Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by King of Clubs
Har hört det där innan, men fårstår inte riktigt resonemanget... Säg att nån delar en hel maxicdsingel t.ex.. Då kan ju nån bara bränna den och använda lika mycket som folk gör med albums....
Fortfarande bara en singel....Man kan fortfarande vilja ha albumet....som sagt....jag vet inte om det är så swamper resonerar...ni får fråga honom själva
Apr-23-2002 20:50
Virus
yes
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by mindshooter
Fortfarande bara en singel....Man kan fortfarande vilja ha albumet....som sagt....jag vet inte om det är så swamper resonerar...ni får fråga honom själva
Men det kan ju inte vara en bedömningsfråga. Det måste ju finnas nåt som gör att han inte kan bli stämd för att han eller nån annan delar singlar..
Och kontakta Swamper har jag försökt flera gånger när jag haft nåt problem med TA eller liknande, men han har inte svarat mej en enda gång.
Apr-24-2002 00:24
Beamish
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
ska jag vara helt ärlig skiter jag i den killen. Bara glad över att han håller forumen uppe =)
Tycker han verkar tror att han är nån slags liten husgud hos alla som e på den här sidan. Nån Trancemusikens svar på Messias eller nåt...
Apr-24-2002 07:48
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Apr-26-2002 08:22
Beamish
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
sant ju
Apr-26-2002 08:46
Virus
yes
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by Beamish
Tycker han verkar tror att han är nån slags liten husgud hos alla som e på den här sidan. Nån Trancemusikens svar på Messias eller nåt...
Jag tror att problemet är att folk idoliserar honom, så att man kan få det här intrycket.
Tycker han verkar helt reko själv.
Apr-26-2002 09:55
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by King of Clubs
Och kontakta Swamper har jag försökt flera gånger när jag haft nåt problem med TA eller liknande, men han har inte svarat mej en enda gång.
konstigt...varje gång jag mailat honom har han svart..
Swaper = gud...har honom o tacka för så otroligt mycket.. har svårt o tänka mig att man kan överskatta honom.
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Beamish
ska jag vara helt ärlig skiter jag i den killen. Bara glad över att han håller forumen uppe =)
´
Utveckla det? Vad har han gjort som får dig att tro det? Det är andra som kallar honom för gud inte han själv. Jag är tacksam för att han håller tag i forumen. Spenderar tid på att få allt att funka. Lägger upp låtar....fixar t.o.m så att vi kan köpa t-shirts..och vi betalar inte ett shit för att hänga här.
Sen hur han är som person kan juh alla tycka vad dom vill om. Men ingen av oss har träffat honom på riktigt så hur ska vi kunna bedöma det jaja
nu ska jag tanka musik...
Originally posted by SteveTranz4ever
Tvär skön låt reveal, tack ska du ha
Undrar om inte jag hört nån DJ kört denna i nåt set...
Bra download speed också
första låten i tiestos set på gatecrasher nu i april... tiesto slutar aldrig med att introducera nya feta låtar
Apr-28-2002 22:34
Phat^Trance
tranceaddict
Registered: Apr 2002
här kommer en pre release av min kommande mix =)
skicka gärna feedback åxå