|
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Ik vond Mike echt wel héél sterk spelen eigenlijk. Hij nam gepast over van D Ramirez met een paar geflipte electro-techno platen vol met zalige stutters en crazy effecten die toch een pak beter en dieper waren dan de overwegend cheesy electro house van D Ramirez. Dan bouwde hij op met stevigere platen zoals Mistress Barbara - K-10 (klinkt live monsterlijk vet ) en langzaam kwam hij uit bij stevige progressive trance met veel drive en bij momenten heerlijke melodieën zonder cheesy te worden. Ook nagenoeg allemaal onbekend werk, wat toch ook in zijn voordeel pleit. En damn, Frankfurt klinkt live ook héérlijk!! Jammer dat Mike dan ook al stopte na een uur, want ik had echt nog zin in meer. Op een uur tijd zo mooi opbouwen en stuk voor stuk sterke platen spelen... echt een sterke set van Mike hoor! Beter dan die van de vorige Perfect Blend party voor mij Ik had nog wel Salvation verwacht, maar helaas
Voor de rest was het wel goed vond ik. Jericho jammer genoeg gemist, maar Perry was heel goed bezig toen we aankwamen. Lekker diepe en driving progressive met een heerlijke melodic touch, alles sterk aan elkaar gemixt. Een beetje zoals de Perry uit the old days. D Ramirez was ook niet echt mijn ding. Technisch wel een begaafde dj en enorm enthousiast achter de decks, maar zijn muziek staat me toch niet echt aan. Af en toe passeerde er wel een leuke plaat (Go ), maar de helft van de tijd vond ik het maar inspiratieloze en oppervlakkige electrohouse crap. Leuk voor een uurtje, maar die 2 uur was net iets te veel van het goede. Er was ook opvallend weinig sfeer vond ik, wat wel jammer was. Er was nochtans genoeg volk (gelukkig ook niet té veel), maar ik kreg nooit het gevoel dat ze helemaal los gingen. Zelfs niet tijdens D Ramirez' set, die toch een redelijk populaire en opzwepende stijl hanteert.
Al bij al heb ik me wel geamuseerd. Veel leuke muziek gehoord, het was niet te druk en de muziek stond niet overdreven luid. En Mike heeft verzekerd dat er de komende maanden zeker nog Club Elite feestjes op het programma staan, en er is al een zalige guest voor de volgende editie bekend
Trouwens, ik heb ook een berg grote affiches van de avond meegekregen, dus als er iemand geïnteresseerd is in een poster, laat maar weten! 
Dec-25-2006 17:39
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:31.
Forum Rules: