Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Club Elite Christmas Night 24/12/2006
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mrcanon
Longing for summer ...



Registered: Aug 2005
Location: Zulte, Belgium

Ik sluit me redelijk aan bij Config en FCB_Fanatic.

Jericho draaide lekker en Perry ging op het zelfde elan verder. Hij draaide o.a.

Jerome Sydenham & Mikael Nordgren - Stockholm Go Bang (Özgur Can Edit)
Robbie Williams - Rudebox (Perry O'Neil Remix)
Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Remix)
Roland Klinkenberg - What's The Point?
16 Bit Lolitas - Sedna
Andrew Bennett - Light Of Hope (Jody Wisternoff Remix)
Pryda - Remember

Perry draaide lekker, enkel spijtig dat hij niet meer van zijn laatste remixes en releases gedraaid heeft.

D. Ramirez was echt nie mijn ding, zoals gezegd een erg goeie dj, maar niet mijn smaak.

M.I.K.E. stelde mij ook echt teleur. Ik hoop dat hij zoveel electro draaide om dat dit meer paste op deze avond, want als hij zo blijft draaien, dan zie ik die liever niet meer.

Andrew Bennett draaide enorm goede plaatjes, waaronder een paar klassiekers zoals Nothing en Eighties. Verder draaide hij nog:

Perry O'Neil - Bass Society
Headstrong - The Truth (David West Remix)
Andrew Bennett - Menar
Andrew Bennett - Light Of Hope (Jody Wisternoff Remix)
Pryda - Remember
Simon & Shaker - Pure State
Simon & Shaker - Zero

D. Ramirez en M.I.K.E. waren toch wel een serieuze domper op de avond, van 2u30 - 5u30 mij dus nie geamuseerd. Bovendien was ik al erg moe, ik ben er gelukkig wa doorgekomen en ben nog gebleven tot na Bennett (7u20 ongeveer). Perry & Bennett maakten de avond voor mij, M.I.K.E. en D. Ramirez waren er te veel aan. Op naar het volgende feestje! Trance Energy?


___________________

Old Post Dec-25-2006 16:54  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium




Ik vond Mike echt wel héél sterk spelen eigenlijk. Hij nam gepast over van D Ramirez met een paar geflipte electro-techno platen vol met zalige stutters en crazy effecten die toch een pak beter en dieper waren dan de overwegend cheesy electro house van D Ramirez. Dan bouwde hij op met stevigere platen zoals Mistress Barbara - K-10 (klinkt live monsterlijk vet ) en langzaam kwam hij uit bij stevige progressive trance met veel drive en bij momenten heerlijke melodieën zonder cheesy te worden. Ook nagenoeg allemaal onbekend werk, wat toch ook in zijn voordeel pleit. En damn, Frankfurt klinkt live ook héérlijk!! Jammer dat Mike dan ook al stopte na een uur, want ik had echt nog zin in meer. Op een uur tijd zo mooi opbouwen en stuk voor stuk sterke platen spelen... echt een sterke set van Mike hoor! Beter dan die van de vorige Perfect Blend party voor mij Ik had nog wel Salvation verwacht, maar helaas

Voor de rest was het wel goed vond ik. Jericho jammer genoeg gemist, maar Perry was heel goed bezig toen we aankwamen. Lekker diepe en driving progressive met een heerlijke melodic touch, alles sterk aan elkaar gemixt. Een beetje zoals de Perry uit the old days. D Ramirez was ook niet echt mijn ding. Technisch wel een begaafde dj en enorm enthousiast achter de decks, maar zijn muziek staat me toch niet echt aan. Af en toe passeerde er wel een leuke plaat (Go ), maar de helft van de tijd vond ik het maar inspiratieloze en oppervlakkige electrohouse crap. Leuk voor een uurtje, maar die 2 uur was net iets te veel van het goede. Er was ook opvallend weinig sfeer vond ik, wat wel jammer was. Er was nochtans genoeg volk (gelukkig ook niet té veel), maar ik kreg nooit het gevoel dat ze helemaal los gingen. Zelfs niet tijdens D Ramirez' set, die toch een redelijk populaire en opzwepende stijl hanteert.

Al bij al heb ik me wel geamuseerd. Veel leuke muziek gehoord, het was niet te druk en de muziek stond niet overdreven luid. En Mike heeft verzekerd dat er de komende maanden zeker nog Club Elite feestjes op het programma staan, en er is al een zalige guest voor de volgende editie bekend

Trouwens, ik heb ook een berg grote affiches van de avond meegekregen, dus als er iemand geïnteresseerd is in een poster, laat maar weten!


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Dec-25-2006 17:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BZRK
headcase



Registered: Aug 2003
Location: Desselgem, Belgium

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
er is al een zalige guest voor de volgende editie bekend


Als het bekend is, dan moogt ge hier toch wel den naam zeggen zeker?

Old Post Dec-25-2006 17:43  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

Matthew Dekay wellicht

Old Post Dec-25-2006 17:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by BZRK
Als het bekend is, dan moogt ge hier toch wel den naam zeggen zeker?

Ik moet u FredNova-gewijs jammer genoeg teleurstellen


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Dec-25-2006 18:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Trouwens, die eerste echt melodische plaat in Mike's set, kan iemand die ID'en? Het leek enorm hard op een remix van Sasha & Emerson's Scorchio, maar geen remix die ik ken alvast...


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Dec-25-2006 18:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Trouwens, die eerste echt melodische plaat in Mike's set, kan iemand die ID'en? Het leek enorm hard op een remix van Sasha & Emerson's Scorchio, maar geen remix die ik ken alvast...


ja damn, ik zei et ook nog tegen FCB_fanatic , die plaat lijkt enorm goed op Scorchio , en ik heb deze 'remix' eerder al gehoord, maar ik denk eigenlijk eerder dat het geen remix is van scorchio , maar een productie die duidelijk influenced is erdoor. Als ik het ooit te weten kom zal ik het wel posten. Twas alleszins een mega plaat !


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Dec-25-2006 18:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by Config
ja damn, ik zei et ook nog tegen FCB_fanatic , die plaat lijkt enorm goed op Scorchio , en ik heb deze 'remix' eerder al gehoord, maar ik denk eigenlijk eerder dat het geen remix is van scorchio , maar een productie die duidelijk influenced is erdoor. Als ik het ooit te weten kom zal ik het wel posten. Twas alleszins een mega plaat !


Toevallig niet Sublunar - Sanctuary (Antidote Tech Mix)?
Lolo heeft indertijd nog kritiek te verwerken gekregen vanwege de gelijkenis met Scorchio.

@ J: Wie A zegt, moet B zeggen of zegt beter geen A.

Old Post Dec-25-2006 19:05  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!



Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle

quote:
Originally posted by TOR


@ J: Wie A zegt, moet B zeggen of zegt beter geen A.


Zei jasper dat ook niet ooit tegen me

Old Post Dec-25-2006 19:16  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...



Registered: May 2003
Location: BELGIUM

FredNova-gewijs...

Ik was er spijtig genoeg niet... maar de plaat die op Scorchio lijkt is inderdaad een Airwave productie (dacht inderdaad samen met Marnik, dus Antidote)


___________________
http://www.mytrance.be

Old Post Dec-25-2006 19:17  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by TOR
Toevallig niet Sublunar - Sanctuary (Antidote Tech Mix)?
Lolo heeft indertijd nog kritiek te verwerken gekregen vanwege de gelijkenis met Scorchio.

Net een sample beluisterd, en ik denk inderdaad dat het die is


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Dec-25-2006 19:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

was het btw niet de ozgur can remix van eighties?


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Dec-25-2006 19:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Club Elite Christmas Night 24/12/2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpls help id this from 98 [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSuspicious - Maid Of Orleans (Take My Hand) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!