|
Ik ben er gisteren geweest, na de edities van 2000,2001 en 2002 niet meer geweest en dit was wel een beetje tsjah, geen innercity gevoel voor mij. Het was allemaal wel goed geregeld, goede muziek leuke mensen maar het is geen innercity. in totaal 3 hallen gebruikt en de foyer dus wel heel overzichtelijk maar absoluut geen 50 euro waard. Loco dice was erg relaxt, die stond om half 4 gewoon 126 bpm minimal te draaien, dat is wel lef alleen niet iets voor op zo'n groot feest in nederland.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
|