Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מכוניות !!!!
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Agent-Fire


Civic


פרילוד הרבה יותר יפה
ונראה לי גם יותר חייתית


___________________
.

Old Post Apr-01-2002 23:14 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
clubber@work
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Behind Enamy Lines

לנו יש לאנטיס 99
ופג'ו 406 2002 - שזה אחלה אוטו
חוץ מזה בי"ס שלי יש מלא מכוניות שוות - לחבר שלי יש את ב206 CC
2.0 ידנית שזה לא רק יופי אלה אחלה אוטו ספורט עם מלא פוזה - כל הבנות בשיכבה מתחננות אליו שיקח אותם - יש לו גם בבית BMW
ואיסוזו טרופר חדשות....
יש לנו גם איזה אחד עם מגאן קופה צהובה - גם אותו ספורט פצצה רק שכמו ב CC
אין מקום למי שיושב מאחורה - הוא ניסה למכור אותה ולא קנו אותה ממנו
בגלל שהוא קרע אותה אז הוא התנגש בקיר כדי לקבל את הכסץ מהביטוח
ועכשיו הוא רוצה להביא Z3
למלא אצלנו יש 206 רגילות ולאחד יש 205 GTI עתיקה...
וה V6 4MOTION
זה אחלה רכב ספורט שהדבר המיוחד בו זה שיש לו
4X4
אבל אם מדברים על מכוניות באמת שוות יש את ה FIAT COUPE
שנראית כמו פרארי קטנה וגם את ה MX5 ו MX3 של מאזדה
טויוטה סיליקה - אחלה אוטו
וכמובן האוטו האהוב עלי ביותר - AUDI A3 2.0T ראלי
ובכלל יש על הכביש מלא מרצדסים SLK ו CLK
במיוחד בהרצליה וגם המיני S החדשה...
אם אתם באמת רוצים לראות מכוניות פצצות עם ביצועים תסעו לרידינג (ת"א)
כל יום חמישי בלילה יש שם פתיחות גם עם ניטרו!
זה חלום לראות שם ועוד להשתתף!
ולי יש טסט החודש אני מקווה לעבור כי אני מת לרשיון!

Old Post Apr-03-2002 10:45  Israel
Click Here to See the Profile for clubber@work Click here to Send clubber@work a Private Message Add clubber@work to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Q-PiXeL
Turbocharged...



Registered: Nov 2001
Location: Israel

מישהו שמע על זה שרוצים להביא עכשיו לחוק שיהיה אפשר להתחיל ללמוד מגיל 17 וחצי במקום 16 וחצי

Old Post Apr-03-2002 11:03  Israel
Click Here to See the Profile for Q-PiXeL Click here to Send Q-PiXeL a Private Message Add Q-PiXeL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by yahel222
טוב היום הייתי בתערוכת מכוניות בגני התערוכה
אתם לא יודעים איזה שיאאאא
טוב קודם כל - יונדאי קופה חדשה שינו אותה לגמרי !! ולדעתי הישנה היתה יותר טובה
עכשיו אתם רוצים אוטו ספורט שיהיה לההההיט - סיאט לאון קופה אר (R)
אנשים אין על זה...עוד לא התחילו למכור בארץ אבל זה יתפוס חזק
לא זוכר בדיוק מה הנתונים של המנוע אני יבדוק ויכתוב...אבל מבפנים איזה נדיר !!!! דוושות מברזל, גיר מתכת של מירוצים משהו מדהים
וגם נוח.....
ועוד היה מאזדה 6 שהיא המחליפה של ה626
וזה פשוט ענק ממש ספורטיבי זה יתפוס חזק חזק
אלפא רומיאו 156 GTA - אומרים שהיא עומדת ראש בראש עם אימפרזה טורבו
BMW Z8 !!!!!!!!!! אדירררררררררררררר אין כאלה דברים
משתינה על הזד 3
הצטלמתי עם הונדה S2000
בתוך מאזדה MX5 החדשה ממש אוטו חמוד
פ'זו פלין - מכונית קונספט....משהו נדיר אם יהיו כאלה אנשים יגמרו ברחוב אני יביא לכם תמונה שלה בקרוב
A4 קבריולט - לא יביאו את זה לארץ הביאו רק לתצוגה וחבל ממש אוטו יפה

טוב בקיצור היו שם עוד מליון דברים ג'יפים ואופנועים וסירות וים ים דברים פצצות מומלץ ללכת !!!! כניסה 70 שקל
יאאאא אני נכנסתי חינם !! מאמין שאני ישלם 70 שקל


פפפפשששש הייתי צריך ללכת ולא הלכתי בגלל כל הפיגועים
70 שקל! איזה גנבים ! אני חושב היה לי כרטיס חינם...
שמעתי שזה היה אדיר שם ,שנה שעברה אני חושב שהייתי ולא היה משהו או שזה היה לפני שנתיים פשוט הזמן רץ כל כך מהר...
בקיצור אני רוצה לראות מכונוית שתעמוד ראש בראש עפ האימפרזה ג'י טי טורבו! זה אוטו החלומות שלי!


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Apr-03-2002 11:33 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
idanhakia
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2000
Location: ISRAEL RAMAT-gUn

quote:
Originally posted by DJ F0cus



בינתיים חודש, ביולי יש משפט ואז יהיה שמח....

נסעתי 140, איך קיבינימט אפשר להוכיח את זה?!??


יש חוק שאי אפשר למדוד לך את המהירות על פי המד מהירות של רכב המשטרה יענו אם הוא נוסע לידך ורואה כמה אתה אז הוא לא יכול לעצור אותך...

חוץ מזה אם הוא בדק אותך עם אקדח אז הוא חייב להראות לך בדיקות קיול שעשה לפני זה
!

Old Post Apr-03-2002 11:49  Israel
Click Here to See the Profile for idanhakia Click here to Send idanhakia a Private Message Add idanhakia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
idanhakia
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2000
Location: ISRAEL RAMAT-gUn

אני הייתי בתערוכה
היה בסדר
לא להגזים שהיה חרא

היה שם משהו נחמד ביותר
אופנוע מרוצים דגם GP
של APRILIA
125 סמ"ק
2 פעימות
65 קילו - יבש!
52 כ"ס
זה מדהים לאופנוע 125 סמ"ק

245 מהירות סופית !!!!!!!

והמחיר אפשר לקנות 7 R1
חחחח
650,000 שקל!!!!


Old Post Apr-03-2002 12:05  Israel
Click Here to See the Profile for idanhakia Click here to Send idanhakia a Private Message Add idanhakia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
idanhakia
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2000
Location: ISRAEL RAMAT-gUn

ועכשיו קצת מכוניות

הBMW Z8
באמת מכונית מדהימה !!!!





והנה הBET MOBILE
של פג'ו נראה לי מישהו רשם אליה בהודעה קודמת אז הנה תמונה



אההה ומישהו אמר שיש לאימפרזה STI
320 כוח סוס?

טעות אחי לאימפרזה STI
שלפי דעתי זה אוטו שלא רואה בעיניים
5.2 שניות 0-100
ולכל הפלצנים
זה לוקח פול מכוניות
כולל
פורשה בוקסטר
שעושה 6.2
ואני מדבר על הגרסה היקרה
ולוקח עוד הרבה הרבה מכוניות
!!!!!!

ויש לה רק 260 כוח סוס!!!1

ועוד מכונית שצריך לציין זאת ה
HONDA S2000

שעושה 0-100 6.2 שניות
ומה שהכי מיוחד בה שהיא מגיעה ל9000 סל"ד
!!!!!
מדהים
ויש לי 240 כוח סוס ממנוע 2000 בלי מגדש ובלי חרטות
מדהים

Old Post Apr-03-2002 12:15  Israel
Click Here to See the Profile for idanhakia Click here to Send idanhakia a Private Message Add idanhakia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

איזה יופי


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Apr-03-2002 12:20 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Q-PiXeL
Turbocharged...



Registered: Nov 2001
Location: Israel

מלאאאאאאא תמונות מהתערוכה
http://www.hwzone.co.il/articles.ph...=automotor2.php

אגב זה אתר מחשבים במקור

Old Post Apr-03-2002 13:20  Israel
Click Here to See the Profile for Q-PiXeL Click here to Send Q-PiXeL a Private Message Add Q-PiXeL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

איזה מכוניות אדירות!!!!!!!!!
אשכרה סוף הדרך!!!!

ודותן.. רק שתדע לך שזד 3 הוא אוטו די חרא ואין לו ממש ביצועים... רק פוזה
זד 8 באמת אדירה!!!

הפג'ו בט מוביל יפה כל כך... אמן עליי!!!

ופורש בוקסטר לא אותו משהו... יש ברעננה אחת כזאת כסופה... היא יפה אבל לא הכי מבחינת ביצועים
יש פה ברעננה גם פורש קררה


___________________
.

Old Post Apr-03-2002 15:12 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yahel222
Psytrance Addict



Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel

1. הפז'ו זה נקרא 607 פלין ולא בט מוביל !!! חחח
2. האימפרזה STI - תקשיב
ביפן איפה שמייצרים יש חוק שאומר שאסור שלאוטו יהיה יותר ממספר מסוים של כ"ס אז עושים לה הגבלות של מהירות וכ"ס וכו'
מביאים את זה לארץ...לוקחים את זה למישהו שמבין והוא עושה שינוי קטן בתוכנה וזה נהיה 320
למי שלא יודע היום בכל אוטו יש מחשב ממש מחשב עם תוכנות והכל...וע"י שינוי קל זה מקבל עוד 60 כ"ס
ויש מכוניות שאפשר גם להוסיף צ'יפים למשל כמו לאיביזה טורבו אתה מוסיף צ'יפ למחשב ומקבל עוד 30 כ"ס......היום הכל זה מחשב
3. Z3 יש לה יותר כוח משאתה חושב היא עושה 0-100 ב7 שניות
אני מתכוון לרודסטר מנוע 3000......שזה מאד מכובד אין הרבה מכוניות שמתקרבות לזה
וה זד 8 בכלל לא תגיע לארץ רק אם מישהו יביא בייבוא אישי
ואחי האופנוע 125 זה בכלל של דרבי לא אפריליה
וS2000
אחי 9000 סל"ד ששמעתי על זה פעם ראשונה לא האמנתי איזה כיף לנהוג בזה
זה כמו אופנועעע אשכרה לא האמנתי !!!!! זה מנוע של אופנוע !!!!! זתומרת עובד כמו מנוע של אופנוע על סל"ד גבוה....
תאר לך מזה CBR900 שעובד על 12-13 אלף סל"ד איזה שיא זההה

ואימפרזה זה לא ג'י טי טורבו - זה
WRX - world rally x????
וגםפ אני צילמתי מלא אבל הרוב בוידאו וכמה תמונות דיגיטליות אבל עוד לא הספקתי לעלות אותם למחשב.....

Old Post Apr-03-2002 15:43  Israel
Click Here to See the Profile for yahel222 Click here to Send yahel222 a Private Message Add yahel222 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
idanhakia
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2000
Location: ISRAEL RAMAT-gUn

כן אין כמו ה S2000
עזוב ביצועים אני מדבר על כיף

ואל תשכח את המזדה
RX-8
אני חושב נכון?


שמייצרת בן
240-250 כוח סוס
ומגיעה ל 10,000
סל"ד
ויש לה מנוע שונה לגמרה בלי בוכנות בכלל
!!!
משהו מדהים
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Old Post Apr-03-2002 16:12  Israel
Click Here to See the Profile for idanhakia Click here to Send idanhakia a Private Message Add idanhakia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מכוניות !!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp!! [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIio - "Rapture" (Airbase Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!