|
ik vond het geweldig, de bekerfinale, ik vond het echt klote als ajax had verloren door zo'n onterechte kutpenalty, die goal van Wamberto maakte het helemaal goed, toen werd het weer 2-2. en ajax had toen het psychologische voordeel 
en dat van schumacher, vond ik ook erg triest, ik zag het helemaal niet aankomen, en dan 20 meter voor de finish laat die hem voorbij, schandalig, maar je kon wel zien dat Schumacher het ook niet echt leuk vond, maar ze willen dat record breken van meeste kampioenschappen, daarom lieten ze hem winnen, stel je voor dat Sxhumi dalijk weer een been breekt en 4 GP's moet missen, met die 27 punten voorsprong heeft die grote kans dat die dan nog bovenaan staat, ik snap het dus wel, maar het blijft een kutstreek....
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|