Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Heeft iedereen ook al de kriebels!?!
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Jappio

Komop zeg.. Als we het dan toch over objectief hebben.. En bovendien als je het dan toch over schwalbes hebt bij feyenoord, dan zou ik toch eerder naar leonardo (1) kijken, die kan het namelijk wel..

Lator!!!!

ik zie die leo helemaal geen schwalbes maken de laatste tijd. volgens mij is ie dat wel een beetje verleerd.

Old Post Apr-14-2002 22:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Nook

ik zie die leo helemaal geen schwalbes maken de laatste tijd. volgens mij is ie dat wel een beetje verleerd.

ghehehe, als ie elke wedstrijd een kwartiertje ken invallen kan ie niet veel vallen

Old Post Apr-14-2002 22:26 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Leonardo ging eerst snel liggen, maar sinds dat hij een tijdje uit het team is geweest en nu weer terug is vindt ik een sportieve speler die eerder gaat voor doelpunt dan voor de tegenstander een kaart aan te smeren.

Ik vin Tomasson echt een hele goede speler, er gaat altijd dreiging vanuit en is zeer beweeglijk waardoor hij bijna niet te verdedigen is. Ik vin hem een klasse beter dan Kezman. hij moest alleen wat cooler in de afronding van simpele kansen zijn (zie gister 2e helft).

en idd, een optelsom maken mag niet, maar het wordt zeer vaak gedaan.

Maar genoeg gezever over die wedstrijd van gister.

Nog een week of 3 en dan staat de finale voor de deur in feijenoords eigen kuip. De neutrale plaatsen zullen vol zitten met Feijenoord supporters. Een groot voordeel voor Feijenoord.
Borusia moet je echter niet onderschatten. Het heeft dit weekend dan wel verloren van Kaiserslautern (ow wat heb ik een hekel aan die kutzakken) maar staan toch op de tweede plaats in Duitsland. Ze hebben een ontzettend goede spits (die veel schwalbes maakt ). Dan heb je nog een middenvelder (tjech geloof ik) wat een zeer goede speler is. Dat zijn denk ik hun 2 gevaarlijkste spelers.

Toch hoop ik, zelfs als PSV-er, dat Feijenoord wint en denk ook dat ze een hele goede kans maken.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Apr-15-2002 10:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Amoroso= topscorer, goeie spits die ook in de Serie A kan scoren, is bij Udinese topscorer Seria A geworden
Koller, Tsjechische reus, ook goeie speler
Rosicky, Tsjechische middenvelder, hij is iets van 20 jaar, een groot talent
Ewerthon, Braziliaanse spits die er net speelt, pas 20 jaar

wooohoooo, Feyenoord kan zijn borstje nat maken

dank u wel Mart Smeets ghehehe

Old Post Apr-15-2002 11:46 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

hmm ik ken nog wel wat namen.. ronaldo, kallon, seedorf, ventola..

Old Post Apr-15-2002 11:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Jappio
hmm ik ken nog wel wat namen.. ronaldo, kallon, seedorf, ventola..

je vergeet vieri

ennee, wat ik hiermee wilde zeggen is dat iedereen dortmund onderschat...

en over Tomasson.... hijs gewoon een goeie speler... ok, hij mist weleens een kansje, maar hij heb wel al 17 keer ofzo gescoord in de eredivisie nu? voor iemand die als een turbo over het hele veld draaft... is dat niet verkeerd... en als ie zooooooooooooo slecht was, waarom zou van Marwijk hem blijven opstellen dan? Hij heb zat alternatieven hoor...

