk is een goede job?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknow old hardtrance tune - $$$Wanted$$$ [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:12.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!