|
Ja, dat had ik reeds begrepen ja. Maar goed, het gaat ook niet om de groenten of het fruit 8-). Het gaat erom dat je komt!!! Maar goed......jij als Nexusgroupie, samen met Alpha, zijn eigenlijk de enige twee die met wat voor smoes dan ook wel 1 keer mogen laten schieten. Eerlijk is eerlijk. ( En ik weet eigenlijk zeker dat je de volgende keer komt, dus dan is het goed).
Maar zonder dollen.....dan moet je er de volgende keer wel weer zijn, anders ga ik je te erg missen, en dat kan je niet maken!!!!!!!!!!
___________________

www.nexusparties.nl
|