Old Post Apr-15-2002 15:25 
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

veel lui zullen mij een pessimist noemen maar ik zie feyenoord nog niet van Borusia winnen, uuh nou ze zullen het iig extreem moeilijk krijgen.. omdat:

a. Feyenoord ALTIJD moeite heeft met duitse ploegen, dat zeg ik nie alleen maar van marwijk ook
b. Inter niet echt voor de Uefa cup ging, dat heeft seedorf (in een best leuk interview) zelf gezegd.. voor inter was/is kampioen worden belangrijker dan de uefacub winnen.. was dit niet zo dan betwijfel ik nog of feyenoord de finale had gehaald..
Borusia wil echter wel die cup winnen en word dus niet tegengehouden zoals Inter..

Feyenoord heeft echter wel weer thuis-voordeel.. nu maar hopen (want ik hoop natuurlijk wel dat Feyenoord wint) dat Emerton gewoon mag spelen want die gele kaart sloeg echt nergens op!!

Hebben we tenminste nog 1 troost dat wij niet naar het WK mogen maar de uefa hebben en duitsland niet..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Apr-15-2002 16:07  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by TimeportE
b. Inter niet echt voor de Uefa cup ging, dat heeft seedorf (in een best leuk interview) zelf gezegd.. voor inter was/is kampioen worden belangrijker dan de uefacub winnen.. was dit niet zo dan betwijfel ik nog of feyenoord de finale had gehaald..

Zou ik ook zeggen als ik Seedorf was.
Je kan mij niet wijs maken dat een club met internationale faam niet voor een uefacup gaat.Weet je hoeveel geld dat oplevert?
Maar ja,penalty's nemen vind Seedorf zeker ook niet belangrijk.....

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Apr-15-2002 16:12 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by DjRV

Zou ik ook zeggen als ik Seedorf was.
Je kan mij niet wijs maken dat een club met internationale faam niet voor een uefacup gaat.Weet je hoeveel geld dat oplevert?

hier heb je wel gelijk in, maar ik denk dat ik toch seedorf geloof. want als ze echt zouden winnen dan hadden ze niet bij beide wedstrijden vieri wel opgesteld (of tenminste de 2de wedstrijd)..
en trouwens kampioen worden daar zit ook een groot financieel kaartje aan vast (oa. Champions League!)..

Old Post Apr-15-2002 16:21  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by TimeportE

hier heb je wel gelijk in, maar ik denk dat ik toch seedorf geloof. want als ze echt zouden winnen dan hadden ze niet bij beide wedstrijden vieri wel opgesteld (of tenminste de 2de wedstrijd)..
en trouwens kampioen worden daar zit ook een groot financieel kaartje aan vast (oa. Champions League!)..

In italie geeft de 3de plaats al gegarandeerd plaatsing in Champions League en dan kan nummer 4 zich nog kwalificeren.Inter heeft zichzelf gewoon GIGANTISCH vergist en zijn te arrogant geweest.En feyenoord heeft dat gewoon goed afgestrafd(kost me moeite omdat te zeggen als die hard ajax gek ).

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Apr-15-2002 16:30 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

maar voor Italianen is de Scudetto echt het aller aller aller aller aller aller belangrijkste van alles... zlefs VOOOOOOOOOR de champions league...

maar ik denk wel dat Inter zich vergist heeft in feyenoords kracht

Old Post Apr-15-2002 16:43 
TimeportE
... Addicted Yet ?

quote:
Originally posted by Optimus
maar voor Italianen is de Scudetto echt het aller aller aller aller aller aller belangrijkste van alles... zlefs VOOOOOOOOOR de champions league...

maar ik denk wel dat Inter zich vergist heeft in feyenoords kracht

helemaal mee eens..
het was ook (misschien wel) te zien bij de uitwedstrijd van feyenoord in san siro.. het stadion was lang niet helemaal uitverkocht.. was het een belangrijke wedstrijd voor de scudetto geweest dan was dat dus wel het geval..

Old Post Apr-15-2002 17:36  Aruba

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Heeft iedereen ook al de kriebels!?!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackandrew k - global dj broadcast 08-11-04 track #2 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKemu & Shark - "Afrotron" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:47.

Forum Rules: