Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti
Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jahapp, då var våra biljetter betalda och utlösta

Ser fram emot denna som vanligt!
Så, vilka blir vi nu som ska med?

SWE_TRANCE + 11

Grymt!

SWE_TRANCE + 11
Laszlo + 13

Polaren löste ut 12 biljetter häromdagen... =)

www.laszlo.se

Old Post Jul-04-2007 08:43 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Japp, nu har jag också betalt!

SWE_TRANCE + 11
Laszlo + 13
Akia + 1
mjz
anuga

Old Post Jul-04-2007 13:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

SWE_TRANCE + 11
Laszlo + 13
Akia + 1
mjz
anuga
Jofawe + 47

Old Post Jul-04-2007 14:36  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Jag önskar jag hade lika många kompisar

www.laszlo.se

Old Post Jul-04-2007 14:48 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
Jag önskar jag hade lika många kompisar

det är inga kompisar.. det är paypals ..

Old Post Jul-04-2007 19:26  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
freeloop
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

Jeg og en kompis kommer fra Oslo for å joine cruiset :o)
6 hours with God himself! Ingen tvil at dette blir en jævlig bra fest. Herlig booking!

Er det noe billig hotel/hostel i nærheten av der båten kommer inn på fredag (i sthml)?

Last edited by freeloop on Jul-11-2007 at 14:03

Old Post Jul-11-2007 13:58  Norway
Click Here to See the Profile for freeloop Click here to Send freeloop a Private Message Visit freeloop's homepage! Add freeloop to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Scandic Hotel ligger i Värtahamnen, precis i anslutning till terminalen. Du kan till och med krypa dit, det har vi gjort många gånger =) Kostar ungefär 500kr/person och natt.

www.laszlo.se

Old Post Jul-11-2007 15:55 
Niglemon
tranceaddict in training

Registered: Jul 2007

Hej, detta var då min första post på forumet.. Har tittat runt här i ett par år redan men inte kommit mig för att registrera.

Nu har detta dock äntligen blivit gjort. Tänkte att det är dags nu när jag nyss bokat 4 biljetter till Summercruisen. Så nu kan ni vänta er sällskap av fyra stycken glad finlandssvenskar på resan!

Ha det gott och vi ses i Stockholm.

//Nigle

Old Post Jul-23-2007 17:36  Finland
Click Here to See the Profile for Niglemon Click here to Send Niglemon a Private Message Add Niglemon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by freeloop
6 hours with God himself!

Jo han spelar ju skivor och så.

Old Post Jul-23-2007 18:55 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ILoveIbiza
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2007

at 30 august will be my first time on cruise..

i'm sure that will be great!Some my friends comes all times from 1 years

Old Post Jul-24-2007 17:02  Italy
Click Here to See the Profile for ILoveIbiza Click here to Send ILoveIbiza a Private Message Add ILoveIbiza to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by ILoveIbiza
at 30 august will be my first time on cruise..

i'm sure that will be great!Some my friends comes all times from 1 years

ILoveIbiza
you are invited =) to fl 10 i thonk i will be my own host at the beginnin =P Dj in his own cabin but dont hate me if i play gucci gucci prada prada =P

Biljetten är betald hytt. jag hoppas att den traditonella sweta foto shooten sker iaf. som vanligt. jag hoppas att jag kommer kunna dansa. Som vanligt har man alla odds mot sig igen =P Vore coolt om man hade sweta t shirt eller gjorde en sådan tills dess. =) Kan man ordna så allas alias med på t-shirten vore najs. Ser verkligen fram emot steves & lazlos spelning iaf =). Ultraform 18år och mycket drag i =) ser fram emot det lika väl =). 1:a gången man får se en dvd spelning live då från ferry himself =) och sedan kommer scott mac vilket jag diggar sten hårt hoppas must been a dream (mac zimms remixen) kommer upp.
Mjz & Anuga det var ett tag sedan ser fram emot träffa oxå grabs.
Akia innan jag drar på båten ska jag har gjort klart låten skickat över den till dig jag behöver finslipa vissa saker för strukturen verkar i princip klar. Sorry är snigel ibland. =/ hehehe. Tyvär kunde jag inte sova sedan jag hörde gucci guci prada prada låten den infekterade mig så jag håler funtar på göra en kontring med dolce & gabbana låt. Men hittils har jag bara en remix på gucci guci prada prada låten. =) lol kommer tillb aka sen med mer. ses

Snowave +11 ev + 4 till
+ some extra daifrecords crew
+ tc memebers på kuppen
+ er förstås =P

Old Post Jul-25-2007 21:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ILoveIbiza
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2007

quote:
Originally posted by Snowave
ILoveIbiza
you are invited =) to fl 10 i thonk i will be my own host at the beginnin =P Dj in his own cabin but dont hate me if i play gucci gucci prada prada =P

Biljetten är betald hytt. jag hoppas att den traditonella sweta foto shooten sker iaf. som vanligt. jag hoppas att jag kommer kunna dansa. Som vanligt har man alla odds mot sig igen =P Vore coolt om man hade sweta t shirt eller gjorde en sådan tills dess. =) Kan man ordna så allas alias med på t-shirten vore najs. Ser verkligen fram emot steves & lazlos spelning iaf =). Ultraform 18år och mycket drag i =) ser fram emot det lika väl =). 1:a gången man får se en dvd spelning live då från ferry himself =) och sedan kommer scott mac vilket jag diggar sten hårt hoppas must been a dream (mac zimms remixen) kommer upp.
Mjz & Anuga det var ett tag sedan ser fram emot träffa oxå grabs.
Akia innan jag drar på båten ska jag har gjort klart låten skickat över den till dig jag behöver finslipa vissa saker för strukturen verkar i princip klar. Sorry är snigel ibland. =/ hehehe. Tyvär kunde jag inte sova sedan jag hörde gucci guci prada prada låten den infekterade mig så jag håler funtar på göra en kontring med dolce & gabbana låt. Men hittils har jag bara en remix på gucci guci prada prada låten. =) lol kommer tillb aka sen med mer. ses

Snowave +11 ev + 4 till
+ some extra daifrecords crew
+ tc memebers på kuppen
+ er förstås =P

sorry but i don't understand the last part of your reply..gucci??Prada?? is it a song?!

Old Post Jul-26-2007 12:49  Italy
Click Here to See the Profile for ILoveIbiza Click here to Send ILoveIbiza a Private Message Add ILoveIbiza to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summer Cruise ..::.. 30 Augusti
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Needed (Trancey ID) [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFelix da Housecat - "Rocket Ride" (Soulwax Edit) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:12.

Forum Rules: