Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (26): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

kan vi inte rodda en sjyst swe-ta förfest på något plan där vi ställer typ lazlo och några andra swetas + ett set mixer och ett set högtalare (pick me pick me)

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-17-2007 18:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

vi e 8st som kommer från Sveriges Hollywood, Nynäshamn .. 2st A-hytter

Old Post Mar-17-2007 18:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Vizay
kan vi inte rodda en sjyst swe-ta förfest på något plan där vi ställer typ lazlo och några andra swetas + ett set mixer och ett set högtalare (pick me pick me)

jag är defenitivt på, om någon släpar med utrustning...

www.laszlo.se

Old Post Mar-19-2007 06:50 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

vart FAN ringer man och beställer?! slussen öppnar om 5 min...formaterade min dator häromdagen och tog ingen backup på mina mail...nyhetsbrevet borta mao,,,

www.laszlo.se

Old Post Mar-19-2007 06:55 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

jävlar i havet...ringde ungefär 20 sekunder över åtta i morse och fick stå 30 min i telefonkö. Fanns bara A-hytter kvar från 1100 pix/skalle.

Roll call:

Laszlo
Steve

vem mer har sitt på det torra?

www.laszlo.se

Old Post Mar-19-2007 08:14 
PoiZoN
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2005

Jag o 7 kompisar har vårt på det torra, två b-hytter som ska fyllas till max har vi ;P

Old Post Mar-19-2007 10:25  Sweden
Click Here to See the Profile for PoiZoN Click here to Send PoiZoN a Private Message Visit PoiZoN's homepage! Add PoiZoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Jag och mjz har en b-hytt! Ev får vi platser över, återkommer i så fall.

JA! Förfest!!!

Last edited by Akia on Mar-19-2007 at 14:50

Old Post Mar-19-2007 12:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Jag väntar på första rensningen av obetalda hytter.
Hörde att det inte fanns någon gräns på antalet hyttbokningar/person, så det lär vara en hel del som bokat löjligt många hytter som inte blir betalda första rundan.
Och då SKA jag fan ha en

Old Post Mar-19-2007 12:34  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PoiZoN
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2005

Hehe är ju alltid så att många hytter släpps efter första betalningen, många som bara bokar massa hytter o tror att dom fyller dom. Eller så är det ett helt kompisgäng som bokar massa hytter var men tillslut så tar dom bara en del av dom.

Old Post Mar-19-2007 13:04  Sweden
Click Here to See the Profile for PoiZoN Click here to Send PoiZoN a Private Message Visit PoiZoN's homepage! Add PoiZoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Blir det nån Future Long? Vart skickas i så fall demosarna? Och finns informationen om kryssen på engelska nånstans?

Old Post Mar-19-2007 13:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Akia
Blir det nån Future Long? Vart skickas i så fall demosarna? Och finns informationen om kryssen på engelska nånstans?

Jepp det blir Future Lounge på denna kryssen!

Finns ingen info ännu på Engelska men jag tror MB knåpar på det eftersom detta även ska säljas till den internationella marknaden!

quote:
Saxat ur senaste nyhetsmailet från Monday Bar

VILL DU SPELA I FUTURE LOUNGE? SKICK IN DIN MIX TILL OSS
På denna kryssning hade vi tänkt att köra det populära Future Lounge-konceptet igen, dvs vi ger nya, icke ännu så etablerade djs (alla djs är dock välkomna) chansen att spela en timme. Vi kommer att använda deras coola lilla diskotek som ligger precis mellan de två stora dansgolven. Vi kommer här att köra musik som kompletterar det som spelas på de andra golven. Alltså välkomnar vi alla typer av elektronisk dansmusik här, från elektro, house, techno, trance, psy hardstyle mm.

Känner du för att skicka in en mix till oss och prova lyckan, skicka en cd, tape eller minidisk till nedanstående adress innan onsdag 4 april. För att få spela måste du ha bokat hyttplats själv, men vi kommer att bjussa på lite drinkar mm. Var och en som vi väljer ut kommer att få spela en timme under de två kvällar vi kör Future Lounge, mellan kl 00-06.

Skicka ditt bidrag till:
Future Lounge
c/o Monday Bar
Box 2254
SE-10316 Stockholm

Klicka här ni som missat nyhetsmail vecka 11.

ROLL CALL:
- Laszlo
- Steve
- Akia
- mjz
- PoiZoN
- jofawe

Last edited by SteveTranz4ever on Mar-19-2007 at 16:42

Old Post Mar-19-2007 15:40  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jag missar inte en kryssning så upp me mig på rollcallen

Old Post Mar-19-2007 15:50  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Post New Thread    Post A Reply

Pages (26): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLease healp ID this song --- [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFluke - Absurd (maybe Soul of Man mix?) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:09.

Forum Rules: