Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar: Carl Cox @ Gamla tryckeriet, 15 september
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed



Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by jofawe
Sorry .. jag måste prioritera bort denna festen


KARMA PATRIC, TÄNK PÅ KARMAN!


___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se

Old Post Sep-13-2007 19:30 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Olov
tranceaddict



Registered: Nov 2006
Location: Sweden

Någon som vill köpa biljett? Kompis bangar...

Old Post Sep-13-2007 23:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Olov Click here to Send Olov a Private Message Add Olov to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed



Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Lystring! Saxat från TC:

quote:
Hej

Vi vill bara påminna om att vi tyvärr inte har möjlighet att ta emot kort i barer och entré på festen. Det finns dock ett par bankomater i närheten av lokalen om du skulle få ont om cash. Vi är ledsna att vi inte kan ta emot kort, det är tyvärr banken som strular med något som kallas inlösentillstånd (för kortbetalning) som dom inte hinner få fram i tid.

Väldigt mycket nytt man måste lära sig nu i o m att vi har hand om all försäljning och utskänkning för första gången.. puh.. det krävs bl a fyra olika tillstånd från olika myndigheter för att göra en sån här tillfällig fest.. allt sånt är klart dock.

Vi har även satt in ett par ledade SL-bussar som kommer att skytteltrafik gå från lokalen till Fridhemsplan mellan 03.00 och 05.00. De kommer att gå från tennishallen lite längre upp på gatan (SALK-hallen). De är gratis. Sista tunnelbanan mot stan går 03.24 från Alvik.

Det finns fortfarande ett antal biljetter kvar på ticnet.se och CUM. Resten släpps i dörren, men vi rekommenderar förköp.

Så här ser spelschemat ut:

22-23 Christian Öhman
23-01 John Rundell (UK)
01-04 CARL COX

Välkommen!

Staffan & Johnny
Monday Bar


Mitt flyg går om nån timma. Vi ses imorgon alla! Den som är sugen på lite uppvärmning redan ikväll tycker jag ska komma förbi Ambition (vardagsrummet) på GK och se Kambiz och mig spela bra skit =)


___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Sep-14-2007 at 09:29

Old Post Sep-14-2007 09:23 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B



Registered: Jan 2005
Location: Danderyds Psykhus, Stockholm

jag + 1


___________________
soundcloud.com/kiskelfacit

Old Post Sep-14-2007 09:55  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2006
Location: Stockholm

Blir tyvärr ingen Kalle för mig... Jag har köpt 2 http://djservice.com/dj_equipment/S...Q-EXTRM-1_4.jpg !!! När blir nästa Sweta-mix festival???

Old Post Sep-14-2007 16:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B



Registered: Jan 2005
Location: Danderyds Psykhus, Stockholm

förkalas? om inte, ryck tag i mig. jag kör på min bruna technics sl1210-tröja.


___________________
soundcloud.com/kiskelfacit

Old Post Sep-14-2007 20:47  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?



Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden

Undrar detsamma, vore najs! Får väl bli några öl på stan i värsta fall.


___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia

Old Post Sep-14-2007 20:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Olov
tranceaddict



Registered: Nov 2006
Location: Sweden

oh yes Oh Yes OOOH YEESS!!!!


PS: nu är det bara 6 timmar kvar...

Old Post Sep-15-2007 17:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Olov Click here to Send Olov a Private Message Add Olov to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Olov
tranceaddict



Registered: Nov 2006
Location: Sweden
HappyHappy

Som sagt...
http://www.youtube.com/watch?v=F1eYqzEGyZk

Old Post Sep-16-2007 08:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Olov Click here to Send Olov a Private Message Add Olov to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed



Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Ölen smakade skit och är cider är ännu äckligare så rymdraketsfyllan uteblev för min del - billigt och bra. Utöver det så ekar det fortfarande "Oh yes oh yes oh yes" av välbehag i hela skallen. Calle Cox...mmmmmmmm...

Ljusriggen var i världsklass! Bäst av allt på hela festen. Möjligtvis lite för mycket laser som jag tycker är fett överskattat och stjäl för mycket fokus från resten av ljusarrangemanget som annars var så snuskigt underbart att beskåda. Det kändes verkligen inte som att vi var i Sverige.

Därmed tror jag även att ribban är satt för nästa fest. När kör vi igen? Sasha och Digweed, tack!


___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se

Old Post Sep-16-2007 12:30 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B



Registered: Jan 2005
Location: Danderyds Psykhus, Stockholm

inte illa alls. och till råga på allt fick man träffa laszlo i egen hög person.


___________________
soundcloud.com/kiskelfacit

Old Post Sep-16-2007 12:56  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro



Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!

för första gången i karriären så lyckades vi va där så tidigt att vi hängde på låset till dörren och lyckades få bricka nr 1 i garderoben=P utan förfest så va de inte så mkt annat o göra, + en grov missberäkning av avståndet till festen..va där på 5 min me taxi typ..max=p

sjuk fest från början till slut..cox spöa skiten ur oss allihop, spec sista halvtimmen träffa dock bara på 2 ta's, steve och laszlo, och håller me om att ölen smakade verkligen skit, men inte slutade man köpa för det "klok" som man e ..bästa mbarfesten på länge, blir intressant se nästa : ) ..


___________________

Old Post Sep-17-2007 10:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar: Carl Cox @ Gamla tryckeriet, 15 september
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackA.M.P. - ID (Unreleased) [2001] [244]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack played in the radio [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!