|
|
|
|
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Push2005
Niet akkoord; het is de kleine kinder-mentaliteit die hier gevoed wordt. Jij bent graag sarcastisch... Zo zijn er nog. Ik lach eens de club brugge supporters uit en meneer confag voelt zich direct persoonlijk aangevallen en begint van een mug een olifant te maken.
Het is dat gebleit dat moet stoppen... Ik kan me niet herinneren dat ik beginnen wenen ben of bij de moderator gaan klagen als ik als mark norman of tiesto fanboy wordt bekeken. Daar moet je maar tegenkunnen op een forum; en daarbij is het meestal maar voor te lachen bedoeld.
Deze ludieke sfeer dat dit board vroeger droeg is tenonder gegaan in de eerste fase sinds de grote bemoeiing van domineesje; in een tweede fase door config.
Greg mag voor sommigen wel arrogant overkomen; ik vind het in de eerste plaats grappig en sarcastisch. Op het internet ben je trouwens nog altijd anders dan in het echt. Daar heeft Greg wellicht nog niet half de arrogantie van enkel anderen hier.
Tom; jij bent net zo arrogant als Greg in deze thread als je begint als "Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"
Ik vind dat, net als Greg's posts, ook om te lachen.
Niet alleen de crybabymentaliteit verziekt dit forum; er is nog de laatste factor van onwil bij vele members om nog maar IETS nuttigs over trance te posten (de laatste thread die ik startte is ook al lang weer begraven).
Men kan hier alleen nog maar over jump posten; en in zo'n thread is confag even arrogant als anderen hier.
En last but not least heeft een geweldig onnozele en inconsequente moderator hier ook het nodig aandeel in. |
er is een verschil tussen ludieke grappige posts aan iemand zijn adres of iemand viseren omwille van persoonlijke redenen.
|
|
May-09-2007 12:51
|
|
|
 |
 |
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002
|
|
|
May-09-2007 13:21
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Config
Die post over Club Brugge was ook meer dan louter ludiek bedoeld, dat weet je ook best. |
Zoek niet meer dan erachter zit, belachelijk klein kind. Ik heb al maandenlang geen post meer gemaakt dat iet of wat op of tegen je zou kunnen slaan; ik doe eens een uitspraak dat Club supporters best wel idioten zijn en direct vlieg je erop; als een kleuter wiens lolly is afgepakt en het aan de hele wereld moet laten horen.
| quote: | | Ik dacht dat wij met ons klein groepke aan members zelfs niet eens een moderator zouden nodig hebben. Jammergenoeg ben ik dus verkeerd. |
Draai de rollen niet om, hypocriet. Jij begon al na enkele dagen verwoed te PM'en enzo.
Voor mij was dat eerste incident al lang gesloten; maar het feit dat je zo gretig toehapt op alles wat maar op je zou kunnen slaan bewijst hoe emotioneel labiel je bent; dus probeer je niet te verstoppen achter 'dat kan me allemaal niet schelen'.
Voor mij hoeft deze discussie ook niet verder te gaan; ik vocht enkel de crybaby mentaliteit aan; die mede door jou hier gevoed wordt. Ik doe enkel een oproep om dit te stoppen.
Het aantal initiatiefnemers op dit forum is al laag genoeg geworden ondertussen.
|
|
May-09-2007 13:33
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:24.
Forum Rules: