Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlimax 6 April -> Meeting
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001
Talking

W0000000000T

Ik ben net thuis en ik kan jullie zeggen het was GRUWELIJK GOED!!

Dana draaide een geweldige set!!

Ik heb echt heerlijk gestampt met oa Partyhardy en Tijs08

Old Post Apr-07-2002 07:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Ik ben nog niet zo heel lang thuis (gisteravond half 12 hehehe)
ben helemaal naar de klote maar moet wel zegggen dat ik me wel vermaakt heb..
jammer dat t al zo commercieel moest ik weet niet of ik de volgende keer wel ga ookal is het in de HMH..
Het geluid was gewoon kut en stond egt niet hard duz k heb nie eens n n piep in me oren
vopor de rest.. tsjaa.. ik vond gewoon n n paar dingen egt ZWAAR triest!

- 15000 man die dat nep hardcore liedje gingen meeneurieen

- Like a Prayer op Qlimax?

- Dana en Pavo waarvan t lijkt dat ze maar wat aanklooien? (naja Pavo dan)

Het was al 1000000 keer zo commercieel als de vorige keer dr liepen ook wel vage mensen.. Ik heb zelf wel n idee hoe dat komt maarja..
Qlimax wordt steeds bekender en als je de reakties van vorige keer hoort en meer mensen horen dat.. tja wat gaan ze dan doen? lijkt me simpel.. Iedereen denkt dn van "op qlimax is het leuk en allemaal gezellige mensen blabla" Sommige mensen gaan volgesmij ook naar zo'n feest met de instelling op zo'n feest kunnen wij opvallen ik trek me leren pak aan en ga me vriend es lekker neuken op plee (gatverdamme!!!!) Moet dat nou egt waar iedereen bij is? Zo nog meer vage mensen en ook veel boeren.. Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp als n stelletje boeren en dan zo hard mogelijk op dat hout gaan springen.. leg mij uit..
Nou 6 april kon egt niet tippen aan 8 december..
We hebben het nog niet in de gaten maar de Qlimax sound wordt langzaam maar zeker verneukt.. Ik denk niet dat ik er de volgende keer bij ben dan ga ik wel naar awakenings hoor..

Lijkt me n vrij duidelijk verslag maar overigens ik heb me wel vermaakt hoor maar heb nu gewoon mijn punten gegeven maar ik weet nog niet of ik t feest over t algemeen goed vond.. ik denk het niet de decoratie vond ik ook maar rommelig al die tribunes om je heen en in de decoratie valt me ook op.. bij elk feest van Q-Dance worden die blokkken gebruikt waar q dance op staat.. Elk feest hallo kan je nix nieuws verzinnen? Leuk hoor dat er nu 3 hingen.. van die gekke cubussen dei maar erg wit zijn en n hoop sfeer weghalen maar wie ben ik om dat te zeggen.. Ze verdienen geld misschien wel iets te veel..

Old Post Apr-08-2002 06:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Dj Alpha
We hebben het nog niet in de gaten maar de Qlimax sound wordt langzaam maar zeker verneukt

wie had het nog niet in de gasten dan?

hier in friesland wordt de sound echt zwaaaaaar uitgemolken

maar ja........gelukkig zijn er net als ik meer mensen van meerdere markten thuis net als jij joentje

Old Post Apr-08-2002 08:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YojiBiomehanika
tranceaddict

Registered: Sep 2001

WAHHHHHHH dit was te gek!!!

jezus wat heb ik me vermaakt zaterdag, dit was echt superphattt!!!

Over et feest op zich: Qlimax rulez! big time! beter dan bijv TE vorig jaar in Thialf. Ik vond dit juist helemaal niet commercieel!! Q-dance had vet veel aandacht besteed aan de aankleding enzo, vooral die vette hoge stellage achteraan was tovv!! TE was veel kaler, hadden ze alleen die grote bogen hangen verder nix. En er waren ook precies genoeg mensen, Q-dance had wel meer kaarten kunnen verkopen maar dat hebben ze niet gedaan: thank u Q-dance. Et was lekker relaxed in tegenstelling tot ID-T op Innercity > jezus wat een pokkedrukte

Over de meeting: ALleen Flippe en Marcello gezien, k was net iets te laat hehe naja booya de rest zie ik n andere X wel

Over de dj's en music:
Cosmic gate: Was een lekkere binnenkomer, niet te hard wel relaxed.
Gary D: Vond ik wel gaaf, draaide ook lekkere tunes al wat harder dan CG.
Warmduscher: beetje vage set... was wel ok
Cpt. Tinrib: moha moah viel beetje tegen
Technoboy: DA BOMBBBB .... hij rockte echt big time... zwaar stampen
Dana: viel erg tegen, draaide te langzaam, te veel stil enzo, niet echt tof
Pavo: Draaide echt mega hard was wel gaaf om te zien vanaf de tribune de hele massa stampen op Pavo, maar ik was toen al 'opgebrand' hehe...

Maarruh al met al vond ik et echt een vette party!~!!

Old Post Apr-08-2002 10:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for YojiBiomehanika Click here to Send YojiBiomehanika a Private Message Add YojiBiomehanika to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Het is vrij logisch dat feesten als qlimax ten onder gaan aan hun eigen succes. Doordat er toch toch vrij "simpele"muziek wordt gedraaid komen er telkens simpelere mensen die vooral veel dope in hun mik willen douwen. En veel (ik heb zelf een hekel aan dit woord maarja) boeren die komen want stampen is toch zo vet. Het moet vooral beuken dan is het goed hoe harder hoe beter....

Old Post Apr-08-2002 10:29  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
Over et feest op zich: Qlimax rulez! big time! beter dan bijv TE vorig jaar in Thialf.

het vergelijken van Qlimax met TE zegt in mijn ogen al genoeg en onderstreept DJ Alphas post.

Old Post Apr-08-2002 11:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Ik denk niet dat ik er de volgende keer bij ben dan ga ik wel naar awakenings hoor..

ik ga mee aap! 18 mei, hebbik met Timmie geregeld ghehehe

Old Post Apr-08-2002 11:40 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Jukx

het vergelijken van Qlimax met TE zegt in mijn ogen al genoeg en onderstreept DJ Alphas post.

Komt hij weer met zijn betweterige reactie. Hoezo kan je die 2 niet met elkaar vergelijken dan. Het was toch in op dezelfde locatie dus zijn er genoeg punten die je kan vergelijken. Maar jij bent er niet eens geweest maar gaat gewoon uit van 1 iemands post en je denkt het meteen dan al weer te weten. Jammer weer.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-08-2002 12:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by magrec
Het is vrij logisch dat feesten als qlimax ten onder gaan aan hun eigen succes. Doordat er toch toch vrij "simpele"muziek wordt gedraaid komen er telkens simpelere mensen die vooral veel dope in hun mik willen douwen.

Dit vin ik echt bullshit. En ga is naar zo'n tent als de Kremlin kijken. Alle keren dat ik daar was, heb ik zoveel mensen aan de drugs gezien. Zoveel heb ik nergens anders gezien. Ga dus geen dingen zeggen over feesten waar je niet eens geweest bent.

Old Post Apr-08-2002 12:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

quote:
We hebben het nog niet in de gaten maar de Qlimax sound wordt langzaam maar zeker verneukt..

Vin ik ook gelul. Er is een grotere vraag naar Qlimax en dan is het toch ook logisch dat ze het groter opzoeken. Vorige editie was snel van te voren uitverkocht en er was nog veel vraag naar kaarten dus waaarom zouden ze dan niet groter gaan. En ten 2e is Qlubtempo naar de HMH verhuist en wordt daar een paar x geven in het jaar. En het heeft niet echt zin om zowel QT als Qlimax in de HMH te geven want dan valt Qlimax pas echt in het niets. En nu blijft het een feest op zich en voor een groter publiek.

Old Post Apr-08-2002 12:28  Netherlands
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Remy D

Komt hij weer met zijn betweterige reactie. Hoezo kan je die 2 niet met elkaar vergelijken dan. Het was toch in op dezelfde locatie dus zijn er genoeg punten die je kan vergelijken. Maar jij bent er niet eens geweest maar gaat gewoon uit van 1 iemands post en je denkt het meteen dan al weer te weten. Jammer weer.

joh, ik ben gewoon erg jammer!
deal with it!

Old Post Apr-08-2002 12:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Remy D

Dit vin ik echt bullshit. En ga is naar zo'n tent als de Kremlin kijken. Alle keren dat ik daar was, heb ik zoveel mensen aan de drugs gezien. Zoveel heb ik nergens anders gezien. Ga dus geen dingen zeggen over feesten waar je niet eens geweest bent.

dat weet ik
maar die mensen weten wel wat ze gebruiken...ik las net op partyflock al weer genoeg dingen over ambulances, mensen die out zijn gegaan etc..

Old Post Apr-08-2002 13:31  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlimax 6 April -> Meeting
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDigweed Partynight [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPanoptic - "Surface" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:04.

Forum Rules: