Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie?
Wie word er kampioen van het seizoen 2001-2002?
You do not have permission to vote on this poll.
Ajax 31 59.62%
Feyenoord 11 21.15%
PSV 7 13.46%
Heerenveen 3 5.77%
Total: 52 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

PSV - Ajax 1-1

Kom net terug van de wedstrijd, en ik heb het gevoel als of we verloren hebben.
PSV had eigenlijk moeten winnen vandaag om nog echt mee te doen om de titel, dat is niet gelukt, dus voelt het als een verlies.
Daarnaast was PSV de veel betere ploeg en hadden ze dik moeten winnen.

2 keer verloren voor mun gevoel.

Toch heeft PSV vandaag bewezen de betere ploeg te zijn. En das dan het leuke van vandaag. Ajax is lange niet zo sterk als veel mensen denken, maar winnen vaak door de individuele klasse van bepaalde spelers. Gezien het programma van ajax verwacht ik dat ajax kampioen wordt en PSV het gevecht met Feijenoord aangaat om de 2e plaats.
Al blijft er altijd nog een kans (hopen mag toch?) want volgende week is het Vitesse - Ajax.

Maar volgende week ook: PSV - Heereveen
Das ook geen makkie.

De op één na laatste wedstrijd van de competitie kan nog wel eens heel mooi, spannend maar vooral beslissend worden. Dan is het namelijk PSV - Feijenoord.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Last edited by raoel on Mar-24-2002 at 15:52

Old Post Mar-24-2002 15:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by raoel

De op één na laatste wedstrijd van de competitie kan nog wel eens heel mooi, spannend maar vooral beslissend worden. Dan is het namelijk PSV - Feijenoord.


Dan is feyenoord allang kampioen

quote:
]Originally posted by stampertje

Zo als ik al eerder zei (gouden gids) dit jaar gewoon twee keer Feyenoord op de Coolsingel


Juist

Old Post Mar-24-2002 19:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

mooie wedstrijd was PSV - Ajax wel, PSV dicteerde het spel, maar PSV moest eigenlijk ook wel. Ajax is weer een grote stap dichter bij het kampioenschap, ik hoop op een gelijkspel bij psv - feyenoord


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Mar-24-2002 21:11 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Mwah, ajax staat er niet echt zo veel roos kleuriger voor dan veel zeggen.

Kijk, ajax heeft 3 punten meer dan de feyenooit, maar feyenooit heeft 1 wedstrijd minder gespeeld.
Ajax moet dus gewoon alles winnen.
psv- feyenooit mwah, gelijk, denk dat dat het beste is.
Maar ik denk dat als ajax alles wint, dat ajax-utreg de kampioenswedstrijd is..........owh, wat een gezellieheid weer in de Arenee.......

massol.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Mar-24-2002 21:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Het wordt zeker nog een spannende competitie... zowel Ajax, Feyenoord en PSV kunnen het zeker nog worden.. Heerenveen lijkt me onwaarschijnlijk...

PSV had zowel vandaag als Donderdag gewoon moeten winnen.... maar goed dit rare verschijnsel heet nou eenmaal voetbal...

Het wordt zeker nog lastig.. PSV is nu afhankelijk van de clubs die nog tegen Ajax en Feyenoord moeten en ze moeten zelf nog tegen Heerenveen en Feyenoord.. beide erg lastig... maar goed als PSV het niet red.. dan liever Feyenoord.. en zeker geen AJAX.

quote:
Originally posted by Cosmic Guy .
PSV heeft het gewoon niet verdiend.


typische reactie van iemand met weinig voetbalverstand....

vooral naar die fantastische vertoning vandaag van een club uit Amsterdam.... stelletje metselaars

Old Post Mar-24-2002 21:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by moogwai
Het wordt zeker nog een spannende competitie... zowel Ajax, Feyenoord en PSV kunnen het zeker nog worden.. Heerenveen lijkt me onwaarschijnlijk...


Heerenveen heeft meer kans dan PSV eigenlijk, volgens mij heeft Heerenveen nog maar één wedstrijd tegen een topper (namelijk PSV) en heeft PSV nog 2 wedstrijden tegen een topper, Heerenveen en Feyenoord. Heerenveen heeft ook nog een makkelijker schema en heeft beter doelsaldo (scheelt 1 doelpuntje )


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Mar-24-2002 22:03 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

quote:
Originally posted by Blik

Heerenveen heeft meer kans dan PSV eigenlijk, volgens mij heeft Heerenveen nog maar één wedstrijd tegen een topper (namelijk PSV) en heeft PSV nog 2 wedstrijden tegen een topper, Heerenveen en Feyenoord. Heerenveen heeft ook nog een makkelijker schema en heeft beter doelsaldo (scheelt 1 doelpuntje )


maar bedenk wel dat die twee wedstrijden thuiswedstrijden zijn.. en dan hebben Heerenveen en Feyenoord zeker nog nie gewonnen

Old Post Mar-24-2002 22:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

De volgende TOP wedstrijden worden nog gespeeld:

Vitesse - ajax
PSV - Heereveen
PSV - Feijenoord
Vitesse - Heereveen
Feijenoord - Heereveen

Heereveen heeft dus een focking zwaar programma.
Opvallend is dat PSV, Feijenoord en Heereveen nog allemaal tegen elkaar moeten.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Mar-25-2002 09:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Twello

Van mij mag het elk jaar wel zo gaan want dan is het tenminste spannend. Ik blijf toch op Feyenoord gokken. Ze zijn goed in vorm. En tonen ook aan veel veerkracht te hebben.

Alleen voor Feyenoord kan het seizoen wel eens te lang worden met nog een paar Europacupwedstrijden voor de boeg. Ma daardoor moeten ze wel scherp blijven wat ook wel weer voordelen heeft.

Heerenveen heeft een heel zwaar programma. en PSV ook. Alleen Ajax heeft op papier een makkelijk programma maar als het om Europees voetbal halen gaat of om degradatievoetbal dan kan de bal nog raar rollen. Ook die positiewisselingen in de spits is niet goed voor een team. Hou daar ook maar rekening mee.


___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!

Old Post Mar-25-2002 11:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arrows
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location:

Ik denk dat Feyenoord de beste kansen heeft om kampioen te worden.
Ajax maakte tegen PSV niet echt een goede indruk. PSV staat al wat punten achter op Feyenoord

Old Post Mar-25-2002 11:11  Indonesia
Click Here to See the Profile for arrows Click here to Send arrows a Private Message Add arrows to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voetbal: Wie word er kampioen van de KPN Eredivisie?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback?????????? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArome - "Hands Up!" (DJ Scot Project Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!