Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [27.05.07] Time Unlimited 3 @MOA Club, Geneve with DUMONDE!!
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.

Registered: Sep 2005

Et beaucoup restent tout en n'étant plus passionné de trance

Elle est pas belle la vie, les gens qui viennent, qui partent, qui reviennent, qui vivent, qui s'amusent toussa?

Old Post Jun-17-2011 17:24 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
d'ailleurs Koris il devient quoi ?

nan parce que j'arrive pas à trouver d'infos "moderne" sur lui.
dommage parce que ses émissions étaient vraiment bien

Old Post Jun-19-2011 08:08  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003

Ben je suis la.

Je mixe plus vraiment, sauf www.swiss-connection.ch mon seul pied dans la musique

sinon je dirige une agence de comm en suisse. vouala.

Retired cheese producer.

Old Post Jun-28-2011 20:43  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ultra82
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2009

Eh oh, on se moque pas de mes compatriotes

Il poste plus cyber? On avait deux passions communes en tout cas: la trance et la musculation, ce serait cool qu'il revienne.

Pour les soirées trance en Suisse romande, il y a toujours le MAD de lausanne qui fait tous les 2 mois une soirée.

Par contre pour trouver des motivés, le site tranceonline.ch est down depuis un moment

Old Post Jun-29-2011 17:28  Switzerland
Click Here to See the Profile for ultra82 Click here to Send ultra82 a Private Message Add ultra82 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [27.05.07] Time Unlimited 3 @MOA Club, Geneve with DUMONDE!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVeracoche - Carte Blanche... which remix? [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLord Of The Trance Feat. Dj Hoxider - "Trancestors" (Original Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:59.

Forum Rules: