inte hemm då. Men ajg komemr nog få min del i höst. Trance Energy 30:e september, Heerenveen. tror ni jag ska dit eller!?!
Ja har inte köpt biljetter ännu, men ja ska nog gå iaf... D e väl inte slut va?
___________________ TrAnCëAdDïcT
wohoo...e det redan utsatt datum för nästa TE??????? ska lätt dit...har jag redan bestämmt sen jag missa TE i feb..... 30:e sept sa du.hmz okej...står det nått om lineup????kaanske lite tidigt.. //Nezia
___________________
line up e nog inte bestämt ännu, inte ens Sensation e ju d...
preliminärt är det satt 20:e september. För senaste om nytt om Sensation o andra stora events. www.id-t.com
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA