Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
av erfarenhet kan man väl konstatera att inne på festen inte kommer fungera, det är helt enkelt för mycket folk
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Feb-27-2007 14:11
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by Vizay
av erfarenhet kan man väl konstatera att inne på festen inte kommer fungera, det är helt enkelt för mycket folk
True true..Burger King då?
Feb-27-2007 16:10
[SWE]Helios
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Gothenburg, Sweden
Det finns inget område inne i jaarbeurs man kan mötas alltså?
Feb-27-2007 16:38
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by [SWE]Helios
Det finns inget område inne i jaarbeurs man kan mötas alltså?
Klart att det finns, men som Vizay påpekade så är "lokalen" otroligt stor och det tar en stund att röra sig bland folkmassorna.
En omöjlighet vore det inte, men med tanke på hur uppslutningen till våra meet-ups brukar vara så blir det nog inte så bra
Men visst, diskussionen kan vi väl ta om vi beslutar oss för att ta ett gruppfoto när vi anländer till Utrecht =)
Feb-27-2007 17:09
[SWE]Helios
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Gothenburg, Sweden
SMS-kontakt funkar väl?
Feb-27-2007 18:17
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
Enklare är nog att bara säga att alla TA's drar sig mot den sedvanliga platsen "längst fram lite till höger på dansgolvet"
För övrigt, förfest på BK rockar! (men burgarna smakar härskna smörpopcorn )
Detta är från 2004, då var det helt okej att dricka på BK. När vi kom dit 2005 så var det helt plötsligt väldigt strängt med att man inte fick ha alkohol eller glasflaskor inne på BK, undrar om vi hade något med saken att göra när vi året innan lämnade allt på ett bord
[edit]
En bra sak som är värd att tillägga för alla som är förstagångsåkare. Inne i Jaarbeurs så är det lite halvkrångligt att ta sig runt. I vissa gångar mellan dansgolven så är det enkelriktat för att undvika trafikstockning så ta snabbt reda på var man får gå hur så slipper ni irra runt under onödigt lång tid.
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Feb-27-2007 18:22
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Haha, BK-förfesten
Hörrö Peter.. Har du Jespers bilder därifrån? Eller kontakt med honom? La ju in mina bilder på hans laptop i bussen, och fick dom aldrig sen :S Kommer inte ihåg vad han heter på TA.. Har inte Gielen-bildserien och grejer heller om du minns den
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Feb-27-2007 18:48
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
Kan se om jag får tag på jesper, kan tänkas att dom grejerna finns kvar.
Jag har iaf några bilder från gielen-serien kvar, ska se om jag kan leta upp dom
[edit]
Lade till videon på youtube för de som inte gillar quicktime.
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Last edited by Vizay on Feb-27-2007 at 21:01
Feb-27-2007 18:50
Snowave
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Stockholm
är det nån som kommer ha med sig dvd & musik på bussen som förra året? Och en fråga vad gjorde alla av med sina laptops etc värdesaker när de åkte till te förra året? lämnades det kvar på bussen lr????
Feb-27-2007 19:54
[SWE]Helios
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Gothenburg, Sweden
Shit vad pumpad man blev nu då
Nån som har någon koll på hur man lättast får uppleva originalet av The Future, förutom att se Joop då, såklart?
Det känns som det vore fel att missa den, om man säger så :P
Feb-27-2007 20:11
Christian Ö.
Make U Mine
Registered: Nov 2004
Location: Lidingö, Stockholm, Sweden
Damn jag vill också!
Leon Bolier och Joop ska tydligen köra live på main om det inte redan sagts