Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Soirée PS chapter 2 Reportée au 10 Mars, infos,flyer
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2007
Smiley DJ

quote:
Originally posted by Nightflowers
lol en vla deux qui ont leur réputation toute faite sur TA

Les deux font la paire!

Old Post Mar-05-2007 11:41  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

G de moins en moins envie de venir.. :/

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-05-2007 12:06  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi

on ne te demandera pas pourquoi.

Old Post Mar-05-2007 12:58  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:

mdr

Old Post Mar-05-2007 13:21 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Smiley DJ

quote:

On peut savoir pourquoi? T'es bien le seul Stan, moi suis ultra gonflé à bloc! C'est le petit mix de 40 minutes qui t'as degouté dis moi?

Old Post Mar-05-2007 15:33  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Dj MYTYK
On peut savoir pourquoi? T'es bien le seul Stan, moi suis ultra gonflé à bloc! C'est le petit mix de 40 minutes qui t'as degouté dis moi?

nan à cause des up toutes les 40 minutes.

t'es pas obligé de reup ce thread aussi souvent, ca gave un peu à force.
j'ai rien contre toi mais tu sais ce n'est pas parce que le thread sera en 1er ligne que ca motivera plus les gens à venir, ceux qui n'ont pas envie ou ne peuvent pas venir ne changeront pas d'avis pour autant, alors que par contre là t'es presque plus en train de dégouter ceux qui ont envie de venir.

Old Post Mar-05-2007 17:27  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by d&b
nan à cause des up toutes les 40 minutes.

t'es pas obligé de reup ce thread aussi souvent, ca gave un peu à force.
j'ai rien contre toi mais tu sais ce n'est pas parce que le thread sera en 1er ligne que ca motivera plus les gens à venir, ceux qui n'ont pas envie ou ne peuvent pas venir ne changeront pas d'avis pour autant, alors que par contre là t'es presque plus en train de dégouter ceux qui ont envie de venir.

Ok, mea culpa!Je me tais...

Old Post Mar-05-2007 19:39  France
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

tu peux aussi parler dans d'autres sujets tu te fera mieu voir et si tu veux faire de la pub tu te fais une belle signature

Old Post Mar-05-2007 19:41  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Ouais c'est a la mode les belles signatures ici.

Old Post Mar-05-2007 20:40  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

t'as volé la mienne JLP

Old Post Mar-05-2007 20:42  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by PEZ68
t'as volé la mienne JLP

en tout cas il risque pas de voler ton avatar

Old Post Mar-05-2007 20:43  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Je vais venir à ta soirée après mûre réflexion car, au final, malgré les quelques lourdeurs dont tu as fait preuve, je veux me rendre compte IRL de tout ça. Beaucoup se font une mauvaise image de toi mais au final, qu'en est-il ?

J'espère ne pas être déçu et constater de visu que ce que tu m'indiques ds ton PM est vrai (je m'en bats pas mal qu'il y ait plus de nanas, ce qui m'intéresse, ce sont les "au moins 50 personnes" dont tu me parles).

Sinon, ce sera inutile de remettre les pieds ici vu le discours que je tiendrai dans le thread que tu as crée "soirée la pire" ou jsé plus quoi ...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-06-2007 12:48  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Soirée PS chapter 2 Reportée au 10 Mars, infos,flyer
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this nice trance tune PLZ ....thx [2007] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDogma - "Dimension" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:25.

Forum Rules: