Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Lystring! Saxat från TC:
quote:
Hej
Vi vill bara påminna om att vi tyvärr inte har möjlighet att ta emot kort i barer och entré på festen. Det finns dock ett par bankomater i närheten av lokalen om du skulle få ont om cash. Vi är ledsna att vi inte kan ta emot kort, det är tyvärr banken som strular med något som kallas inlösentillstånd (för kortbetalning) som dom inte hinner få fram i tid.
Väldigt mycket nytt man måste lära sig nu i o m att vi har hand om all försäljning och utskänkning för första gången.. puh.. det krävs bl a fyra olika tillstånd från olika myndigheter för att göra en sån här tillfällig fest.. allt sånt är klart dock.
Vi har även satt in ett par ledade SL-bussar som kommer att skytteltrafik gå från lokalen till Fridhemsplan mellan 03.00 och 05.00. De kommer att gå från tennishallen lite längre upp på gatan (SALK-hallen). De är gratis. Sista tunnelbanan mot stan går 03.24 från Alvik.
Det finns fortfarande ett antal biljetter kvar på ticnet.se och CUM. Resten släpps i dörren, men vi rekommenderar förköp.
Så här ser spelschemat ut:
22-23 Christian Öhman
23-01 John Rundell (UK)
01-04 CARL COX
Välkommen!
Staffan & Johnny
Monday Bar
Mitt flyg går om nån timma. Vi ses imorgon alla! Den som är sugen på lite uppvärmning redan ikväll tycker jag ska komma förbi Ambition (vardagsrummet) på GK och se Kambiz och mig spela bra skit =)
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Ölen smakade skit och är cider är ännu äckligare så rymdraketsfyllan uteblev för min del - billigt och bra. Utöver det så ekar det fortfarande "Oh yes oh yes oh yes" av välbehag i hela skallen. Calle Cox...mmmmmmmm...
Ljusriggen var i världsklass! Bäst av allt på hela festen. Möjligtvis lite för mycket laser som jag tycker är fett överskattat och stjäl för mycket fokus från resten av ljusarrangemanget som annars var så snuskigt underbart att beskåda. Det kändes verkligen inte som att vi var i Sverige.
Därmed tror jag även att ribban är satt för nästa fest. När kör vi igen? Sasha och Digweed, tack!
Registered: Jan 2005
inte illa alls. och till råga på allt fick man träffa laszlo i egen hög person.
Sep-16-2007 12:56
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
för första gången i karriären så lyckades vi va där så tidigt att vi hängde på låset till dörren och lyckades få bricka nr 1 i garderoben=P utan förfest så va de inte så mkt annat o göra, + en grov missberäkning av avståndet till festen..va där på 5 min me taxi typ..max=p
sjuk fest från början till slut..cox spöa skiten ur oss allihop, spec sista halvtimmen träffa dock bara på 2 ta's, steve och laszlo, och håller me om att ölen smakade verkligen skit, men inte slutade man köpa för det "klok" som man e ..bästa mbarfesten på länge, blir intressant se nästa : ) ..