Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BeTa party v5
Wat zie je het meest zitten voor de volgende editie ?
You do not have permission to vote on this poll.
Een gezellige BBQ + feestje, met meer mogelijkheden naar volgende edities toe 12 26.09%
Een Clubnight op touw zetten met een inkomprijs 13 28.26%
Bij het oude blijven: De Rector 21 45.65%
Total: 46 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Transfusion
Moest de datum goed vallen, en iemand me kunnen meenemen (a'pen) dan wil ik gerust m'n 2x cdj 1000mk3 eventjes uitlenen en dan heb je die gratis

Dat zou ik toch afraden hoor; die dingen zijn duur genoeg en als er iets mee zou gebeuren sta je daar onverzekerd... Het is niet dat die huurprijs overdreven hoog ligt

Jij moet 't weten natuurlijk

Old Post Apr-09-2007 19:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Push2005
Dat zou ik toch afraden hoor; die dingen zijn duur genoeg en als er iets mee zou gebeuren sta je daar onverzekerd... Het is niet dat die huurprijs overdreven hoog ligt

Ik ken anders ook iemand die zijn materiaal wilt uitlenen op eigen risico wel
Draait anders ook wel goed

Old Post Apr-09-2007 19:26  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Push2005

Jij moet 't weten natuurlijk

Inderdaad. Het wordt ten zeerste geapprecieerd natuurlijk, maar ik zou zelf mijn materiaal NOOIT uitlenen om te gebruiken op een fuif. Er is altijd een zeker risico, en vergeet de wet van Murphy niet.

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Apr-09-2007 19:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Transfusion
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2005

Als er geen onbekende mee aant prutsen is dan zou er in principe niets mogen gebeuren. Als ge daar normaal mee draait komt dat wel goed. Maar laat mijn optie mss als een 2de keuze...

Old Post Apr-09-2007 19:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Transfusion Click here to Send Transfusion a Private Message Visit Transfusion's homepage! Add Transfusion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Een party organiseren is leuk. Maar er komt toch allemaal wat meer bij kijken. Omdat we met een boel mensen zitten uit heel Vlaanderen is het moeilijk om iets degelijk op poten te zetten. Velen hebben ook zeer goeie ideeën maar nemen zelf ook niet het initiatief om iets concreet op poten te zetten. Dit is geen vorm van kritiek hoor, alleen een vaststelling.

Een party in de rector is vrij eenvoudig realiseerbaar. De zaal is goedkoop. Je hebt geen werk aan de toog. Je hebt 10% op de drank en je kosten blijven beperkt. Vorige keer waren dit de huur van de cd spelers en een aantal kilometervergoedingen van dj's. Omdat we gratis inkom vragen houden we daar nauwelijks iets aan over maar das ook niet de bedoeling. Persoonlijk vind ik de Rector goeie locatie. Het ligt in het centrum van een grote stad, de grootte is perfect en als het geluid gemaakt is lijkt me dit ook vrij goed.

Echt gaan voor een grotere editie lijkt me niet zo eenvoudig. Dit gaat meer kosten, vraagt meer tijd. Bovendien zie ik niet in welke dj's meer volk kunnen lokken dan de dj's die we vorige keren al hadden op onze affiches. Kijk naar de trance avonden in Illusion, vol zit het daar zeker niet vermoed ik. Hierbij komen nog een aantal zaken van verantwoordelijkheden en verzekering. Omdat we geen vereniging zijn komt de eventuele last op de nek van degene die de contracten tekent. Je kan hiervoor allemaal verzekeringen afsluiten maar goedkoop zal het niet zijn.

Een feest met voetbal ervoor, een bbq en home dj's zou ik zeer leuk vinden. De sporthal van Oudegem staat nog altijd recht en de uitbaters zijn nog steeds dezelfde

De beste optie zou ik vinden om een party te doen in een zaal qua kostprijs en omvang gelijkwaardig aan de Rector (niet 't crayeken in aalst ) Die dan nog gelegen is in een stad vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

Old Post Apr-10-2007 07:24  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

We doen nen Beta Summer Jam met BBQ! Met DJ FRANK!

