Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Gabriel & Dresden - Les Bains Douche, Paris - 08 / 06 / 2007
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Paul van Dyk @ Queen 29/26/07

-----------------------------------------------------------------

Ca va etre bon tout ça.

Pour ceux qui veulent faire before chez moi :
"Amenez nectar et ambroisie, sinon à la fortune du pot vous aurez le Pringsheim Punch!"

>> lu dans l'excellent livre (Tom Sharpe - Wilt) que m'a prêté Greggy. J'adore la formule et elle colle parfaitement.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-05-2007 07:22  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by ponsshin
Est-ce que t'en aurais assez pour tout le monde? J'hésite encore a y aller, faut encore que je chécke avec mon binôme de TP. Je voudrais pas le planter en TP quand même.

comment tu peux le voir sur la photo, ça devrait le faire...

quote:
Originally posted by Insigma
Paul van Dyk @ Queen 29/26/07

26???...

quote:
Ca va etre bon tout ça.

Pour ceux qui veulent faire before chez moi :
"Amenez nectar et ambroisie, sinon à la fortune du pot vous aurez le Pringsheim Punch!"

[...]

t'as encore les jus de l'autre fois..? (soirée jeux - d'ailleurs ce soir, soirée jeux aussi..? )

Old Post Jun-05-2007 09:28  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by maxxyme
t'as encore les jus de l'autre fois..?

Oui, alors il va falloir amener qqch de plus consistant alcooliquement parlant.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-05-2007 10:08  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by maxxyme
de toute façon... c'est plus ça, j'ai mieux!

PASSES 10 EUROS AVANT 2H30

alors franchement là, s'il y en a qui trouvent encore le moyen de ne pas venir... je peux plus rien faire...

alors la Je suis encore plus partant

Old Post Jun-05-2007 11:14  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by Insigma
Oui, alors il va falloir amener qqch de plus consistant alcooliquement parlant.

je comprends.

Old Post Jun-05-2007 12:31  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

Bon pour moi, la soirée s'annonce de plus en plus compromise mais je suis prés à être le fournisseur officiel d'eau-qui-brûle pour une éventuelle before pour PvD

Old Post Jun-05-2007 14:02  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Bon pour moi, la soirée s'annonce de plus en plus compromise mais je suis prés à être le fournisseur officiel d'eau-qui-brûle pour une éventuelle before pour PvD

Tu risques de faire des bornes pour ta before de PVD, qui se passera chez Low-R près de Strasbourg

Old Post Jun-05-2007 14:10 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

Ah ok!

Old Post Jun-05-2007 15:34  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:

On est plutot flamme qui glace de notre coté

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jun-05-2007 15:36  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Perso je sais toujours pas si je viendrai pour G&D ou pas, ça me saoule d'avoir la tête dans le sac le lendemain matin au boulot...
PvD la question se pose même pas, comptez sur moi

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jun-05-2007 18:24  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Bon bah j'ai cherché un billet de train pas cher, j'ai d'ailleurs découvert que thalys.com faisait des night trips AR bruxelles-paris pour 30 euros, mais c'est le samedi, pas le vendredi... Dommage

Old Post Jun-05-2007 19:45 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

avec Stan je sens qu'on va (encore? ) se retrouver entre deux pélos à aller en boîte...

(mais vous inquiétez pas, je ne vous en veux pas du tout... )

Old Post Jun-05-2007 21:16  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Gabriel & Dresden - Les Bains Douche, Paris - 08 / 06 / 2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrazy buildup [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tiësto - "Sparkles" (Transa Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:56.

Forum Rules: