|
| quote: | | Originally posted by diddi Dat gaat gij nooit verdienen als verpleegster hoor |
Klopt..als verpleegkundige kun je je hoogstens specialiseren, maar het (intellectueel beperkende) plafond is al gauw bereikt als je binnen je vak blijft. Een ambulance-verpleegkundige of Physician Assistant (ongeveer het hoogst haalbare binnen de verpleegkunde) verdient in de maximale uitloop na ongeveer 10 jaar ervaring in Nederland maximaal zo'n 21 euro bruto per uur exclusief toeslagen....
| quote: | Originally posted by diddi
Verder vind ik een carri�re wel vrij belangrijk. Het is gewoon plezant je intellectuele grens telkens wat te verleggen, meer verantwoordelijkheid te krijgen, er wordt meer rekening gehouden met je mening, meer geld verdienen (of course)... Vooral het groeien in je mogelijkheden, daarvoor werk ik. Sociale contacten, da weet ik niet echt... bazen blijven bazen en op mijn huidige werk wordt sociaal contact niet echt gestimuleerd (wat me wel mateloos stoort hier ) |
Same here, vandaar mijn switch van de (non-profit) zorg naar de commerciele sector. Ik moet me in een job echt intellectueel en qua vaardigheden kunnen ontwikkelen. Stilstand trek ik echt niet...dan stomp ik echt af hoor!
In tegenstelling tot uw ervaring op de werkvloer zijn wij juist erg sociaal, maar goed...wij zitten met z'n drietjes op een vestiging, hebben erg veel lol...Maar goed dan is Saar naast collega ook nog een vriendin..dat scheelt hoe dan ook. Wat onze baas betreft mogen wij echt in onze handjes knijpen: jonge gast waar we veel lol mee hebben en die ons mateloos support en stimuleert. Ben nog nooit zo content geweest met een baan iig
Wat salaris en winstdeling komt dat ook wel goed...als we wat langer in de organisatie zitten plus als we per januari aan onze nieuwe functie gaan beginnen Al zou ik met 50 euro per uur helemaal in mijn nopjes zijn 
|