Old Post Apr-10-2007 08:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by djcresto
De beste optie zou ik vinden om een party te doen in een zaal qua kostprijs en omvang gelijkwaardig aan de Rector (niet 't crayeken in aalst ) Die dan nog gelegen is in een stad vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

Ondertussen is al gebleken dat dergelijke voorwaarden moeilijk zijn te vervullen

Musicafé valt sowieso af, dus het is nog kiezen tussen opties 1 & 3. Kennelijk ligt het precentage voor het drankverbruik nog steeds op 10% in de Rector (als ik afga op je post). Ik had ergens vernomen dat het gezakt was, maar blijkbaar is dat niet het geval. Door het wegvallen van de onkosten voor grotere DJ's is er dan idd meer kans op wat extra geld.

De hamvraag wordt dus: een traditioneel feest met goede muziek (Rector) of een gezellige zomerbijeenkomst (met randactiviteiten )?

Old Post Apr-10-2007 09:32  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Een gezellige zomeractiviteit is tof, maar ik denk dat er dan minder mensen zullen op afkomen die los staan van het forum (tenzij dat natuurlijk de bedoeling is).

Iemand sprak hier over het feit dat de organisatie geen vereniging is, dit is toch perfect mogelijk om zoiets op papier te krijgen?

http://www.vsdc.be/content/algemeen/feitverofvzw.htm

Er zijn jammer genoeg weinig zaaltjes zoals de Rector, maar ik denk dat daar ook het feit speelt dat door de gratis entree veel studenten eens binnensprongen. Voor mijn part mag je daar 5 euro entree vragen en een iets grotere naam boeken, maar ik denk dat je dan de studenten zal missen die te pas en te onpas eens binnenspringen.

Een outdoor partie voor deze zomer lijkt me ook wel realiseerbaar, en ka perfect op het terrein van een sportclub.

Old Post Apr-10-2007 09:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Devilex
Een outdoor partie voor deze zomer lijkt me ook wel realiseerbaar, en ka perfect op het terrein van een sportclub.

Dit zie ik even goed zitten als de rector bvb; maar de vraag is hoe makkelijk en tegen welke prijs je zo'n veld kunt verkrijgen en of er elektriciteit af te tappen valt. Als je dit laatste zelf moet voorzien zit je met enorme kosten. Ook moet je hier een vergunning voor aanvragen.
Een tentje huren voor een BBQ is niet zo heel duur, dat heb ik al bekeken.

Old Post Apr-10-2007 10:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Het is niet de bedoeling dat daar een geluids- en lichtinstallatie van paar duizend watt wordt geïnstalleerd. Hier in de streek is er elke zomer zo een festival op een voetbalterrein (Forestfestival) en die doen een deel van het feestje gewoon in de kantine van de voetbalclub. Indien de buren (overlast) het toelaten kan je eventueel enkele boxen buiten zetten voor de mensen die liever onder de blote hemel feesten. Zoiets kan perfect ingekleed worden.

Old Post Apr-10-2007 10:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Devilex
Een gezellige zomeractiviteit is tof, maar ik denk dat er dan minder mensen zullen op afkomen die los staan van het forum (tenzij dat natuurlijk de bedoeling is).

Het spreekt voor zich dat BeTA met een dergelijke activiteit niet kan uitpakken op andere fora. Mensen die met ons geen affiniteit hebben, zullen zich nooit vertonen op zo'n namiddag/avond, laat staan tegen een prijs. Bij optie 1 gaat het echt om een feest van BeTA's voor BeTA's.

Wat de Rector betreft, die gratis toegang heeft inderdaad wel een belangrijke rol gespeeld in het bezoekersaantal, denk ik. In de zomer zullen we natuurlijk niet op die studenten kunnen rekenen en ik weet dat ik zelf ook minder mensen zou meekrijgen als de toegang betalend wordt.

Old Post Apr-10-2007 10:59  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Daarom zou ik beiden proberen combineren, 's middags kan je een BBQ houden. En 's avonds kan je dan een party organiseren. Je kan het dan op de fora een beetje afschilderen als een soort mini festivalletje. Volgens mij zit hier wel potentieel in. Organisatie kan ook deels in handen genomen worden door lokale beta's zodat het niet altijd dezelfden zijn die al het hooi op hun vork hoeven te nemen.

Old Post Apr-10-2007 11:25  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BeTa party v5
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome bouncy hardcore track, reminiscent of Scott Brown? [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFragma - "Everytime You Need Me" (Dumonde Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:46.

Forum Rules: